Van Mossel My Way Approved Plus Lokeren

Brandstraat 19, 9160 Lokeren

Openingstijden

9 reviews

3,3

Algemene indruk
Bereikbaarheid
Betrouwbaarheid
Beschrijving voertuig
Koopproces
Advies

9 Reviews

Jacques

Communicatie, 30 minuten alvorens juiste persoon aan de lijn te krijgen om de info te verkrijgen.

Antwoord: Van Mossel My Way Approved Plus Lokeren

Bedankt voor uw review. Op drukke momenten, zoals op zaterdag, kan het soms iets langer duren om de juiste persoon aan de lijn te krijgen, omdat mijn collega’s dan vaak met klanten op de parking bezig zijn. U kan altijd rechtstreeks mijn gsm-nummer terugvinden op de advertentie. Indien ik niet onmiddellijk kan opnemen, neem ik zo snel mogelijk contact met u op. Excuses voor het ongemak. Mvg, Laurens De Wit Used Car Manager

Bert

Verkoper was non-responsief. Wij zijn tot bij de dealer gereden waar wij te horen kregen dat de wagen "'net" verkocht was. Drie dagen later stond de advertentie nog steeds online. Bij een nieuwe aanvraag naar de wagen was deze ook zogezegd "net" verkocht.

Steve De Meester

Alles verliep heel ontspannen. Geen druk en zeer mooie overname prijs gekregen voor mijn wagen

Pascal

Zeer goed

Guy

De auto had 47000km in plaats van 18000.

IPS

ik heb nog nooit zo snel en slecht 40.000euro uitgegeven. Gelukkig was de auto in orde anders had ik die er gewoon laten staan. Niet professioneel, niet eens een koffie geboden. Er werd me 199 euro aangerekend voor een verplicht pack die me niet eens uit hunzelf werd gegeven; Ik heb er zelf achter moeten vragen, hierbij vertelde men zeer leuk dat een aantal zaken niet meer in stock zijn wegens eindejaarsperiode en dat dit hen spijt :( Zeer weinig informatie gekregen over MYWay, hier heb ik zelf achter moeten vragen, de enige info die ik kreeg is dat er 2 jaar borg zonder meer. Sorry maar ik had tenminste een "basis"service verwacht.

autozoeker

Groot aanbod , attente verkopers

Tinusleodiansis

Après un contact téléphonique agréable, l’accueil sur place l’a beaucoup moins été. Le vendeur ne connaissait malheureusement pas grand chose du véhicule malgré la prise de rdv qui lui aurait permis de se préparer un minimum. Alors que mon déplacement (1h30 de route) avait pour but d’essayer le véhicule, le vendeur m’annonce qu’il ne sera pas possible de faire un essai par manque de personnel. Au lieu d’un essai sur route, j’ai eu droit à un tour sur le parking de l’usine d’à côté. Pour finir, aucune marge de discussion. Dommage car le véhicule me plaisait beaucoup et me convenait parfaitement. Avec un accueil correct et un effort du vendeur, j’aurais signé le bon de commande sans discuter.

Julien

Très flexibles et honnêtes. Kévin, le vendeur, était très disponible et j'ai fini par acheter le véhicule.