detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
67 400 km
Transmission
Boîte automatique
Année
01/1966
Carburant
Essence
Puissance
239 kW (325 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 67 400 km
- Année
- 01/1966
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 239 kW (325 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 6 300 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Autres
Description
Dodge Charger 383 Big Block (1966) – Tijdcapsule in originele staat
Deze Dodge Charger 383 Big Block uit 1966 is een ware tijdcapsule. Slechts één eigenaar van 1966 tot ik hem eind 2019 kocht.
De vorige eigenaar, een Vietnamveteraan, reed er al die jaren mee in het uiterste zuiden van Californië (Escondido), waardoor de wagen nog steeds in uitzonderlijk goede staat verkeert.
De auto is volledig origineel: eerste lak, alle stickertjes op de juiste plaats, warranty card nog aanwezig, enzovoort.
Er is een volledig dossier met alle onderhoudsfacturen, de originele aankoopfactuur en zelfs alle belastingvignetten vanaf 1966.
De motor is een 383 cu in Big Block met dubbele four-barrel carburateurs op een Offenhauser inlaatspruitstuk. Deze upgrade werd al in de jaren ’60 uitgevoerd door de vorige eigenaar en zorgt ervoor dat de wagen zeer vlot rijdt. Alles werkt perfect, behalve de airco, die recent is uitgevallen en enkel nieuw gas nodig heeft.
Alle elektrische ramen werken, en zelfs de toen zeer vooruitstrevende elektroluminescente dashboardverlichting functioneert perfect.
Verder beschikt de Charger over een automatische versnellingsbak (volledig gereviseerd), stuurbekrachtiging en een volledig vernieuwd remsysteem.
De originele wielen en wieldoppen worden meegeleverd; momenteel staat de wagen op Magnum 500-velgen.
De Dodge is zeer recent nog gekeurd en verkeert in uitstekende staat.
Ik vermoed dat er geen tweede Charger 383 bestaat die zo origineel en goed bewaard is als deze.
Prijs: €49.500 – vaste prijs
Deze Dodge Charger 383 Big Block uit 1966 is een ware tijdcapsule. Slechts één eigenaar van 1966 tot ik hem eind 2019 kocht.
De vorige eigenaar, een Vietnamveteraan, reed er al die jaren mee in het uiterste zuiden van Californië (Escondido), waardoor de wagen nog steeds in uitzonderlijk goede staat verkeert.
De auto is volledig origineel: eerste lak, alle stickertjes op de juiste plaats, warranty card nog aanwezig, enzovoort.
Er is een volledig dossier met alle onderhoudsfacturen, de originele aankoopfactuur en zelfs alle belastingvignetten vanaf 1966.
De motor is een 383 cu in Big Block met dubbele four-barrel carburateurs op een Offenhauser inlaatspruitstuk. Deze upgrade werd al in de jaren ’60 uitgevoerd door de vorige eigenaar en zorgt ervoor dat de wagen zeer vlot rijdt. Alles werkt perfect, behalve de airco, die recent is uitgevallen en enkel nieuw gas nodig heeft.
Alle elektrische ramen werken, en zelfs de toen zeer vooruitstrevende elektroluminescente dashboardverlichting functioneert perfect.
Verder beschikt de Charger over een automatische versnellingsbak (volledig gereviseerd), stuurbekrachtiging en een volledig vernieuwd remsysteem.
De originele wielen en wieldoppen worden meegeleverd; momenteel staat de wagen op Magnum 500-velgen.
De Dodge is zeer recent nog gekeurd en verkeert in uitstekende staat.
Ik vermoed dat er geen tweede Charger 383 bestaat die zo origineel en goed bewaard is als deze.
Prijs: €49.500 – vaste prijs
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.