914 reviews
4,6
914 Reviews
Op 13 augustus 2025 bracht ik mijn Kia Picanto, die ik in 2023 bij Autocentrum Van Vliet in Waddinxveen heb gekocht, voor een onderhoudsbeurt. Volgens het onderhoudsboekje had ik dit jaar alleen een kleine beurt nodig. Vorig jaar kreeg mijn auto een grote beurt voor 240 euro. Tot mijn verbazing moest ik nu 455 euro betalen voor een “onderhoudsbeurt plus”, wat in de praktijk overeen zou komen volgens de receptionist met een kleine onderhoudsbeurt. Toen ik vragen stelde over de hoogte van het bedrag gaf de receptionist een zeer ongepaste opmerking (“Het is net zo duur als mijn T-shirt”) en gaf tegenstrijdige uitleg over waarom groot onderhoud was uitgevoerd. Thuis ontdekte ik bovendien dat de volgorde van beurten op de nieuwe onderhoudskaartjes niet meer overeenkomt met eerdere jaren. Een terugbelafspraak zou er gemaakt zijn met de manager, maar die werd niet nagekomen. Ik voel me opgelicht: er is meer gedaan dan nodig en daar is vooraf niet over gebeld. Ik raad iedereen af om hier onderhoud te laten uitvoeren en zal zelf nooit meer gebruikmaken van de diensten van Autocentrum Van Vliet in Waddinxveen of een van de andere vestigingen.
14.08.2025
Service en ontvangst en aflevering uitstekend. Maar een auto inruilen waarvoor je €3000 terugkrijgt met een verhaal dat de betreffende auto niet zo makkelijk te verkopen is en vervolgens deze auto in filiaal te Bodegraven terug te zien voor een bedrag van € 9800 is toch wel even slikken.!!!!!!!! Meer als 230 % op de inruilprijs voor een auto die moeilijk te verkopen is.......?! Tevens was ons verteld dat de auto naar de tussenhandel gegaan was? Dit kregen wij te horen nadat we gevraagd hadden of we de auto alsnog zelf konden verkopen. Toch staat hij in een ander filiaal. Wel uitleg hierover gekregen maar rechtvaardigt mij niet de inruilprijs. Er is wel contact geweest hierover echter de mooie verhalen die we te horen kregen geloof je niet meer. Jammer dat goede dingen in schril contrast hier tegenover staan.
24.06.2025
Vanaf het eerste moment dat wij de dealer bezochten hadden wij een goed gevoel. Verkoper Stefan Vonk nam alle tijd voor ons. Aankoop was een nieuw Kia Niro hybrid en deze is in februari 2025 geleverd. Wij zijn zeer tevreden over de auto, dealer en verkoper Stefan Vonk.
18.04.2025
Goede service en zeer vriendelijk personeel.
15.04.2025
We waren eerst bij een andere dealer geweest, en daar niet geholpen. Vervolgens hier terecht gekomen en gelijk geslaagd.
20.11.2024
wij zijn goed geholpen in onze zoektocht naar de volgende auto, dat deze keer een volledig elektrische auto zou zijn. Bas van Dijk, van Fase Autobedrijven in Alphen aan den Rijn heeft dat op een rustige en realistische wijze begeleid. Hij was er van op de hoogte dat we in diverse andere merken hebben proefgereden en wist ons steeds een stapje verder te brengen in de zoektocht. Zelf zijn we tot de conclusie gekomen dat de KIA EV6 voor ons de beste keuze was. Ook de inruil van beide oude auto's heeft Bas goed begeleid.
02.06.2024
Goede service en nazorg.
31.05.2024
Na eerst een nieuwe EV6 gekocht te hebben, nu ook een occasion sportage awd. De verkoopafdeling is zeer klantgericht en doet alles om je te helpen. Maar als je de auto eenmaal hebt ben je overgeleverd aan de service van de werkplaats. Als je ze aan de lijn krijgt, als, want dat is niet altijd het geval, is het zo druk in de werkplaats dat je met een probleem niet snel aan de beurt bent. In mijn geval met een schuifdak dat problemen geeft, ben ik over 4 weken aan de beurt. Bij mijn vorige merk was er in de garage altijd wel iemand kort beschikbaar om te kijken of eea snel opgelost kon worden, of dat er een langere afspraak gepland moest worden. Ruim 4 weken je dak niet kunnen gebruiken is geen service. Alles wat sales goed doet in Waddinxveen wordt afgebroken door de werkplaats
15.04.2024
Wij hadden lang geleden een Nero besteld maar het duurde wel heel erg lang voordat deze beschikbaar was. Gelukkig werd goed op het probleem ingesprongen. Tot aan de tijd dat onze nieuwe wagen beschikbaar was zijn we goed geholpen. Daar zijn we Fase nog steeds dankbaar voor.
26.03.2024
Na onze bestelling heeft de aflevering van onze nieuwe auto 7 maanden geduurd maar het was het wachten meer dan de moeite waard en genieten we nu van onze nieuwe Stonic.
03.02.2024