Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
212.000 km
Transmissie
Manueel
Bouwjaar
09/1995
Brandstof
Benzine
Vermogen
141 kW (192 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Berline
- Voertuigtype
- Tweedehands
- Aandrijving
- Achter
- Aantal stoelen
- 5
- Deuren
- 4
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 212.000 km
- Bouwjaar
- 09/1995
- Keuring
- 09/2026
- Laatste onderhoudsbeurt
- 09/2025
Technische Gegevens
- Vermogen
- 141 kW (192 PK)
- Transmissie
- Manueel
- Cilinderinhoud
- 2.494 cm³
- Versnellingen
- 5
- Cilinders
- 6
- Gewicht
- 1.550 kg
Energieverbruik
- Emissieklasse
- Euro 1
- Brandstof
- Benzine
- CO2-emissie
- 249 g/km (comb.)
Uitrusting
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Paars
- Soort lak
- Metallic
- Kleur interieur
- Grijs
- Interieur
- Volledig leder
Beschrijving
Te koop: BMW E34 525i 1995 Individual !!!
Daytona Violet Individual met Bizon Leder Maulbeerengrau met zwarte rand en Shadowline met zwarte Hella's. Wat een combo!
Blanco gekeurd voor verkoop oldtimer. Wagen was voor dagelijks gekeurd, maar is ondertussen oldtimer geworden.
Uitgebreid opgebouwd & perfect onderhouden
Een unieke kans voor liefhebbers van klassieke BMW’s en pure rijdynamiek.Deze BMW E34 uit 1995 is uitgevoerd in Daytona Violet (originele lak) met een Individual Bizon leder interieur. De wagen is niet alleen in topconditie, maar ook grondig verbeterd met hoogwaardige componenten voor betere handling, betrouwbaarheid en prestaties.
Technische upgrades & verbeteringen
Ophanging & chassis
KW V1 schroefset – in hoogte verstelbaar voor optimale wegligging.
Polybush set – stijvere ophanging voor directer stuurgevoel.
E31 X-brace & veerpootbrug – verhoogt stijfheid van het chassis.
E31 draagarmen + spherical bearings – uiterst precies stuurgedrag.
Wokke2000 voorste draagarmen met spherical bearings – nog directer gevoel.
Camber/Toe kit achter & verstelbare camber/toe – perfecte wieluitlijning mogelijk.
Vaste camberplaten voor – verbeterde voorasgeometrie.
Strut spacers voor – correctie van wielgeometrie bij verlaging.
Achterste swaybar Nürburg E34 M5 Touring (20 mm) en voorste swaybar E32 (26 mm) + 3.8 M5 stabilisator voor (25 mm) – minder rol en scherper bochtgedrag.
Spacers voor en achter – breder spoor, stabieler en strakker uiterlijk.
Remmen & veiligheid
540i remmen voor en achter – groter remvermogen.
540i brake ducts – extra koeling voor de remmen.
Pagid RSL 29 race-remblokken – extreem remvermogen en hittebestendig.
Alle remleidingen vernieuwd – veiligheid gegarandeerd.
Aandrijflijn & motor
OEM sperdifferentieel – maximale tractie en rijplezier.
Standalone ECU – uitstekende mapping, klaar voor toekomstige upgrades.
M54B30 inlaatnokkenas op M50B25tu – meer ademruimte en betere top-end prestaties.
Non-VANOS inlaat op uitlaatnokkenas – agressiever camprofiel voor extra karakter.
Race headers + custom “Gruppe A” uitlaat – verbeterde flow en sportief geluid.
Euro 0 uitvoering – gaat zonder katalysator naar de keuring en wordt probleemloos goedgekeurd, ook met de volledige race-uitlaat.
Lichtgewicht single-mass heavy duty vliegwiel – sneller oppakken van toeren.
Sachs Performance S38 versterkte drukgroep & 240 mm koppeling – hogere koppelcapaciteit en betrouwbaarheid.
Verlengd aluminium druklager & geharde stalen pivot pin – duurzaam en onderhoudsarm.
Nieuwe koppelingsvork + bouten – recent vervangen.
Aluminium + poly cardan flexdisc – sterke en duurzame verbinding in de aandrijflijn.
Alle benzineleidingen vernieuwd – betrouwbaar voor de toekomst.
Overige details
OEM skidplate – bescherming van de onderzijde.
Hella Black koplampconversie – strakke en tijdloze look.
Alle bouten nieuw en op moment aangetrokken – montage volgens fabrieksspecificaties.
