detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
320 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1998
Carburant
Essence
Puissance
142 kW (193 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 320 000 km
- Année
- 06/1998
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 142 kW (193 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 793 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 395 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
9,2 l/100 km (mixte)
13,5 l/100 km (urbain)
6,7 l/100 km (extra-urbain)
- Émissions de CO2
- 218 g/km (mixte)
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij verkoop ik mijn 328i touring automaat met 320dkm op de teller.
Het blok heeft 290 gedraaid maar LOOPT super netjes.
De auto had ik eigenlijk gekocht voor de handel maar jammergenoeg ging in de zomer is het originele blok kapot door 2 gaten in de zuigers.
De auto is inmiddels weer klaar gemaakt met een nieuw blok, dit is een m52b28.
De auto staat op een schroefset achter kw maar ziet er niet het mooiste meer uit.
Wij hebben nieuwe spatborden op de auto gezet en een nieuwe achterklep omdat deze roestig waren. Onder de spatborden en sideskirt is hij nog super hard geen roest of gaten. De enige roest die hij nu nog heeft is op het linker achter spatbord wat goed te repareren is en op de voor deur links onderin.
Een probleem dat hij nog heeft is dat de automaat bak soms in noodloop gaat hij rijd dan nog super alleen wil niet in de laatste versnelling. Ik heb eventueel ook nog een handbak kabelboom erbij voor degene die die erbij wil en nog aanbouw delen en onderdelen in algemeen die erbij kunnen.
M3 bumpers
Schroefset
Nieuwe remmen
Airco
Cruise control
Schuif kantel dak
Trekhaak
Bbs look velgen met goeie banden
Dab radio
Ltec stuur
Leren interieur
Nieuwe apk tot november 2024
Het blok heeft 290 gedraaid maar LOOPT super netjes.
De auto had ik eigenlijk gekocht voor de handel maar jammergenoeg ging in de zomer is het originele blok kapot door 2 gaten in de zuigers.
De auto is inmiddels weer klaar gemaakt met een nieuw blok, dit is een m52b28.
De auto staat op een schroefset achter kw maar ziet er niet het mooiste meer uit.
Wij hebben nieuwe spatborden op de auto gezet en een nieuwe achterklep omdat deze roestig waren. Onder de spatborden en sideskirt is hij nog super hard geen roest of gaten. De enige roest die hij nu nog heeft is op het linker achter spatbord wat goed te repareren is en op de voor deur links onderin.
Een probleem dat hij nog heeft is dat de automaat bak soms in noodloop gaat hij rijd dan nog super alleen wil niet in de laatste versnelling. Ik heb eventueel ook nog een handbak kabelboom erbij voor degene die die erbij wil en nog aanbouw delen en onderdelen in algemeen die erbij kunnen.
M3 bumpers
Schroefset
Nieuwe remmen
Airco
Cruise control
Schuif kantel dak
Trekhaak
Bbs look velgen met goeie banden
Dab radio
Ltec stuur
Leren interieur
Nieuwe apk tot november 2024
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.285,97
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.285,97
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.725,97
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 280,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.