detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 725 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/2023
Carburant
Essence
Puissance
59 kW (80 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 725 km
- Année
- 11/2023
- Dernier contrôle technique
- 03/2025
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 59 kW (80 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 659 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 197 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Régulateur de vitesse
- Topcase
- Divertissement / Médias
- USB
- Sécurité
- ABS
- Anti-patinage
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
Description
Veel te complete Tuareg te koop van de eerste eigenaar.
MY 2024 - Atreides black
Aanschaf was November 2023 er zit dus nog wat fabrieksgarantie op tot november dit jaar. km stand 36.725 (jamaar hoe dan? Ik heb geen auto dus dit zijn ook redelijk wat woon-werk kilometers). De motor komt via mijn lokale dealer bij NIWA vandaan
Beurtjes bijna altijd exact op de juiste km stand gehad for shits'n'giggles
- Quickshifter
- Bumot Defender kofferset (40L / 36L – breed 96 cm) + toolbox + Topkoffer (30L) + dekseltasje voor de topkoffer + topbox dividers (van the_top_box_divider_man_ )
- Bumot Soft Luggage plate die in de plaats van de topkoffer kan
- Outback motortek valbeugels
- AXP bashplate (originele bakplaat aanwezig)
- Garmin Zumo XT mount (Die laat ik zitten, werkt ook met de XT2 aldus Garmin)
- Ruitjes:
- Standaard ruit
- Puig Sport ruit
- WRS Touring ruit
- Bandjes:
- Staat momenteel op Mitas E07+
- heb nog een Mitas Trail XT+ voorband liggen, denk ongeveer 50%
- ongebruikt en in het plastic Mitas E10 achterband
- Setje bougies voor de 40k beurt, die krengen kosten een godsvermogen en zag ze afgelopen jaar met korting dus maar een setje gekocht.
- Barkbusters Storm & VPS (originele aanwezig)
- Bouten van het schakel- en rempedaal vervangen door een variant van Bulldozer com pl
- Tie-down hooks ook van Bulldozer ipv van de passagiers steunen (aanwezig)
- Unifilter foam luchtfilter + 3 pre-filters (dit zit er standaard op in Australië)
- Schoonmaak oliën
- Compressie vorkpoot shims gefixed met onderdelen van Evo Oregon (kootenai-rider op advrider forum)
- rem/koppeling hendels van Probrake
- Rottweiler mirror mounts (originele spiegels aanwezig)
- setje neopreen forkprotectors
- Eastbound wiel demontage setje
- Eastbound trailstand
- Tutoro oiler + nog wat olie
- Vervangende knoppendoos links, heb eens het cruisecontrol knopje afgebroken en hersteld met een klein schroefje. Dat werkt dusdanig prima dat ik nooit de tijd heb genomen dit te vervangen
Wellicht dat ik nog wat vergeet.
MY 2024 - Atreides black
Aanschaf was November 2023 er zit dus nog wat fabrieksgarantie op tot november dit jaar. km stand 36.725 (jamaar hoe dan? Ik heb geen auto dus dit zijn ook redelijk wat woon-werk kilometers). De motor komt via mijn lokale dealer bij NIWA vandaan
Beurtjes bijna altijd exact op de juiste km stand gehad for shits'n'giggles
- Quickshifter
- Bumot Defender kofferset (40L / 36L – breed 96 cm) + toolbox + Topkoffer (30L) + dekseltasje voor de topkoffer + topbox dividers (van the_top_box_divider_man_ )
- Bumot Soft Luggage plate die in de plaats van de topkoffer kan
- Outback motortek valbeugels
- AXP bashplate (originele bakplaat aanwezig)
- Garmin Zumo XT mount (Die laat ik zitten, werkt ook met de XT2 aldus Garmin)
- Ruitjes:
- Standaard ruit
- Puig Sport ruit
- WRS Touring ruit
- Bandjes:
- Staat momenteel op Mitas E07+
- heb nog een Mitas Trail XT+ voorband liggen, denk ongeveer 50%
- ongebruikt en in het plastic Mitas E10 achterband
- Setje bougies voor de 40k beurt, die krengen kosten een godsvermogen en zag ze afgelopen jaar met korting dus maar een setje gekocht.
- Barkbusters Storm & VPS (originele aanwezig)
- Bouten van het schakel- en rempedaal vervangen door een variant van Bulldozer com pl
- Tie-down hooks ook van Bulldozer ipv van de passagiers steunen (aanwezig)
- Unifilter foam luchtfilter + 3 pre-filters (dit zit er standaard op in Australië)
- Schoonmaak oliën
- Compressie vorkpoot shims gefixed met onderdelen van Evo Oregon (kootenai-rider op advrider forum)
- rem/koppeling hendels van Probrake
- Rottweiler mirror mounts (originele spiegels aanwezig)
- setje neopreen forkprotectors
- Eastbound wiel demontage setje
- Eastbound trailstand
- Tutoro oiler + nog wat olie
- Vervangende knoppendoos links, heb eens het cruisecontrol knopje afgebroken en hersteld met een klein schroefje. Dat werkt dusdanig prima dat ik nooit de tijd heb genomen dit te vervangen
Wellicht dat ik nog wat vergeet.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 52.074,24
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 1.084,88
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1708
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,1139
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.