detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
132 383 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1984
Carburant
Essence
Puissance
96 kW (131 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
- Version pays
- Pays-Bas
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 132 383 km
- Année
- 10/1984
- Contrôle technique
- 11/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 96 kW (131 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 962 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 136 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Sellerie cuir
- Sièges électriques
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Sécurité
- Verrouillage centralisé
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- 537 Rosso Veneziano
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
dijkstra-classic-cars.nl
Voor beter kwaliteit en meer foto's van deze auto verwijzen wij u graag door naar onze website: www.dijkstra-classic-cars.nl/onze-autos/alfa-romeo-alfetta
NL geleverde Alfetta, Trintignant nr 73 (van totaal 100), professioneel gerestaureerd
ALFETTA
De Alfa Romeo Alfetta serie werd in de periode 1972-1987 geproduceerd. De Alfetta Berlina (sedan, gebouwd tot 1984) gold als basis. Naast de sedan werd ook een coupemodel gebouwd, de GTV. De Italianen gebruikten de naam “Alfetta” – wat “kleine Alfa” betekent, als link naar hun succesvolle Formule 1 auto uit 1951: de Alfa Romeo Tipo 159 Alfetta. De Alfa Romeo Alfetta is een van de best uitgebalanceerde en best-rijdende, sportieve 4-deurs sedans van die periode. De ‘lay-out’ met de motor voorin en de ‘transaxle’-versnellingsbak die zich bij de achteras bevindt, zorgt ervoor dat de Alfetta een nagenoeg ideale gewichtsverdeling heeft. De aluminium motor met dubbele bovenliggende nokkenassen, de vijfversnellingsbak en Dion achteras maken de sportieve achtergrond van de Alfetta compleet.
Dit Exemplaar
Dit betreft een origineel NL geleverde Alfetta. Uitgevoerd met 2,0 liter motor mét dubbele Dell’Orto carburateur! Het betreft nummer 73 van de in totaal 100 geproduceerde Trintignant uitvoeringen. Jean Louis Trintignant was een Franse acteur en rally-coureur. In de jaren 80 verbond hij zijn naam aan een reclamecampagne die bekend werd door zijn uitspraak ‘Alfa Romeo heeft gelijk: Sommige auto’s hebben nog een ziel’. De Alfetta is in 2020-2021 professioneel gerestaureerd en verkeerd sindsdien in prachtige staat. Remblokken en remschijven rondom vernieuwd. Een foto reportage van de restauratie is te zien op de site van Petrol Avenue.
Exterieur:
Het lakwerk volledig nieuw gespoten, uitgevoerd in de mooie kleur 537 Rosso Veneziano. De 14" velgen in onbeschadigde staat. Rondom zo goed als nieuwe banden met 7 mm profiel.
Interieur:
Het interieur is smaakvol uitgevoerd: crème lederen interieur met dito deurbekledingen. Hemel strak. Mooie Alfa accenten: houten stuurwiel, versnellingspook en houtrand op dashboard doorlopend in de deuren. Alle meters van het dashboard instrumentarium werken, evenals dashboardverlichting. Saignant detail: make up spiegel bij openklappen van dashboard kastje. De voorstoelen elektrisch verstelbaar. De linker stoel heeft een elektrisch verstelbare rugleuning en zithoogte, de rechter stoel een elektrisch verstelbare rugleuning. Daarnaast is deze Alfetta standaard voorzien van elektrische raambediening voor.
Onderkant:
Foto's zeggen genoeg!
Motorruimte:
Het Twin Cam Nord blok van Alfa is veelvuldig toegepast in onder andere de Giulia Sedans en de Alfetta’s, GT’s en GTV’s. Het blok in deze Alfetta is de 2.0 uitvoering.
Aanwezig:
Uitrusting & Opties:
Voor beter kwaliteit en meer foto's van deze auto verwijzen wij u graag door naar onze website: www.dijkstra-classic-cars.nl/onze-autos/alfa-romeo-alfetta
NL geleverde Alfetta, Trintignant nr 73 (van totaal 100), professioneel gerestaureerd
ALFETTA
De Alfa Romeo Alfetta serie werd in de periode 1972-1987 geproduceerd. De Alfetta Berlina (sedan, gebouwd tot 1984) gold als basis. Naast de sedan werd ook een coupemodel gebouwd, de GTV. De Italianen gebruikten de naam “Alfetta” – wat “kleine Alfa” betekent, als link naar hun succesvolle Formule 1 auto uit 1951: de Alfa Romeo Tipo 159 Alfetta. De Alfa Romeo Alfetta is een van de best uitgebalanceerde en best-rijdende, sportieve 4-deurs sedans van die periode. De ‘lay-out’ met de motor voorin en de ‘transaxle’-versnellingsbak die zich bij de achteras bevindt, zorgt ervoor dat de Alfetta een nagenoeg ideale gewichtsverdeling heeft. De aluminium motor met dubbele bovenliggende nokkenassen, de vijfversnellingsbak en Dion achteras maken de sportieve achtergrond van de Alfetta compleet.
Dit Exemplaar
Dit betreft een origineel NL geleverde Alfetta. Uitgevoerd met 2,0 liter motor mét dubbele Dell’Orto carburateur! Het betreft nummer 73 van de in totaal 100 geproduceerde Trintignant uitvoeringen. Jean Louis Trintignant was een Franse acteur en rally-coureur. In de jaren 80 verbond hij zijn naam aan een reclamecampagne die bekend werd door zijn uitspraak ‘Alfa Romeo heeft gelijk: Sommige auto’s hebben nog een ziel’. De Alfetta is in 2020-2021 professioneel gerestaureerd en verkeerd sindsdien in prachtige staat. Remblokken en remschijven rondom vernieuwd. Een foto reportage van de restauratie is te zien op de site van Petrol Avenue.
Exterieur:
Het lakwerk volledig nieuw gespoten, uitgevoerd in de mooie kleur 537 Rosso Veneziano. De 14" velgen in onbeschadigde staat. Rondom zo goed als nieuwe banden met 7 mm profiel.
Interieur:
Het interieur is smaakvol uitgevoerd: crème lederen interieur met dito deurbekledingen. Hemel strak. Mooie Alfa accenten: houten stuurwiel, versnellingspook en houtrand op dashboard doorlopend in de deuren. Alle meters van het dashboard instrumentarium werken, evenals dashboardverlichting. Saignant detail: make up spiegel bij openklappen van dashboard kastje. De voorstoelen elektrisch verstelbaar. De linker stoel heeft een elektrisch verstelbare rugleuning en zithoogte, de rechter stoel een elektrisch verstelbare rugleuning. Daarnaast is deze Alfetta standaard voorzien van elektrische raambediening voor.
Onderkant:
Foto's zeggen genoeg!
Motorruimte:
Het Twin Cam Nord blok van Alfa is veelvuldig toegepast in onder andere de Giulia Sedans en de Alfetta’s, GT’s en GTV’s. Het blok in deze Alfetta is de 2.0 uitvoering.
Aanwezig:
- Twee sleutels
- Instructieboekje
Uitrusting & Opties:
- Electrische ramen
- Electrische stoelverstelling
- 2 dubbele Dell’Orto DHLA40 carburateurs
- Rondom nieuwe remschijven en blokken
Leasing
detailpage.leasing.title Dijkstra Classic Cars & Youngtimers
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 246,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 18.725,93
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDijkstra Classic Cars & Youngtimers
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2020InterlocuteurSicco Dijkstra
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.