Autohero België

62 Évaluations

Bestel gemakkelijk Online 24/7, 1000 Brussel

Horaires d'ouverture

62 Évaluations

3,3

Impression générale
Disponibilité
Fiabilité
Description de l’offre
Processus d’achat

62 Avis

MCA

réponse automatique et pas de reprise;

Yvan

Jamais eu d’autre réponse qu’un mail automatique sans réponse à mes questions

Gy 001

Une vrai arnaque / j’ai payé l’acompte du véhicule et je n’ai jamais reçu la facture pour pouvoir payer le véhicule. J’ai envoyé plusieurs mail sans aucun retour et impossible d’aller sur place !!! FAIRE TRÈS ATTENTION ⚠️ !!!

Castagnier

La façon dont les voitures sont vendues.

Réponse: Autohero België

Cher Castagnier, Nous vous remercions pour vos commentaires sur cette plateforme et pour votre contribution à cette page. Voulez-vous nous dire si nous pouvons faire encore quelque chose pour vous ? Nous sommes impatients d'avoir de vos nouvelles. Cordialement, L'équipe d'Autohero

Woutm

Dit bedrijf weigert garantie te leveren wanneer bv. de auto wordt uitgevoerd naar Frankrijk. Volgens mij druist dit in tegen de Europese regelgeving.

Réponse: Autohero België

Beste Wout, Eerst en vooral danken wij u graag voor uw reactie op dit platform. Het spijt ons echter enorm te moeten horen dat uw garantie niet meer geldig is. Standaard vervalt uw garantie dan ook vanaf de wagen geëxporteerd wordt naar het buitenland. Dit kan u dan ook terugvinden in de garantievoorwaarden van Autohero. Indien u enkel en alleen op vakantie zou gaan naar het buitenland, is dit een andere zaak. In dit laatste geval kan u dan ook beroep doen op onze garantie. Dit is dan ook een volledig correcte regelgeving die vooropgesteld is en wordt telkens met de nodige zorg ook nageleefd. Het spijt ons dat u niet op de hoogte was van dit gegeven. Indien u nog vragen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Het Autohero team

Haberspe

Der Händler verkauft seine Fahrzeuge nur an Personen mit Wohnadresse in Belgien. Wenn auf einer europäischen Suchmaschine inseriert wird, erwarte ich, dass auch in alle Länder Europas kauft wird! Daher die negative Bewertung.

Réponse: Autohero België

Dear Haberspe, First of all, we would like to thank you for your contribution on this platform. We are sorry to hear that you are unable to purchase a car from us. Our target audience is indeed only residents of Belgium with a valid identity card. Unfortunately, our policy is not adapted to European purposes. Our apologies for this inconvenience. We sincerely hope that you will still be able to find a car to your satisfaction. If you would have any further questions, please don't hesitate to contact us. With kind regards, The Autohero team

Joos nathalie

Vriendelijk, attent, correcte afhandeling. De wagen is in topstaat.

Réponse: Autohero België

Beste Nathalie, Wij danken u heel graag voor uw mooie woorden op dit platform. Wij hechten heel erg belang aan uw feedback en danken u dan ook graag voor uw bijdrage. Eveneens zijn wij erg enthousiast te mogen horen dat u een goede service bij ons heeft gekend en dat u tevreden bent met uw keuze. Wij wensen u dan ook graag nog heel veel veilige kilometers toe, alsook nog vele jaren boordevol rijplezier toe met uw Peugeot 308! Indien u nog vragen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Het Autohero team

Pieter

Heel vriendelijk personeel. Ze waren vriendelijk en antwoorden vrij snel op de mails. De verkoop is heel vlot, en sneller verlopen dan ik had durven denken. Ik had eerst wat schrik van "online een auto kopen". Maar de foto's op hun website zijn zeer duidelijk en er is ook aangeduid waar er mankementen zijn, zoals bv. krassen. De beschrijving kan nog wel iets uitgebreider vind ik, zeker omdat je online koopt. Ook na aankoop worden uw vragen beantwoord, en bellen ze u, of je tevreden bent.

Réponse: Autohero België

Beste Pieter, Wij danken u heel graag voor uw interesse in ons bedrijf en uw bijdrage op dit platform. Wij zijn dan ook erg blij te mogen horen dat u telkens vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan bent door onze collega's. Wij begrijpen maar al te goed dat ons concept nog nieuw is en sommige mensen nog moeten wennen aan het idee dat het degelijk wél kan, online. Zoals u aangeeft, proberen wij zo transparant mogelijk de wagen ten toon te stellen op onze website, met eventuele aanduidingen van mogelijke imperfectie, carpass, onderhoudshistoriek, enz. Ten slotte wordt u inderdaad enkele dagen na aflevering van uw wagen opgebeld om te horen of u zeker tevreden bent, of de wagen in goede staat is bevonden, of de levering goed is verlopen, enz. Daaruit is al gebleken dat er toch nog soms misvattingen ontstaan omtrent imperfecties op de wagen. Wij zijn dus reeds volop bezig om onze website nog transparanter te maken en nog meer te optimaliseren. Gezien wij enorm veel uit uw feedback halen, danken wij u heel graag voor uw berichtje hier en hopen wij dat u nog heel veel veilige kilometers tegemoet mag gaan, alsook nog jaren boordevol rijplezier kan hebben met uw nieuwe Volkswagen Caddy. Indien u nog vragen zou hebben, aarzel niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groeten, Het Autohero team

Giorgio

Vende una macchina incidentata nascondendo la verita'. Ho tutte le prove per dimostrare cio' che affermo.

Réponse: Autohero België

Dear Giorgio, This should definitely not be happening. Our vehicles are carefully checked according to several very strict quality standards. An accidented car is therefore not allowed to be purchased from us. We would like to ask you to contact us at the following number: +32 460 25 25 81. That way we can find out what exactly went wrong and perhaps help to find a solution. We would very much like to hear from you and would like to help you solve this problem. You can also email us at the following address: claims.be@autohero.com We hope to hear from you soon and apologise for this late reaction. With kind regards, The Autohero team

Nirvoors

Jee