Pluspunten van deze auto:
Waanzinnige kleurencombinatie - Individual
Technisch zeer sterk met kwalitatieve onderdelen.
OEM sperdifferentieel & standalone ECU – rijplezier én upgrade-potentieel.
Euro 0 keuring: legaal rijden zonder katalysator en toch keuring-proof.
Geen achterstallig onderhoud — klaar om te rijden.
Aub eerste serieuze contact via mail.
Daytona Violet Individual met Bizon Leder Maulbeerengrau met zwarte rand en Shadowline met zwarte Hella's. Wat een combo!
Blanco gekeurd voor verkoop oldtimer. Wagen was voor dagelijks gekeurd, maar is ondertussen oldtimer geworden.
Uitgebreid opgebouwd & perfect onderhouden
Een unieke kans voor liefhebbers van klassieke BMW’s en pure rijdynamiek.Deze BMW E34 uit 1995 is uitgevoerd in Daytona Violet (originele lak) met een Individual Bizon leder interieur. De wagen is niet alleen in topconditie, maar ook grondig verbeterd met hoogwaardige componenten voor betere handling, betrouwbaarheid en prestaties.
Technische upgrades & verbeteringen
Ophanging & chassis
KW V1 schroefset – in hoogte verstelbaar voor optimale wegligging.
Polybush set – stijvere ophanging voor directer stuurgevoel.
E31 X-brace & veerpootbrug – verhoogt stijfheid van het chassis.
E31 draagarmen + spherical bearings – uiterst precies stuurgedrag.
Wokke2000 voorste draagarmen met spherical bearings – nog directer gevoel.
Camber/Toe kit achter & verstelbare camber/toe – perfecte wieluitlijning mogelijk.
Vaste camberplaten voor – verbeterde voorasgeometrie.
Strut spacers voor – correctie van wielgeometrie bij verlaging.
Achterste swaybar Nürburg E34 M5 Touring (20 mm) en voorste swaybar E32 (26 mm) + 3.8 M5 stabilisator voor (25 mm) – minder rol en scherper bochtgedrag.
Spacers voor en achter – breder spoor, stabieler en strakker uiterlijk.
Remmen & veiligheid
540i remmen voor en achter – groter remvermogen.
540i brake ducts – extra koeling voor de remmen.
Pagid RSL 29 race-remblokken – extreem remvermogen en hittebestendig.
Alle remleidingen vernieuwd – veiligheid gegarandeerd.
Aandrijflijn & motor
OEM sperdifferentieel – maximale tractie en rijplezier.
Standalone ECU – uitstekende mapping, klaar voor toekomstige upgrades.
M54B30 inlaatnokkenas op M50B25tu – meer ademruimte en betere top-end prestaties.
Non-VANOS inlaat op uitlaatnokkenas – agressiever camprofiel voor extra karakter.
Race headers + custom “Gruppe A” uitlaat – verbeterde flow en sportief geluid.
Euro 0 uitvoering – gaat zonder katalysator naar de keuring en wordt probleemloos goedgekeurd, ook met de volledige race-uitlaat.
Lichtgewicht single-mass heavy duty vliegwiel – sneller oppakken van toeren.
Sachs Performance S38 versterkte drukgroep & 240 mm koppeling – hogere koppelcapaciteit en betrouwbaarheid.
Verlengd aluminium druklager & geharde stalen pivot pin – duurzaam en onderhoudsarm.
Nieuwe koppelingsvork + bouten – recent vervangen.
Aluminium + poly cardan flexdisc – sterke en duurzame verbinding in de aandrijflijn.
Alle benzineleidingen vernieuwd – betrouwbaar voor de toekomst.
Overige details
OEM skidplate – bescherming van de onderzijde.
Hella Black koplampconversie – strakke en tijdloze look.
Alle bouten nieuw en op moment aangetrokken – montage volgens fabrieksspecificaties.
Pluspunten van deze auto:
Waanzinnige kleurencombinatie - Individual
Technisch zeer sterk met kwalitatieve onderdelen.
OEM sperdifferentieel & standalone ECU – rijplezier én upgrade-potentieel.
Euro 0 keuring: legaal rijden zonder katalysator en toch keuring-proof.
Geen achterstallig onderhoud — klaar om te rijden.
Aub eerste serieuze contact via mail.
Prijsevaluatie
Geen prijsevaluatie beschikbaar: De prijs van dit voertuig wijkt sterk af van de prijzen van vergelijkbare voertuigen. Meer informatie vindt u mogelijk in de beschrijving of rechtstreeks bij de verkoper.
Leasing
Verkoper
Particulier- BTW verrekenbaar
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.

