detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
98 400 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1971
Carburant
Essence
Puissance
65 kW (88 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Ancêtre
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 98 400 km
- Année
- 10/1971
- Dernier contrôle technique
- 03/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 65 kW (88 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 981 cm³
- Vitesses
- 4
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Autres
Description
VRIJ VAN WEGENBELASTING EN APK, WELKOM IN ELKE BINNENSTAD
Probleemloos nog jaren rijden….
Citroen ID19B uit november 1971, kilometerstand: 98.400. Geen apk meer nodig.
Uit Zuid-Frankrijk afkomstige DS, geheel gerestaureerd en in fabrieks-originele staat. Zeer recent gespoten in donkerblauwe Bleu d’ Orient (AC161) met een zilverkleurig dak AC 141 Gris Argent.
Het interieur is bekleed met nieuwe originele Targa Tabac bekleding van Citro-Classique. De DS is volledig gereviseerd door een kenner en liefhebber. Een taxatierapport (twv €25.000,-) dd maart 2024 is beschikbaar uitgevoerd door een geregistreerd taxateur bij de VRT (Verenigd Register van Taxateurs) en FEHAC.
Het door conservatoir geleverde Certificat de Conformite is aanwezig.
Geheel roestvrij en ongelast chassis en carrosserie nog volledig origineel. Met RX5 en RX7/10 antiroest behandeld. En technisch is alles aangepakt. Een volledig gereviseerde motor (matching numbers) en alles vervangen (zuigers, bussen lagers, kleppen, kop reviseren, geleiders, enz.).
Voorzien van een door Citrotech gereviseerde stuurbekrachtiging.
Onafhankelijke keuring altijd mogelijk.
Probleemloos nog jaren rijden….
Citroen ID19B uit november 1971, kilometerstand: 98.400. Geen apk meer nodig.
Uit Zuid-Frankrijk afkomstige DS, geheel gerestaureerd en in fabrieks-originele staat. Zeer recent gespoten in donkerblauwe Bleu d’ Orient (AC161) met een zilverkleurig dak AC 141 Gris Argent.
Het interieur is bekleed met nieuwe originele Targa Tabac bekleding van Citro-Classique. De DS is volledig gereviseerd door een kenner en liefhebber. Een taxatierapport (twv €25.000,-) dd maart 2024 is beschikbaar uitgevoerd door een geregistreerd taxateur bij de VRT (Verenigd Register van Taxateurs) en FEHAC.
Het door conservatoir geleverde Certificat de Conformite is aanwezig.
Geheel roestvrij en ongelast chassis en carrosserie nog volledig origineel. Met RX5 en RX7/10 antiroest behandeld. En technisch is alles aangepakt. Een volledig gereviseerde motor (matching numbers) en alles vervangen (zuigers, bussen lagers, kleppen, kop reviseren, geleiders, enz.).
Voorzien van een door Citrotech gereviseerde stuurbekrachtiging.
Onafhankelijke keuring altijd mogelijk.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 6.936,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 24 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 289,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1142
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0417
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.