detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
23 584 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
01/2000
Carburant
Essence
Puissance
169 kW (230 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 53-FB-RT
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 23 584 km
- Année
- 01/2000
- Contrôle technique
- 03/2025
- Propriétaires préc.
- 3
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 169 kW (230 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 781 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 600 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
1 l/100 km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 3
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Volant en cuir
- Sécurité
- Alarme
- Anti-démarrage
- Autres
- Jantes alliage (15")
- Sièges sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Smokey Silver (donker grijs)
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Cuir
Description
No compromise. Live like you drive.
Als Nationalistische autoliefhebbers kunnen we als Nederlander best trots zijn; DAF, Spyker en Donkervoort komen allemaal uit oranje koker. Donkervoort heeft het, ondanks een totale productie van ongeveer 40 stuks per jaar, overleefd. Joop Donkervoort was naast zijn actieve lobby in de overheid waar volgens hem (HULDE) de snelheid op snelwegen best naar de 200 km/h kon, ook erg druk met zijn eerste concept in 1978. De Donkervoort S8, gebaseerd op een Lotus 7.
Net als Porsche, heeft Donkervoort iets om heel erg trots op te zijn. Bijna alle geproduceerde auto’s (totaal zo’n 1500 stuks) rijden nog rond. Om dit te blijven handhaven riep Joop een Certificaat van Echtheid in het leven. Technisch, optische staat en originaliteit worden hierin getoetst. Wanneer dit is zoals het moet zijn, krijg je het certificaat.
Die van ons? Mét certificaat natuurlijk! Een totaal originele Donkervoort D8 van de derde Nederlandse eigenaar. ‘Smokey Silver’ met een bordeaux rood interieur. Ook is ze volledig voorbereid op circuit rijden (circuit onderbreker, treklus, vijfpuntsgordels etc.) maar heeft ze nooit circuit gereden. Dat was volgens de vorige eigenaar, toch een beetje té spannend. Wij snappen hem wel! Uitgerust met de zeer potente Audi 1800 turbo voortkomend uit de racerij, met slechts 23 duizend kilometer op de klok. Iets gekieteld, op semi slicks. Komt eventueel (tegen meerprijs) inclusief bijpassende Donkervoort trailer met electric mover, mocht je toch wat comfort willen onderweg naar de Stelvio. Neem je smalle van Bommel schoenen mee, dan zien we je snel!
Als Nationalistische autoliefhebbers kunnen we als Nederlander best trots zijn; DAF, Spyker en Donkervoort komen allemaal uit oranje koker. Donkervoort heeft het, ondanks een totale productie van ongeveer 40 stuks per jaar, overleefd. Joop Donkervoort was naast zijn actieve lobby in de overheid waar volgens hem (HULDE) de snelheid op snelwegen best naar de 200 km/h kon, ook erg druk met zijn eerste concept in 1978. De Donkervoort S8, gebaseerd op een Lotus 7.
Net als Porsche, heeft Donkervoort iets om heel erg trots op te zijn. Bijna alle geproduceerde auto’s (totaal zo’n 1500 stuks) rijden nog rond. Om dit te blijven handhaven riep Joop een Certificaat van Echtheid in het leven. Technisch, optische staat en originaliteit worden hierin getoetst. Wanneer dit is zoals het moet zijn, krijg je het certificaat.
Die van ons? Mét certificaat natuurlijk! Een totaal originele Donkervoort D8 van de derde Nederlandse eigenaar. ‘Smokey Silver’ met een bordeaux rood interieur. Ook is ze volledig voorbereid op circuit rijden (circuit onderbreker, treklus, vijfpuntsgordels etc.) maar heeft ze nooit circuit gereden. Dat was volgens de vorige eigenaar, toch een beetje té spannend. Wij snappen hem wel! Uitgerust met de zeer potente Audi 1800 turbo voortkomend uit de racerij, met slechts 23 duizend kilometer op de klok. Iets gekieteld, op semi slicks. Komt eventueel (tegen meerprijs) inclusief bijpassende Donkervoort trailer met electric mover, mocht je toch wat comfort willen onderweg naar de Stelvio. Neem je smalle van Bommel schoenen mee, dan zien we je snel!
Leasing
detailpage.leasing.title DTM Collectibles
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 3.390,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 3.390,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 36 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 261,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 6.309,98
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelDTM Collectibles
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2022InterlocuteurDieter Tielman
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.