detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
136 650 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/2016
Carburant
Essence
Puissance
191 kW (260 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Monospace
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 136 650 km
- Année
- 08/2016
- Contrôle technique
- 08/2025
- Dernier contrôle technique
- 07/2023
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 05/2021
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 191 kW (260 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 368 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 265 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
- Consommation de carburant
8,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 127 g/km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 6
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Assistant de démarrage en côte
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique, bi-zone
- Radar de recul
- Régulateur de vitesse
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Start/Stop automatique
- Système de navigation
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Volant multifonctions
- Divertissement / Médias
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- Dispositif mains libres
- MP3
- Ordinateur de bord
- Radio
- Streaming audio intégré
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Anti-patinage
- Direction assistée
- ESP
- Feux anti-brouillard
- Isofix
- LED phare de jour
- Phares de jour
- Système de contrôle de la pression pneus
- Verrouillage centralisé
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Commande vocale
- Déflecteur
- Ecran tactile
- Jantes alliage (19")
- Pack Sport
- Pneus été
- Pot catalytique
- Roue de urgence
- Suspension sport
- Trappe à ski
- Tuning
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Alcantara
Description
Deze geweldige Alfa Romeo Giulietta is nu te koop!
Deze auto is alles behalve standaard en een echte eye-catcher. Naast het uiterlijk is het ook motorische een auto die opvalt. Een MultiAir met 260pk!
Het gaat om een Giulietta Sprint uitvoering, dat betekend met de carbon-look koplampen, zwarte hemelbekleding, carbon accenten in het interieur en prachtige alcantara stoelen met het rode stiksel.
De auto staat op 19 inch Ti velgen professioneel gespoten in dezelfde kleur als de spiegelkappen en scudetto (mirongrey). De banden hebben allemaal nog ruim profiel. (Good Year Eagle F1 asymmetric)
Door de Novitec schroefset staat hij optisch niet alleen erg mooi op hoogte, het stuurt ook geweldig. Niet knetterhard maar wel sportief geveerd, het serieuze bochtenwerk gaat hem gemakkelijk af.
Remklauwen voor zijn vervangen voor grotere remmenklauwen van een Alfa Romeo 166 busso. Deze passen 1 op 1 zonder brackets met 310mm remschijven. Remblokken zijn EBC yellowstuff.
De uitlaatlijn (volledig 63,5mm) begint met een grotere downpipe en 200cell race catalysator. Waarna een rechte pijp volgt naar de Ragazzon einddemper. Hier zit nog een kleine demper waardoor er een prachtig diep geluid ontstaat zonder dat het associaal wordt.
De 1.4 MultiAir motor heeft na een aantal upgrades een stage 3 sofware tuning gekregen. Resultaat is 260pk en 343 Nm koppel. Vanaf 3500 toeren tot aan 6000 toeren blijft bijna het volledige vermogen beschikbaar. Dit maakt het een serieus snelle auto. Dankzij de DNA-knop is de auto ook prima als daily driver te gebruiken.
Wat is er aangepast: Een grotere turbo (HS260 TD04), grotere intercooler (Airtech), openlucht inlaat (BMC), injectoren, downpipe, catalysator, volledige uitlaat.
Alles is uitgevoerd door de specialisten van H&S Corse in Almere. De auto heeft hier ook altijd zijn beurten en onderhoud gehad.
Ik heb er een Alpine (ilx 702d) radio in gezet die Apple carplay en Android auto ondersteund. De originele radio heb ik ook nog erbij. Tevens rode voetverlichting voorin. Subtiel, dus geen discoverlichting.
De auto verkeerd in een zeer nette staat. Enige wat eventueel aandacht nodig heeft is dat het deurslot rechtsachter soms (50/50) van buitenaf niet open gaat. Dan moet je hem even van binnenuit open.
Alle onderhoudspapieren, historie en boekjes zijn aanwezig.
Deze auto is alles behalve standaard en een echte eye-catcher. Naast het uiterlijk is het ook motorische een auto die opvalt. Een MultiAir met 260pk!
Het gaat om een Giulietta Sprint uitvoering, dat betekend met de carbon-look koplampen, zwarte hemelbekleding, carbon accenten in het interieur en prachtige alcantara stoelen met het rode stiksel.
De auto staat op 19 inch Ti velgen professioneel gespoten in dezelfde kleur als de spiegelkappen en scudetto (mirongrey). De banden hebben allemaal nog ruim profiel. (Good Year Eagle F1 asymmetric)
Door de Novitec schroefset staat hij optisch niet alleen erg mooi op hoogte, het stuurt ook geweldig. Niet knetterhard maar wel sportief geveerd, het serieuze bochtenwerk gaat hem gemakkelijk af.
Remklauwen voor zijn vervangen voor grotere remmenklauwen van een Alfa Romeo 166 busso. Deze passen 1 op 1 zonder brackets met 310mm remschijven. Remblokken zijn EBC yellowstuff.
De uitlaatlijn (volledig 63,5mm) begint met een grotere downpipe en 200cell race catalysator. Waarna een rechte pijp volgt naar de Ragazzon einddemper. Hier zit nog een kleine demper waardoor er een prachtig diep geluid ontstaat zonder dat het associaal wordt.
De 1.4 MultiAir motor heeft na een aantal upgrades een stage 3 sofware tuning gekregen. Resultaat is 260pk en 343 Nm koppel. Vanaf 3500 toeren tot aan 6000 toeren blijft bijna het volledige vermogen beschikbaar. Dit maakt het een serieus snelle auto. Dankzij de DNA-knop is de auto ook prima als daily driver te gebruiken.
Wat is er aangepast: Een grotere turbo (HS260 TD04), grotere intercooler (Airtech), openlucht inlaat (BMC), injectoren, downpipe, catalysator, volledige uitlaat.
Alles is uitgevoerd door de specialisten van H&S Corse in Almere. De auto heeft hier ook altijd zijn beurten en onderhoud gehad.
Ik heb er een Alpine (ilx 702d) radio in gezet die Apple carplay en Android auto ondersteund. De originele radio heb ik ook nog erbij. Tevens rode voetverlichting voorin. Subtiel, dus geen discoverlichting.
De auto verkeerd in een zeer nette staat. Enige wat eventueel aandacht nodig heeft is dat het deurslot rechtsachter soms (50/50) van buitenaf niet open gaat. Dan moet je hem even van binnenuit open.
Alle onderhoudspapieren, historie en boekjes zijn aanwezig.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 394,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 21.363,57
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.