detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
269 325 km
Transmission
Boîte automatique
Année
03/1987
Carburant
Essence
Puissance
95 kW (129 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 269 325 km
- Année
- 03/1987
- Propriétaires préc.
- 4
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 95 kW (129 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Régulateur de vitesse
- Vitres teintées
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Pneus été
- Roue de secours
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Velours
Description
Schitterende BMW E28 525e Edition automaat origineel in Nederland geleverd in maart 1987 en heeft nu 268925 km gereden (licht oplopend).
Origineel is dit een handgeschakelde auto, die in 2019 door E28 specialist Ivo Christov omgebouwd is naar automaat vanwege medische redenen. Ik heb deze 525e nu meer dan 20 jaar in bezit en gekocht met ca. 115000 km op de teller. Ik verkoop 'm omdat het tijd is voor een andere BMW, maar heb zeker geen haast. De automaat is de zeldzame EH-versie, met Sportstand.
Dit is een originele Edition uitvoering in Diamantschwarz metallic met shadowline, die voorzien is van wollvelour ribcord bekleding, die alleen leverbaar was op de E23 7-serie. Verder is deze 525e zonder katalysator voorzien van onder andere: werkende airconditioning, originele 15 inch Alpina velgen (zelf opgehaald bij Alpina in Buchloe), OBC II boardcomputer, handbediend schuif/kanteldak, middenarmsteunen voor, elektrische ramen voor, groen getint glas, blauwe baan in de voorruit, mistlampen voor, M5 style voospoiler, M-achterspoiler en nog meer.
Deze E28 5-serie is technische prima, heeft wat roestplekjes die behandeld moeten worden, maar in principe is de auto 'hard'. In het begin dagelijks gebruikt, werd later 2e auto, maar heeft nooit lange tijd stilgestaan, behalve elk jaar van december t/m februari. Op deze BMW is de zogenaamde overgangsregeling van toepassing, dat betekent dat u slechts 155,- wegenbelasting betaald. Bovendien is deze 525e vanaf 18 maart 2027 40 jaar oud en dus blijvend wegenbelastingvrij.
Deze BMW rijdt, remt en schakelt prima. Ideaal om ontspannen mee te rijden, bij 100 km/h draait de motor slechts 1800 toeren en haalt makkelijk 1 op 13 bij lange (snelweg) ritten.
Taxatierapport aanwezig, Status 2. Origineel stuur en 14 inch Mahle-BBS kruisspaak velgen aanwezig evenals de complete onderhoudshistorie vanaf maart 2005.
Meer foto's: https://photos.app.goo.gl/WmovhKfZUw85of8M8
Onderhandelen alleen mogelijk bij fysieke bezichtiging van de auto.
Origineel is dit een handgeschakelde auto, die in 2019 door E28 specialist Ivo Christov omgebouwd is naar automaat vanwege medische redenen. Ik heb deze 525e nu meer dan 20 jaar in bezit en gekocht met ca. 115000 km op de teller. Ik verkoop 'm omdat het tijd is voor een andere BMW, maar heb zeker geen haast. De automaat is de zeldzame EH-versie, met Sportstand.
Dit is een originele Edition uitvoering in Diamantschwarz metallic met shadowline, die voorzien is van wollvelour ribcord bekleding, die alleen leverbaar was op de E23 7-serie. Verder is deze 525e zonder katalysator voorzien van onder andere: werkende airconditioning, originele 15 inch Alpina velgen (zelf opgehaald bij Alpina in Buchloe), OBC II boardcomputer, handbediend schuif/kanteldak, middenarmsteunen voor, elektrische ramen voor, groen getint glas, blauwe baan in de voorruit, mistlampen voor, M5 style voospoiler, M-achterspoiler en nog meer.
Deze E28 5-serie is technische prima, heeft wat roestplekjes die behandeld moeten worden, maar in principe is de auto 'hard'. In het begin dagelijks gebruikt, werd later 2e auto, maar heeft nooit lange tijd stilgestaan, behalve elk jaar van december t/m februari. Op deze BMW is de zogenaamde overgangsregeling van toepassing, dat betekent dat u slechts 155,- wegenbelasting betaald. Bovendien is deze 525e vanaf 18 maart 2027 40 jaar oud en dus blijvend wegenbelastingvrij.
Deze BMW rijdt, remt en schakelt prima. Ideaal om ontspannen mee te rijden, bij 100 km/h draait de motor slechts 1800 toeren en haalt makkelijk 1 op 13 bij lange (snelweg) ritten.
Taxatierapport aanwezig, Status 2. Origineel stuur en 14 inch Mahle-BBS kruisspaak velgen aanwezig evenals de complete onderhoudshistorie vanaf maart 2005.
Meer foto's: https://photos.app.goo.gl/WmovhKfZUw85of8M8
Onderhandelen alleen mogelijk bij fysieke bezichtiging van de auto.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 237,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 19.553,08
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.