Dit factuur is een voorbeeld - u kunt uw voorkeurstarief met de dealer bespreken en een individueel leaseaanbod afsluiten.
Kilometerstand
56.000 km
Transmissie
-
Bouwjaar
07/1991
Brandstof
Benzine
Vermogen
44 kW (60 PK)
Verkoper
Particulier
Basisgegevens
- Carrosserietype
- Enduro
- Categorie
- Tweedehands
Voertuiggeschiedenis
- Kilometerstand
- 56.000 km
- Bouwjaar
- 07/1991
- Keuring
- 06/2027
- Laatste onderhoudsbeurt
- 05/2025
- Vorige eigenaren
- 2
Technische Gegevens
- Vermogen
- 44 kW (60 PK)
- Cilinderinhoud
- 1.000 cm³
- Cilinders
- 2
- Gewicht
- 236 kg
Energieverbruik
- Brandstof
- Benzine
Kleur en Bekleding
- Koetswerkkleur
- Wit
- Soort lak
- Andere
Beschrijving
Moto dedicata alla Paris Dakar 1984 versione più estrema della normale BMW G/S è stata modificatala con caratteristiche estetiche che ricordano le vittoriose gare africane, in questo modello il serbatoio è un 43 lt HPN Acerbis e la moto è priva di fiancatine.
Questa versione è molto simile alla moto usata da Gaston Rahier.
Moto di prima immatricolazione Tedesca rielaborata e nuovamente immatricolata in in Italia.
Moto di sicuro interesse storico e di probabile rivalutazione nel tempo.
Difficile trovarla uguale!!
La moto viene usta solo per eventi e riposa in garage!!
Telaio 6464919 se vi piacciano i numeri!!
Non in vendita a commercianti ma solo a veri appassionati!!
Questa versione è molto simile alla moto usata da Gaston Rahier.
Moto di prima immatricolazione Tedesca rielaborata e nuovamente immatricolata in in Italia.
Moto di sicuro interesse storico e di probabile rivalutazione nel tempo.
Difficile trovarla uguale!!
La moto viene usta solo per eventi e riposa in garage!!
Telaio 6464919 se vi piacciano i numeri!!
Non in vendita a commercianti ma solo a veri appassionati!!
Leasing
Verkoper
ParticulierContactpersoon
- BTW verrekenbaar
- Prijs voor handelaren
- Lijst gebaseerd op informatie aangegeven door de producent.
- Finale publieke prijs alle kosten en taksen inbegrepen.
- Specificatie van de fabrikant voor nieuwe voertuigen. Afhankelijk van de kilometerstand, het rijgedrag, de leeftijd van de batterij en het laadgedrag, kan de radius van occasies aanzienlijk variëren.