detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
10 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
08/1964
Carburant
Essence
Puissance
265 kW (360 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 10 000 km
- Année
- 08/1964
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 265 kW (360 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 6 970 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 930 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Climatisation
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Blanc
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Project for sale!!
5 jaar terug heb ik dit project gekocht, het was altijd al een wens om een Riviera van deze jaren (63,64 of 65) te bezitten/rijden. Maar door het ontbreken van tijd, meer interesse in het oudere American Iron (40s/50s) en nog wel het grootste struikelblok mijn lichaam. Ben sinds een aantal jaren behoorlijk aan het tobben met mijn spieren (bij sommige wel bekend en onderzoeken lopen nog) waardoor dit inmiddels een onmogelijk project is geworden voor mij.
Het gaat hier om een 1964 Buick Riviera met 7.0L 425 Nailhead (matching nrs) op Nederlands kenteken (AH-19-09) totaal geen rottigheid, vrij strak plaatwerk, blok is in 2011 gereviseerd en staat sinds 2012 stil, 4 maanden terug heeft het blok nog gelopenOrigineel Californië geleverd en AC (ontkoppeld maar pomp zit erbij)
Project is compleet op de binnenspiegel na.Originele wieldoppen ook voorhanden (niet op de foto), rechts zit de deurplaat er niet op maar wel bij.Vanaf de spruitstukken compleet RVS uitlaatsysteem met RVS dempers (in 2011 geïnstalleerd) elektronische ontsteking.
Afgelopen jaar complete remmerij vernieuwd, nieuwe wiellagers, hoofdremcilinder zit er ook nieuw bij maar nog niet geïnstalleerd, nieuwe rotor, nieuwe verdeler, nieuwe waterpomp, nieuwe waterslangen, nieuwe thermostaat nieuwe spanningsregelaar, nieuwe dynamo, nieuw contactslot, nieuwe deursloten, compleet nieuwe pakkingset voor de motor erbij, nieuwe brandstofpomp en zal vast nog wat vergeten zijn
Onderdelen goed verkrijgbaar door de populariteit van dit model in Amerika.
Goede basis om iets leuks te bouwen, model is bijvoorbeeld perfect voor een mild Kustom 🤘
Inruil/ruil geen interesse in, reserveren alleen bij aanbetaling. Heb geen haast met de verkoop, anderhalf jaar terug nog getaxeerd.
Zal binnenkort nog meer foto's maken van de losse onderdelen (liggen thuis en in de opslag) en van de binnenkant.
Bij interesse en/of bezichtiging stuur me een pbtje of tel: 06 37472520
Staat netjes binnen droog en is goed te bekijken onder het licht, Buick staat in Beek en Donk (in de buurt van Eindhoven).
Prijs €9500,-
Grtz Jack
5 jaar terug heb ik dit project gekocht, het was altijd al een wens om een Riviera van deze jaren (63,64 of 65) te bezitten/rijden. Maar door het ontbreken van tijd, meer interesse in het oudere American Iron (40s/50s) en nog wel het grootste struikelblok mijn lichaam. Ben sinds een aantal jaren behoorlijk aan het tobben met mijn spieren (bij sommige wel bekend en onderzoeken lopen nog) waardoor dit inmiddels een onmogelijk project is geworden voor mij.
Het gaat hier om een 1964 Buick Riviera met 7.0L 425 Nailhead (matching nrs) op Nederlands kenteken (AH-19-09) totaal geen rottigheid, vrij strak plaatwerk, blok is in 2011 gereviseerd en staat sinds 2012 stil, 4 maanden terug heeft het blok nog gelopenOrigineel Californië geleverd en AC (ontkoppeld maar pomp zit erbij)
Project is compleet op de binnenspiegel na.Originele wieldoppen ook voorhanden (niet op de foto), rechts zit de deurplaat er niet op maar wel bij.Vanaf de spruitstukken compleet RVS uitlaatsysteem met RVS dempers (in 2011 geïnstalleerd) elektronische ontsteking.
Afgelopen jaar complete remmerij vernieuwd, nieuwe wiellagers, hoofdremcilinder zit er ook nieuw bij maar nog niet geïnstalleerd, nieuwe rotor, nieuwe verdeler, nieuwe waterpomp, nieuwe waterslangen, nieuwe thermostaat nieuwe spanningsregelaar, nieuwe dynamo, nieuw contactslot, nieuwe deursloten, compleet nieuwe pakkingset voor de motor erbij, nieuwe brandstofpomp en zal vast nog wat vergeten zijn
Onderdelen goed verkrijgbaar door de populariteit van dit model in Amerika.
Goede basis om iets leuks te bouwen, model is bijvoorbeeld perfect voor een mild Kustom 🤘
Inruil/ruil geen interesse in, reserveren alleen bij aanbetaling. Heb geen haast met de verkoop, anderhalf jaar terug nog getaxeerd.
Zal binnenkort nog meer foto's maken van de losse onderdelen (liggen thuis en in de opslag) en van de binnenkant.
Bij interesse en/of bezichtiging stuur me een pbtje of tel: 06 37472520
Staat netjes binnen droog en is goed te bekijken onder het licht, Buick staat in Beek en Donk (in de buurt van Eindhoven).
Prijs €9500,-
Grtz Jack
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 16.512,48
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,95
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 344,01
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0797
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0321
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.