detailpage.leasing.tip.text
BMW 525525i touring
€ 4 750
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
273 340 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1992
Carburant
Essence
Puissance
141 kW (192 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 273 340 km
- Année
- 04/1992
- Contrôle technique
- 06/2025
- Dernier contrôle technique
- 05/2025
- Propriétaires préc.
- 5
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 141 kW (192 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 494 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 540 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 314 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Sellerie cuir
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Sièges chauffants
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Feux anti-brouillard
- Verrouillage centralisé
- Autres
- Attache remorque
- Pot catalytique
- Suspension sport
- Trappe à ski
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Lazurblauwe BMW E34 525i non-vanos manueel Touring van 1991 te koop!
M50B25 met 273000km. Het gaat hier om de motor zonder vanos, dewelke maar tot begin 1992 in de touring zat. Daarna was het de variant met vanos.
Prijs 4750€ - vaste prijs
Wordt verkocht op stalen velgen. De velgen van de foto’s zijn er NIET bij!
Dit is 1 van de eerste 525i tourings, gebouwd op 24/12/1991 in de topkleur lazurblauw. Het silvergrey stoffen interieur werd ergens door de jaren vervangen door zwart leer, zetels en deurpanelen met houtinleg, met stoelverwarming. Het leer is in topstaat!
2.5l met192pk, manuele 5-bak. 1ste inschrijving 03.04.1992
Voorramen groenspie, buitenspiegels & slot verwarmd, leren stuur, elektrische ruiten voor & achter, stoelverwarming, koplichthoogteverstelling, mistlampen, airco, grote obc IV, Radio Bavaria C Reverse III, pakket interieurverlichting
Vaste trekhaak van Westfalia nagemonteerd.
Ik heb deze auto in april 2020 gekocht. In volle coronatijd met gesloten grenzen heb ik de auto vanuit Duitsland tot in 2980 Zoersel gekregen. Niet evident, maar ik MOEST hem hebben. Het is gewoon een super coole bak, een belhamel, een deugniet. Ruw, maar technisch heel goed in orde. De vorige eigenaar was een typische oudere Duitser met snor en nektapijt, een echte rijder. Iemand die niet gaf om krassen en deuken, maar wel om de technische toestand en stance van de BMW.
De auto werd in 2018 in Duitsland afgekeurd bij de Tüv voor roest aan de bodem. Dit werd aangepakt. De bodem is hard! De auto kreeg jaarlijks zijn oliewissel en alles dat vervangen diende te worden werd vervangen. Alles aantoonbaar dmv een map met facturen.
Getint, verlaagd, betere remmen en lichtjes getuned dmw licht vliegwiel en aangepaste uitlaat van supersport.
Niveauregeling werkt goed. Dat merk je ook tijdens het rijden. Bij starten duwt deze de achterhand van de auto lichtjes omhoog. Vooraan laag, achteraan dus iets hoger. Iets wat een touring echt staat. De witte pinkers vooraan vind ik bij deze auto ook kloppen. Ook zijn er Gutachten van de Tüv voor de remmen, verlagingsveren en shocks van Weitec van 2019.
Sinds 2020 staat de auto bij mij droog gestald. Af en toe werd die van stal gehaald. De auto heeft ook nu weer verse olie en benzine 98 voor de auto getest werd. Starten, rijden, remmen, sturen. Alles werkt. Nog meer onderhoud zal nodig zijn. Eens op temperatuur, draait hij op ralentis op wisselend toerental. Ik vermoed ergens een vacuumlek. Kan ook aan de Twintec Kaltlaufregler liggen, iets wat Duitsers mochten monteren om de auto van Euro 0 op Euro 2 te krijgen voor taksvermindering. Verder geen lekken te zien. Beide spatborden zijn slecht. 2 deuren hebben roest.
Nu, 5 jaar later, merk ik dat ik er eigenlijk niks mee doe. Tijd om naar de volgende eigenaar te gaan, die hem wel de volle aandacht kan geven. Krassen, deukjes, roest; allemaal aanwezig. Wie een rijdersauto zoekt, is hier juist. Iemand die hem helemaal op punt wil zetten, zal daar de nodige fondsen en tijd voor moeten uittrekken.
Contacteer mij aub alleen bij serieuze interesse.
