detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
107 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1984
Carburant
Essence
Puissance
21 kW (29 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Utilitaire
- État
- Ancêtre
- Type de moteur
- Avant
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- BS-33-KP
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 107 000 km
- Année
- 04/1984
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 21 kW (29 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 548 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
Description
(ENGLISH BELOW DUTCH TEXT)
In ’19 vertelden we al eens het verhaal van deze Mehari; In ’90 werd hij in de buurt van Rotterdam tweedehands. Ooit begonnen in geel, maar in de jaren ‘80 rood gespoten. In zijn Nederlandse bestaan heeft hij 85.000km gereden. Een twee-zitter op grijs kenteken, dat hij nog steeds heeft.
Hij werd aangeschaft om het tuinafval bij een Italiaans vakantiehuis af te voeren, maar werd ook regelmatig voor plezierritjes en zelfs kampeertochten gebruikt: er zijn nog foto’s van. Omdat er regelmatig langere lading in lag, werd de kentekenplaat scharnierend bevestigd, zodat hij bij geopende klep zichtbaar bleef.
Na een aantal jaren gebruik verdween hij in de garage van het vakantiehuis, waar hij pas een jaar of 7 geleden weer uit kwam. Op dat moment kwam de Mehari via de zoon bij ons terecht. We hebben ‘m weer technisch in orde gemaakt, zodat hij weer in Italië gebruikt kon worden. Dat is daarna ook gebeurd, maar zo weinig dat de familie besloot dat hij ergens anders meer avonturen mocht gaan beleven.
Dat deed hij daarna bij een liefhebber, 12.000km lang. Lekker in de buurt, of met familie naar LeMans. Er werd een hardtop bij aangeschaft en een aantal zaken aangepast.
Wisseling van spijs… Het oog viel nu op een leuke besteleend, waardoor jij nu de kans krijgt er nieuwe plannen bij te verzinnen.
(ENGLISH)
In ’19 we already told the story of this Mehari; In 1990 it became second-hand near Rotterdam. Once started in yellow, but sprayed red in the 1980s. In its Dutch existence it has driven 85,000 km. A two-seater with a business registration, which it still has.
It was purchased to dispose of garden waste at an Italian holiday home, but was also regularly used for pleasure rides and even camping trips: there are still photos of it. Because it had longer loads regularly, the license plate was mounted in a hinge, so it remained visible when the flap was open.
After a number of years of use, it disappeared into the garage of the holiday home, from which it only came out about 7 years ago. At that moment the Mehari came to us through the son. We serviced it so it could be used again in Italy. That happened after that, but so little that the family decided it could have more adventures elsewhere.
With the new owner it did that, 12,000 km long. Mostly in the neighborhood, once with family to LeMans. A hardtop was purchased which comes with the car, and a number of things were adjusted.
And it’s time for a change again… it was traded in, which gives you the opportunity to come up with new plans.
Meer informatie
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 935 kg
Wielbasis: 237 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
In ’19 vertelden we al eens het verhaal van deze Mehari; In ’90 werd hij in de buurt van Rotterdam tweedehands. Ooit begonnen in geel, maar in de jaren ‘80 rood gespoten. In zijn Nederlandse bestaan heeft hij 85.000km gereden. Een twee-zitter op grijs kenteken, dat hij nog steeds heeft.
Hij werd aangeschaft om het tuinafval bij een Italiaans vakantiehuis af te voeren, maar werd ook regelmatig voor plezierritjes en zelfs kampeertochten gebruikt: er zijn nog foto’s van. Omdat er regelmatig langere lading in lag, werd de kentekenplaat scharnierend bevestigd, zodat hij bij geopende klep zichtbaar bleef.
Na een aantal jaren gebruik verdween hij in de garage van het vakantiehuis, waar hij pas een jaar of 7 geleden weer uit kwam. Op dat moment kwam de Mehari via de zoon bij ons terecht. We hebben ‘m weer technisch in orde gemaakt, zodat hij weer in Italië gebruikt kon worden. Dat is daarna ook gebeurd, maar zo weinig dat de familie besloot dat hij ergens anders meer avonturen mocht gaan beleven.
Dat deed hij daarna bij een liefhebber, 12.000km lang. Lekker in de buurt, of met familie naar LeMans. Er werd een hardtop bij aangeschaft en een aantal zaken aangepast.
Wisseling van spijs… Het oog viel nu op een leuke besteleend, waardoor jij nu de kans krijgt er nieuwe plannen bij te verzinnen.
(ENGLISH)
In ’19 we already told the story of this Mehari; In 1990 it became second-hand near Rotterdam. Once started in yellow, but sprayed red in the 1980s. In its Dutch existence it has driven 85,000 km. A two-seater with a business registration, which it still has.
It was purchased to dispose of garden waste at an Italian holiday home, but was also regularly used for pleasure rides and even camping trips: there are still photos of it. Because it had longer loads regularly, the license plate was mounted in a hinge, so it remained visible when the flap was open.
After a number of years of use, it disappeared into the garage of the holiday home, from which it only came out about 7 years ago. At that moment the Mehari came to us through the son. We serviced it so it could be used again in Italy. That happened after that, but so little that the family decided it could have more adventures elsewhere.
With the new owner it did that, 12,000 km long. Mostly in the neighborhood, once with family to LeMans. A hardtop was purchased which comes with the car, and a number of things were adjusted.
And it’s time for a change again… it was traded in, which gives you the opportunity to come up with new plans.
Meer informatie
Laadvermogen: 405 kg
GVW: 935 kg
Wielbasis: 237 cm
Emissieklasse: Euro 0
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Eendengarage Sander Aalderink
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 28.780,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 299,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 4,8400
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 0,-
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BDK
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelEendengarage Sander Aalderink
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurSander Aalderink
- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.