detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
31 888 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1960
Carburant
Essence
Puissance
8 kW (11 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 31 888 km
- Année
- 03/1960
- Dernier contrôle technique
- 04/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 8 kW (11 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 2
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Tissu
Description
Deze mooie 2CV met ribbelkap uit 1960, in de originele kleur, is volledig gerestaureerd.
De motor en versnellingsbak zijn gereviseerd. Het interieur is vernieuwd.
Met nieuwe remmen, banden e.d.
De auto is getaxeerd op 5 maart 2025 op 17.500 euro. Het taxatierapport is beschikbaar. Onderstaand een deel van de tekst uit het rapport.
Betreft een nieuw in Frankrijk geleverde Citroën 2CV AZ uit 1960.
De 2CV is in 2020 door de huidige eigenaar aangeschaft en vervolgens ‘body-off’ gerestaureerd. In 2024 is de auto op Nederlands klassieker kenteken gezet. Er is een fotoreportage van de restauratie aanwezig.
Bij de restauratie zijn slechte delen vervangen of gerepareerd en is het chassis opnieuw in een beschermende lak gezet. De auto is grotendeels opgebouwd op basis van de originele specificaties en de restauratie is op hoog niveau uitgevoerd.
De auto is gespoten in een blauwe effen lak en betreft een originele kleur voor de 2CV uit die tijd.
Motorisch beschikt de 2CV over een voorin geplaatste, luchtgekoelde, 425cc, 12pk sterke 2-cilinder boxer motor voorzien van een Solex carburateur en is gekoppeld aan een handgeschakelde 4 versnellingsbak.
De motor is bij de restauratie gereviseerd. De auto heeft voorwielaandrijving.
De techniek is goed functionerend en heeft een apk vrijstelling. Daar waar nodig zijn slijtagedelen
vernieuwd.
Het eenvoudige interieur bestaat uit twee verwijderbare banken die met rode stof zijn bekleed. Het dak is ook vernieuwd.
De 2CV staat op crème gespoten stalen velgen met nieuwe banden.
Een klassieker in goede conditie waarvan prijzen afgelopen periode zijn gestegen. De staat, kwaliteit
De motor en versnellingsbak zijn gereviseerd. Het interieur is vernieuwd.
Met nieuwe remmen, banden e.d.
De auto is getaxeerd op 5 maart 2025 op 17.500 euro. Het taxatierapport is beschikbaar. Onderstaand een deel van de tekst uit het rapport.
Betreft een nieuw in Frankrijk geleverde Citroën 2CV AZ uit 1960.
De 2CV is in 2020 door de huidige eigenaar aangeschaft en vervolgens ‘body-off’ gerestaureerd. In 2024 is de auto op Nederlands klassieker kenteken gezet. Er is een fotoreportage van de restauratie aanwezig.
Bij de restauratie zijn slechte delen vervangen of gerepareerd en is het chassis opnieuw in een beschermende lak gezet. De auto is grotendeels opgebouwd op basis van de originele specificaties en de restauratie is op hoog niveau uitgevoerd.
De auto is gespoten in een blauwe effen lak en betreft een originele kleur voor de 2CV uit die tijd.
Motorisch beschikt de 2CV over een voorin geplaatste, luchtgekoelde, 425cc, 12pk sterke 2-cilinder boxer motor voorzien van een Solex carburateur en is gekoppeld aan een handgeschakelde 4 versnellingsbak.
De motor is bij de restauratie gereviseerd. De auto heeft voorwielaandrijving.
De techniek is goed functionerend en heeft een apk vrijstelling. Daar waar nodig zijn slijtagedelen
vernieuwd.
Het eenvoudige interieur bestaat uit twee verwijderbare banken die met rode stof zijn bekleed. Het dak is ook vernieuwd.
De 2CV staat op crème gespoten stalen velgen met nieuwe banden.
Een klassieker in goede conditie waarvan prijzen afgelopen periode zijn gestegen. De staat, kwaliteit
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.