detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
67 350 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1988
Carburant
Essence
Puissance
37 kW (50 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Touring
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 67 350 km
- Année
- 08/1988
- Dernier contrôle technique
- 01/2024
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 37 kW (50 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 797 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 210 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Démarreur électrique
- Kickstarter
- Pare-brise
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Met een beetje pijn aan mijn hart verkoop ik mijn R80GS. Redenen zijn een flinke verbouwing en andere motoren (natuurlijk ook GS) waardoor ik amper aan rijden toe kom. Helemaal nu mijn woon-werk afstand binnenkort een stuk meer wordt. En dat is zonde van zo’n mooie tweeklepper!
De GS loopt zoals een tweeklepper hoort te lopen. Ik heb zo’n 24 jaar ervaring met rijden op, sleutelen aan en verbouwen van tweekleppers (o.a. 4x GS en 2x G/S) en hoop dat ik er intussen een beetje gevoel voor heb. ;-)
Hij is uit 08/1988, door de vorige eigenaar in 08/2019 van eerste (Duitse) eigenaar gekocht en geïmporteerd. Door mij gekocht 06/2022. Heeft nu 67.282km op de teller.
De vorige eigenaar heeft er veel aandacht in gestoken en wegens omstandigheden verkocht. Wat hij heeft gedaan: (allemaal gedocumenteerd)
- koppen laten reviseren
- andere cilinders en zuigers gemonteerd (43.000km oud) met nieuwe zuigerveren en RVS stoterstangbuizen
- carburateurs ultrasoon gereinigd
- keerring cardanklok vervangen
- diverse rubbers vervangen, bv. stoterstangrubbers en handvaten
- nieuw schakelpedaal en rempedaal
- tank binnen gecoat en buiten gespoten
- olie en filter vervangen bij 65.662km
Wat ik heb gedaan, eigenlijk weinig:
- nieuwe stickers op de kale tank
- 750km geleden koppen nagetrokken, kleppen gesteld en carburateurs gesynchroniseerd
- hier en daar wat dingen afgesteld zoals achterrem
De GS is in hele nette staat.
Heel stom: ik heb de losse toerenteller recht naast de koplampunit niet op de foto’s gezet. Die is er dus en werkt gewoon.
Het windschermpje is weer gemonteerd.
Enige 2 minpunten die ik weet zijn het plekje op het zadel, (zie foto) en de banden die op leeftijd zijn.
Diverse upgrades, die eventueel ook eraf kunnen voor de verkoop:
- Öhlins schokdemper (goede originele zit erop bij verkoop)
- Wunderlich stuurverhogers
- Wunderlich(?) voetsteunverlagers
- Hepco en Becker kofferrek
- zelfbouw aluminium koffers
- Stahlflex remleiding
- BMW klokje dat aan koplampunit kan, helaas niet-werkend maar trekt wel de accu leeg, daarom heb ik het eraf gehaald.
- Duitstalig werkplaatshandboek
- nog wat kleine spul
Kom gerust een keer kijken en rijden. Onderhandelen het liefst als je hier bent.
De GS loopt zoals een tweeklepper hoort te lopen. Ik heb zo’n 24 jaar ervaring met rijden op, sleutelen aan en verbouwen van tweekleppers (o.a. 4x GS en 2x G/S) en hoop dat ik er intussen een beetje gevoel voor heb. ;-)
Hij is uit 08/1988, door de vorige eigenaar in 08/2019 van eerste (Duitse) eigenaar gekocht en geïmporteerd. Door mij gekocht 06/2022. Heeft nu 67.282km op de teller.
De vorige eigenaar heeft er veel aandacht in gestoken en wegens omstandigheden verkocht. Wat hij heeft gedaan: (allemaal gedocumenteerd)
- koppen laten reviseren
- andere cilinders en zuigers gemonteerd (43.000km oud) met nieuwe zuigerveren en RVS stoterstangbuizen
- carburateurs ultrasoon gereinigd
- keerring cardanklok vervangen
- diverse rubbers vervangen, bv. stoterstangrubbers en handvaten
- nieuw schakelpedaal en rempedaal
- tank binnen gecoat en buiten gespoten
- olie en filter vervangen bij 65.662km
Wat ik heb gedaan, eigenlijk weinig:
- nieuwe stickers op de kale tank
- 750km geleden koppen nagetrokken, kleppen gesteld en carburateurs gesynchroniseerd
- hier en daar wat dingen afgesteld zoals achterrem
De GS is in hele nette staat.
Heel stom: ik heb de losse toerenteller recht naast de koplampunit niet op de foto’s gezet. Die is er dus en werkt gewoon.
Het windschermpje is weer gemonteerd.
Enige 2 minpunten die ik weet zijn het plekje op het zadel, (zie foto) en de banden die op leeftijd zijn.
Diverse upgrades, die eventueel ook eraf kunnen voor de verkoop:
- Öhlins schokdemper (goede originele zit erop bij verkoop)
- Wunderlich stuurverhogers
- Wunderlich(?) voetsteunverlagers
- Hepco en Becker kofferrek
- zelfbouw aluminium koffers
- Stahlflex remleiding
- BMW klokje dat aan koplampunit kan, helaas niet-werkend maar trekt wel de accu leeg, daarom heb ik het eraf gehaald.
- Duitstalig werkplaatshandboek
- nog wat kleine spul
Kom gerust een keer kijken en rijden. Onderhandelen het liefst als je hier bent.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 8.647,20
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,8
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 180,15
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0761
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0435
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.