detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
112 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1998
Carburant
Essence
Puissance
72 kW (98 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 112 000 km
- Année
- 04/1998
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 72 kW (98 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 093 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 250 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Topcase
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- ABS
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
In verband met de aanschaf van een andere motorfiets gaat deze met pijn in het hart de deur uit.
Na in totaal 35 jaar op een BMW K serie te hebben gereden toch overgestapt naar een boxer
Deze BMW is zoals op de foto te zien een special edition in 2 kleuren. Uitgebracht ivm het 75 jarig bestaan van BMW Motorrad
Met zijn 112.000 km nog maar net ingereden.
Heeft zijn 110.000 beurt gehad. Omdat ik niet wil dat je een motorfiets koopt waar je binnen no time weer onderhoud aan moet geven zijn de volgende onderdelen bij deze beurt vervangen:
Banden; remblokken voor; rolpinnen remschijven; olie met filter; afgesteld.
Wat zit er aan extra's op:
Valbeugels; verhoogde ruit; staalflex remleidingen; handvat verwarming; comfortzadel; hoezen voorvork; spijkerlap onder blok
Verder natuurlijk compleet met onderhoudsboekje en instructieboekje, gereedschapsset.
De originele radio met bediening etc zit er los bij. Is zo weer terug te plaatsen.
Verder de topkoffer en zijkoffers (deze hebben gebruikssporen) en een tanktas
Kortom een zeer fijne toermotor die ons zonder problemen door heel Europa heeft gebracht
Na in totaal 35 jaar op een BMW K serie te hebben gereden toch overgestapt naar een boxer
Deze BMW is zoals op de foto te zien een special edition in 2 kleuren. Uitgebracht ivm het 75 jarig bestaan van BMW Motorrad
Met zijn 112.000 km nog maar net ingereden.
Heeft zijn 110.000 beurt gehad. Omdat ik niet wil dat je een motorfiets koopt waar je binnen no time weer onderhoud aan moet geven zijn de volgende onderdelen bij deze beurt vervangen:
Banden; remblokken voor; rolpinnen remschijven; olie met filter; afgesteld.
Wat zit er aan extra's op:
Valbeugels; verhoogde ruit; staalflex remleidingen; handvat verwarming; comfortzadel; hoezen voorvork; spijkerlap onder blok
Verder natuurlijk compleet met onderhoudsboekje en instructieboekje, gereedschapsset.
De originele radio met bediening etc zit er los bij. Is zo weer terug te plaatsen.
Verder de topkoffer en zijkoffers (deze hebben gebruikssporen) en een tanktas
Kortom een zeer fijne toermotor die ons zonder problemen door heel Europa heeft gebracht
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 8.975,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 8.975,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 19.451,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 291,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.