!! Velgen van de foto’s NIET te koop, ernaar vragen is zinloos.
Meer foto's en filmpjes kunnen worden gevraagd. Eerste contact via mail aub.
Bezichtiging en kleine testrit mogelijk in 2980 Zoersel.
M50B25 met 273000km. Het gaat hier om de motor zonder vanos, dewelke maar tot begin 1992 in de touring zat. Daarna was het de variant met vanos.
Prijs 4750€ - vaste prijs
Wordt verkocht op stalen velgen. De velgen van de foto’s zijn er NIET bij!
Dit is 1 van de eerste 525i tourings, gebouwd op 24/12/1991 in de topkleur lazurblauw. Het silvergrey stoffen interieur werd ergens door de jaren vervangen door zwart leer, zetels en deurpanelen met houtinleg, met stoelverwarming. Het leer is in topstaat!
2.5l met192pk, manuele 5-bak. 1ste inschrijving 03.04.1992
Voorramen groenspie, buitenspiegels & slot verwarmd, leren stuur, elektrische ruiten voor & achter, stoelverwarming, koplichthoogteverstelling, mistlampen, airco, grote obc IV, Radio Bavaria C Reverse III, pakket interieurverlichting
Vaste trekhaak van Westfalia nagemonteerd.
Ik heb deze auto in april 2020 gekocht. In volle coronatijd met gesloten grenzen heb ik de auto vanuit Duitsland tot in 2980 Zoersel gekregen. Niet evident, maar ik MOEST hem hebben. Het is gewoon een super coole bak, een belhamel, een deugniet. Ruw, maar technisch heel goed in orde. De vorige eigenaar was een typische oudere Duitser met snor en nektapijt, een echte rijder. Iemand die niet gaf om krassen en deuken, maar wel om de technische toestand en stance van de BMW.
De auto werd in 2018 in Duitsland afgekeurd bij de Tüv voor roest aan de bodem. Dit werd aangepakt. De bodem is hard! De auto kreeg jaarlijks zijn oliewissel en alles dat vervangen diende te worden werd vervangen. Alles aantoonbaar dmv een map met facturen.
Getint, verlaagd, betere remmen en lichtjes getuned dmw licht vliegwiel en aangepaste uitlaat van supersport.
Niveauregeling werkt goed. Dat merk je ook tijdens het rijden. Bij starten duwt deze de achterhand van de auto lichtjes omhoog. Vooraan laag, achteraan dus iets hoger. Iets wat een touring echt staat. De witte pinkers vooraan vind ik bij deze auto ook kloppen. Ook zijn er Gutachten van de Tüv voor de remmen, verlagingsveren en shocks van Weitec van 2019.
Sinds 2020 staat de auto bij mij droog gestald. Af en toe werd die van stal gehaald. De auto heeft ook nu weer verse olie en benzine 98 voor de auto getest werd. Starten, rijden, remmen, sturen. Alles werkt. Nog meer onderhoud zal nodig zijn. Eens op temperatuur, draait hij op ralentis op wisselend toerental. Ik vermoed ergens een vacuumlek. Kan ook aan de Twintec Kaltlaufregler liggen, iets wat Duitsers mochten monteren om de auto van Euro 0 op Euro 2 te krijgen voor taksvermindering. Verder geen lekken te zien. Beide spatborden zijn slecht. 2 deuren hebben roest.
Nu, 5 jaar later, merk ik dat ik er eigenlijk niks mee doe. Tijd om naar de volgende eigenaar te gaan, die hem wel de volle aandacht kan geven. Krassen, deukjes, roest; allemaal aanwezig. Wie een rijdersauto zoekt, is hier juist. Iemand die hem helemaal op punt wil zetten, zal daar de nodige fondsen en tijd voor moeten uittrekken.
Contacteer mij aub alleen bij serieuze interesse.
!! Velgen van de foto’s NIET te koop, ernaar vragen is zinloos.
Meer foto's en filmpjes kunnen worden gevraagd. Eerste contact via mail aub.
Bezichtiging en kleine testrit mogelijk in 2980 Zoersel.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.000,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.000,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 1.361,28
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,57
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 56,72
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Stellantis Bank SA Niederlassung Deutschland, Siemensstraße 10, 63263 Neu-Isenburg
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.