detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
899 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1954
Carburant
Essence
Puissance
66 kW (90 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 899 km
- Année
- 02/1954
- Contrôle technique
- 06/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 66 kW (90 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 660 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 026 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
“Best of the best”, dat is toch wel de term die deze Healey het beste omschrijft. Wij zijn er trots op om u deze auto namens de eigenaar te mogen aanbieden. Volledig door ons gerestaureerd en tot aan het laatste detail aangepast en ge-upgradet.
Toen wij een aantal jaar geleden een Jaguar E-Type uit Australië kochten was deze Healey part of the deal. Na binnenkomst werd de auto opgemerkt door een goede relatie van ons, welke besloot hem aan te schaffen en geheel door ons te laten restaureren. Maar dat moest niet zomaar gebeuren; de wens was om er iets speciaals van te maken. Na demontage en ontlakken en ontroesten van de body is hij geheel geplaatwerkt waarbij veel aandacht werd besteed aan de passingen. In dit statium is ook de pedalenbox verlengd, de bovenste draagarmen verstelbaar gemaakt, en de LeMans vuldop aangebracht. Ook de sparing voor het reservewiel werd vergroot om de bredere Dunlop wielen te kunnen plaatsen. De wielranden werden hier eveneens op aangepast en ook de accu vond een andere plaats. Aansluitend werd de body gestraald, in epoxy gespoten en na strak maken afgespoten in zeer mooi donker groen met blanke lak.
Ondertussen werd door Van Giersbergen in Silvolde een top motor gebouwd. Gebaseerd op een 100 M, inclusief aluminiumkop, grotere carburateurs met coldairbox en verder alle mogelijke upgrades. Door hun werd ook de aangeschafte vijfversnellingsbak achter de motor pas gemaakt. De achteras en stuurwielinrichting zijn van een BN2 en zijn compleet nieuw. Ook remmen en schokdempers werden aangepast. De auto werd aansluitend door ons geheel met nieuwe delen opgebouwd.
Als laatste kwam het interieur aan de beurt. Hiervoor werd gekozen voor Peter van Egmond, één van Nederlands topbekleders. De kleur “Old Saddle” bruin contrasteert zeer mooi bij het donker groen en voor het “weather gear” werd voor Sonnenland gekozen.
Dit is slechts een korte omschrijving van hetgeen er allemaal aan deze auto is gedaan. Op verzoek is er voor serieuze belangstellenden een uitgebreid dossier met rekeningen en foto’s beschikbaar. Wij willen de auto en restauratie het liefst zelf aan u uitleggen tijdens een bezoek aan ons bedrijf en u deze unieke Healey presenteren.
Toen wij een aantal jaar geleden een Jaguar E-Type uit Australië kochten was deze Healey part of the deal. Na binnenkomst werd de auto opgemerkt door een goede relatie van ons, welke besloot hem aan te schaffen en geheel door ons te laten restaureren. Maar dat moest niet zomaar gebeuren; de wens was om er iets speciaals van te maken. Na demontage en ontlakken en ontroesten van de body is hij geheel geplaatwerkt waarbij veel aandacht werd besteed aan de passingen. In dit statium is ook de pedalenbox verlengd, de bovenste draagarmen verstelbaar gemaakt, en de LeMans vuldop aangebracht. Ook de sparing voor het reservewiel werd vergroot om de bredere Dunlop wielen te kunnen plaatsen. De wielranden werden hier eveneens op aangepast en ook de accu vond een andere plaats. Aansluitend werd de body gestraald, in epoxy gespoten en na strak maken afgespoten in zeer mooi donker groen met blanke lak.
Ondertussen werd door Van Giersbergen in Silvolde een top motor gebouwd. Gebaseerd op een 100 M, inclusief aluminiumkop, grotere carburateurs met coldairbox en verder alle mogelijke upgrades. Door hun werd ook de aangeschafte vijfversnellingsbak achter de motor pas gemaakt. De achteras en stuurwielinrichting zijn van een BN2 en zijn compleet nieuw. Ook remmen en schokdempers werden aangepast. De auto werd aansluitend door ons geheel met nieuwe delen opgebouwd.
Als laatste kwam het interieur aan de beurt. Hiervoor werd gekozen voor Peter van Egmond, één van Nederlands topbekleders. De kleur “Old Saddle” bruin contrasteert zeer mooi bij het donker groen en voor het “weather gear” werd voor Sonnenland gekozen.
Dit is slechts een korte omschrijving van hetgeen er allemaal aan deze auto is gedaan. Op verzoek is er voor serieuze belangstellenden een uitgebreid dossier met rekeningen en foto’s beschikbaar. Wij willen de auto en restauratie het liefst zelf aan u uitleggen tijdens een bezoek aan ons bedrijf en u deze unieke Healey presenteren.
Leasing
detailpage.leasing.title Nout Classic Cars B.V.
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 7,77
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 7,77
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 44.700,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 360,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0900
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelNout Classic Cars B.V.
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2020InterlocuteurAndré Nout
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.