detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
310 989 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1992
Carburant
Essence
Puissance
141 kW (192 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- Type de véhicule
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 310 989 km
- Année
- 08/1992
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 141 kW (192 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 494 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 790 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
BMW E36 325i – Volledig gerestaureerd – 3.0L Stroker Build – 1992
Zeer nette en volledig gerestaureerde BMW E36 325i uit 1992.
De wagen is volledig uit elkaar geweest, gezandstraald, opgelast waar nodig en behandeld tegen roest.
Alles is met zorg opgebouwd, tot in het kleinste detail.
Ophanging:
Volledig gedemonteerd, gezandstraald en gepoedercoat in het zwart.
Alle rubbers, lagers en ophangingsdelen zijn vernieuwd — rijdt als nieuw.
Motor:
Volledig gereviseerd en opgebouwd tot een 3.0L stroker (M50B25 met M54B30 krukas).
Nieuwe zuigers, lagers, dichtingen, klepseals, bouten enz.
Motor is ook volledig gespoten voor een nette afwerking.
Na de opbouw slechts ±1000 km gereden – motor is nog vers en in topconditie.
Koetswerk:
Roestvrij, mooi en strak exemplaar.
Een echte liefhebberswagen, technisch zo goed als nieuw.
Minpunten:
• Deurpanelen niet perfect netjes
• Airco werkt niet (leidingen ontbreken, rest aanwezig)
• Stoelverwarming voorzien in wagen, maar niet in huidige stoelen
• Stuurwiel aan vervanging/herbekleding toe
• Eén koplampsproeier ontbreekt, systeem moet aangesloten worden
Kleine zaken voor een handige liefhebber – verder in topstaat.
Reden verkoop: Te weinig tijd om ermee te rijden.
‼️funbieders en laagste prijs berichten word niet op gereageerd.‼️
Contact kan opgenomen worden in het Nederlands en Engels.
Zeer nette en volledig gerestaureerde BMW E36 325i uit 1992.
De wagen is volledig uit elkaar geweest, gezandstraald, opgelast waar nodig en behandeld tegen roest.
Alles is met zorg opgebouwd, tot in het kleinste detail.
Ophanging:
Volledig gedemonteerd, gezandstraald en gepoedercoat in het zwart.
Alle rubbers, lagers en ophangingsdelen zijn vernieuwd — rijdt als nieuw.
Motor:
Volledig gereviseerd en opgebouwd tot een 3.0L stroker (M50B25 met M54B30 krukas).
Nieuwe zuigers, lagers, dichtingen, klepseals, bouten enz.
Motor is ook volledig gespoten voor een nette afwerking.
Na de opbouw slechts ±1000 km gereden – motor is nog vers en in topconditie.
Koetswerk:
Roestvrij, mooi en strak exemplaar.
Een echte liefhebberswagen, technisch zo goed als nieuw.
Minpunten:
• Deurpanelen niet perfect netjes
• Airco werkt niet (leidingen ontbreken, rest aanwezig)
• Stoelverwarming voorzien in wagen, maar niet in huidige stoelen
• Stuurwiel aan vervanging/herbekleding toe
• Eén koplampsproeier ontbreekt, systeem moet aangesloten worden
Kleine zaken voor een handige liefhebber – verder in topstaat.
Reden verkoop: Te weinig tijd om ermee te rijden.
‼️funbieders en laagste prijs berichten word niet op gereageerd.‼️
Contact kan opgenomen worden in het Nederlands en Engels.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
- Page d'accueil
- Chercher
- BMW
- 325
- BMW 325 325i

