detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
137 731 km
Transmission
Boîte automatique
Année
09/1999
Carburant
Essence
Puissance
73 kW (99 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 137 731 km
- Année
- 09/1999
- Contrôle technique
- 05/2025
- Dernier contrôle technique
- 04/2024
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 73 kW (99 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Vitesses
- 5
- Poids à vide
- 1 000 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence E10 91
- Consommation de carburant
7,6 l/100 km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 2
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- CD
- MP3
- Radio
- Sécurité
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Verrouillage centralisé
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Unieke auto (rijden nog maar ~100 rond in NL) in automaat uitvoering met lage kilometerstand (NAP), gefabriceerd in Japan. Rijdt heerlijk en vrij zuinig, ook goedkoop in de wegenbelasting vanwege het lage gewicht: €113-123 per kwartaal.
Deze Applause lijkt op een sedan maar is werkelijk een hatchback - de stoelen kunnen naar voren om zo veel mee te kunnen nemen.
Zojuist drie versleten banden vervangen en een nieuwe apk gedaan. Eerder dit jaar nog remschijven, remblokken, en accu vervangen. Kan nog makkelijk jaren meegaan. De automaat schakelt nog bijna perfect, je merkt het alleen een beetje als je echt veel toeren maakt.
Enige echte mankement is dat ie een beetje olie lekt. Zelf bijvullen kost 20 euro per jaar, ik geef extra olie mee. Verder kleine cosmetische schade aan de buitenkant maar nog helemaal mooi schoon van binnen.
Ik doe hem weg vanwege het aanschaffen van een andere auto die ook in dezelfde straat staat. Het is ongeveer 10 minuten lopen vanaf Zaandam CS.
Deze Applause lijkt op een sedan maar is werkelijk een hatchback - de stoelen kunnen naar voren om zo veel mee te kunnen nemen.
Zojuist drie versleten banden vervangen en een nieuwe apk gedaan. Eerder dit jaar nog remschijven, remblokken, en accu vervangen. Kan nog makkelijk jaren meegaan. De automaat schakelt nog bijna perfect, je merkt het alleen een beetje als je echt veel toeren maakt.
Enige echte mankement is dat ie een beetje olie lekt. Zelf bijvullen kost 20 euro per jaar, ik geef extra olie mee. Verder kleine cosmetische schade aan de buitenkant maar nog helemaal mooi schoon van binnen.
Ik doe hem weg vanwege het aanschaffen van een andere auto die ook in dezelfde straat staat. Het is ongeveer 10 minuten lopen vanaf Zaandam CS.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 23.940,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,91
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 399,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1100
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0600
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Renault Financial Services & Dacia Financial Services - Geschäftsbereiche der RCI Banque S.A. Niederlassung Deutschland, Jagenbergstraße 1, 41468 Neuss
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.