Nicole
We kwamen van ver voor een vooraf gemelde serieuze proefrit en inruil
van onze auto. Ter plaatse werden we zeer onbeleefd en kortaf te woord gestaan. De inruil was voor deze verkoper kennelijk niet interessant genoeg (wat natuurlijk kan) waarop onze auto behoorlijk passief-agressief werd “afgekraakt” na een testrit door deze (zelfingenomen gestresste?) verkoper. Na een (belachelijk) laag inruilbod mochten we van onze zijde niet meer voor een proefrit gaan in de beoogde auto. Echter alleen indien we op het voorstel in zouden gaan. Op onze reactie dat we daar dan over na wilden denken maar dan wel een proefrit wilden maken zodat we hiervoor niet opnieuw 2 uur naar deze garage onderweg zouden zijn, kregen we het botte antwoord: “dat is dan maar zo” en “we krijgen dagelijks tientallen aanmeldingen voor een proefrit waar we niet op zitten te wachten”. Wat een klantonvriendelijke en onbeleefde benadering! Dit hebben we bij geen enkele andere garage zo meegemaakt.
Inmiddels hebben we onze auto dan ook elders ingeruild voor de dubbele inruilwaarde en aankoop van een zelfde auto zoals bij Smeeing. En nu staat onze oude auto voor 4x de inruilwaarde bij een andere garage te koop. Zo respectloos behandeld worden was dus ook op die gronden onterecht! Dozenschuivers die alleen gaan voor snelle winst.
Sebastiaan de Wilde
Op een zeer drukke donderdag liepen wij naar binnen om te kijken naar verschillende auto's. Zelfs toen de verkoper (Jurre) het superdruk had nam hij netjes de tijd voor ons en heeft hij ons zeer goed geholpen en een mooi voorstel gedaan. De zaterdag daarna een proefrit gemaakt en nu 1,5 week verder rijden wij in onze nieuwe auto. Door Smeeing een nieuwe APK op de auto gezet voor 2 jaar en de auto een grote beurt gegeven, echt super!!
W.J.M. van den Berg
Zonder afspraak naar Auto Smeeing gegaan om een T-roc te bekijken
Daar gelijk geholpen door verkoper Jesse.
Na auto bekeken te hebben en na overleg over inruil en xtra opties en nog een proefrit gemaakt te hebben was de koop besloten.
Na 1 week kon ik de auto ophalen.
Bij ophaalcentum geholpen door Ron.
Die nam rustig de tijd om alles uit te leggen en af te handelen.
Kreeg daar ook te horen dat er 2 nwe voorbanden zijn opgezet waar ik niet om had gevraagd.
Dit uiteraard op kosten van Auto Smeeing.
Het navigatiesysteem zou ik thuis met mijn telefoon en kabel zelf kunnen installeren.
Dit kreeg ik niet voor elkaar (verkeerde kabel)
Naar de werkplaats receptie gereden en dat uitgelegd.
Hier werd ik geholpen door Kevin die met de juiste kabel gelijk met mij meeliep naar de auto om te installeren en uit te leggen.
Dus zeer te spreken over Auto Smeeing.