detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
188 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
11/1994
Carburant
Essence
Puissance
59 kW (80 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 188 000 km
- Année
- 11/1994
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 59 kW (80 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 085 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 246 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Poignées chauffantes
- Sièges chauffants
- Topcase
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Unieke BMW R1100R '94. Sinds 2016 in mijn bezit en volledig aangepast tot scrambler.
Vele veilige kilometer mee gemaakt maar ondertussen heb ik ruim een jaar een andere motor met meer gemakken. De BMW staat droog in de garage aan de druppellader.
Enkele aanpassingen:
Gelaccu;
Led (Kellerman) knipperlichten;
Subframe ingekort;
Custom zadel met verwarming;
Tank gespoten met nieuwe logo's;
Velgen gepoedercoat;
Ander stuur en km-teller; (orginele km stand herleidbaar)
BMW GS achtersparbord (hugger);
Dominator uitlaat.
Om toch nog wat gemak te hebben zit erbij:
Opzet frame t.b.v. een GIVI max topkoffer,
Originele BMW handkappen.
De motor is zeker niet nieuw en vol met imperfecties. Oppervlakkelige roestplekjes, pekelaanslag etc. Hij is ook zeker gebruikt door de jaren heen.
Motorisch dik in orde. Ieder 10000 km nieuwe oliefilter en olie gehad. Groot onderhoud bij erkende motorgarages gehad. Blok is onverwoestbaar en gaat zeker nog jaren mee.
Kortom, ben je opzoek naar een unieke (eerste) motor, pekelfiets, of wil je eens met de Distinguished Gentleman's Ride meedoen? Dit is je kans.
Vele veilige kilometer mee gemaakt maar ondertussen heb ik ruim een jaar een andere motor met meer gemakken. De BMW staat droog in de garage aan de druppellader.
Enkele aanpassingen:
Gelaccu;
Led (Kellerman) knipperlichten;
Subframe ingekort;
Custom zadel met verwarming;
Tank gespoten met nieuwe logo's;
Velgen gepoedercoat;
Ander stuur en km-teller; (orginele km stand herleidbaar)
BMW GS achtersparbord (hugger);
Dominator uitlaat.
Om toch nog wat gemak te hebben zit erbij:
Opzet frame t.b.v. een GIVI max topkoffer,
Originele BMW handkappen.
De motor is zeker niet nieuw en vol met imperfecties. Oppervlakkelige roestplekjes, pekelaanslag etc. Hij is ook zeker gebruikt door de jaren heen.
Motorisch dik in orde. Ieder 10000 km nieuwe oliefilter en olie gehad. Groot onderhoud bij erkende motorgarages gehad. Blok is onverwoestbaar en gaat zeker nog jaren mee.
Kortom, ben je opzoek naar een unieke (eerste) motor, pekelfiets, of wil je eens met de Distinguished Gentleman's Ride meedoen? Dit is je kans.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.300,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 199,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.499,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 8.664,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,9
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 180,50
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Mazda Finance, Ein Service-Center der Santander Consumer Leasing GmbH, Santander Platz 1, 41061 Mönchengladbach
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.