Marlijn
In bezit van Volkswagen polo die in onderhoud was bij Volkswagen garage. Echter de ene naar de andere storingsmelding kwam naar voren en steeds moest er weer een duur onderdeel vervangen worden. Bij laatste foutmelding zou actief koolfiter verstopt zitten dat mij een paar honderd euro zou kosten. Ik was het zat waarna ik ben overgestapt na de Vakgarage. Ook zij hebben dezelfde foutcode uitgelezen maar het kon volgens de vakgarage absoluut niet het filter zijn, maar een klep. (meerdere mensen naar gekeken). Ik heb uiteindelijk de klep bij de vakgarage laten vervangen. En was blij dat het allemaal achter de rug was.
Helaas kleine 2 weken later opnieuw storingslampje zichtbaar en meerdere keren teruggegaan naar vakgarage. Uiteindelijke conclusie: mogelijk toch meer kapot maar daarvoor is uitvoerige test nodig door Volkswagen garage i.v.m. niet in het bezit zijn van juiste apparatuur.
Ik opnieuw weer terug naar de Volkswagen garage waar na een diagnosebeurt werd geconcludeerd dat het inderdaad het actief koolfiter is. Uiteindelijk een afspraak gemaakt bij volkswagen dealer om deze te vervangen en opnieuw enkele honderden euro's uit te geven.
Monteur van vakgarage gaf destijds aan dat de klep wel degelijk kapot was toen hij werd vervangen, maar daar heb ik zo mijn twijfels over...
Goedkoop in dit geval helaas duurkoop.
Wel leuk dat je bij een onderhoudsbeurt een gratis accessoire meekrijgt voor de auto.
Frits
Zoals altijd netjes ontvangen, afspraak gemaakt m.b.t. contactmomenten bij het onderhoud
Om aanvullende zaken gevraagd vanuit de monteur. Bij ophalen toelichting op het onderhoud gekregen.
Willem
Uitstekende service, goede communicatie, afspraken worden nagekomen en marktgerichte prijzen