detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
40 948 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
06/1991
Carburant
Essence
Puissance
287 kW (390 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Ancêtre
- Transmission
- Arrière
- Portes
- 2
- Version pays
- Italie
- N° d'annonce
- 090604
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 40 948 km
- Année
- 06/1991
- Contrôle technique
- Nouveau
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 287 kW (390 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 4 942 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 12
- Poids à vide
- 1 580 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 0 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- Couleur originale
- Giallo Modena 102
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Hierbij verkopen wij deze unieke "Giallo Modena 102" Ferrari Testarossa.
Het betreft een minimale hoeveelheid geproduceerd in het merkeigen geel!
De naam van de Testarossa verwijst net als die van de eveneens in 1984 uitgebrachte 288 GTO naar een prestigieus model uit de 250-serie. De auto is ontworpen door Pininfarina en een van de kenmerken van de auto, die het tot een icoon van de jaren 80 hebben gemaakt, zijn de typische luchtsleuven in de deuren, die ook in latere modellen nog gebruikt werden. Deze worden ook wel 'egg-slicers' (eiersnijders) genoemd. Daarnaast is de Testarossa, samen met de daarop geïnspireerde Ferrari 348, een van de weinige modellen zonder de kenmerkende ronde achterlichten. Dit model is uitgevoerd met een twaalfcilindermotor. Er zijn in totaal 7177 exemplaren van dit model geproduceerd. De exemplaren uit 1984 en 1985 hadden één zijspiegel, aan de bestuurderskant, die halverwege de A-stijl zat. In 1986 besloot Ferrari, na verscheidene klachten van Testarossabezitters, de spiegel op de gebruikelijke plek onderaan de A-stijl te zetten en ook een rechterzijspiegel te plaatsen. De Testarossa was de laatste 180°V twaalfcilinder (plat liggend) die Ferrari in de jaren 80 tot heden bouwde en ging in de laatstgeleverde modellen door het leven onder de namen 512TR en 512M.
Dit specifieke exemplaar, chassisnummer 90604 geproduceerd in Giallo Modena over zwart leer, is een laat productie-exemplaar, gemaakt op 19-06-1991 en werd nieuw geleverd via Sa.Mo.CAR S.P.A. Via Stimigliano 24, Roma op 17-09-1991 aan de eerste eigenaar, die er onder kenteken ROMA1D8520 mee reed.
De auto bleef in Rome tot 1997, waarna hij werd verkocht aan een nieuwe eigenaar in Londen (kenteken AG598SC). Vervolgens ging de auto naar Epsom (kenteken H248BGN) en bleef daar tot 1999 waarna hij werd verkocht aan een volgende eigenaar in Sutton. Deze eigenaar heeft de auto tot 2003 gehouden. In 2003 is de auto geëxporteerd naar Spanje waar hij onder kenteken H7REO zijn Spaanse reis begon. Na enkele jaren wisselde de auto wederom van eigenaar en werd gekentekend 5000DVN.
Uiteindelijk hebben wij de auto in Barcelona kunnen kopen, uitgebreid onderhoud uitgevoerd en de auto gedetailleerd om hem naar een hoger niveau te tillen.
De originele boordmap inclusief onderhouds- en instructieboekwerk, vele facturen en de onderhoudsgeschiedenis zijn bij deze auto aanwezig.
Deze Testarossa in Giallo Modena is uniek in zijn soort en niet alleen, enorm leuk om in te rijden, maar vooral een geweldige investering!
Deze Testarossa is Classiche te certificeren.
Voor meer informatie:
Bel +31(0)74-2555370 of mail:
Robin Schurink R.schurink@munsterhuis.nl
Rik Hettema R.hettema@munsterhuis.nl
Wouter Struik W.struik@munsterhuis.nl
Meer informatie
Modelreeks: jan. 1985 - jun. 1992
Koppel: 490 Nm
Wielbasis: 255 cm
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Het betreft een minimale hoeveelheid geproduceerd in het merkeigen geel!
De naam van de Testarossa verwijst net als die van de eveneens in 1984 uitgebrachte 288 GTO naar een prestigieus model uit de 250-serie. De auto is ontworpen door Pininfarina en een van de kenmerken van de auto, die het tot een icoon van de jaren 80 hebben gemaakt, zijn de typische luchtsleuven in de deuren, die ook in latere modellen nog gebruikt werden. Deze worden ook wel 'egg-slicers' (eiersnijders) genoemd. Daarnaast is de Testarossa, samen met de daarop geïnspireerde Ferrari 348, een van de weinige modellen zonder de kenmerkende ronde achterlichten. Dit model is uitgevoerd met een twaalfcilindermotor. Er zijn in totaal 7177 exemplaren van dit model geproduceerd. De exemplaren uit 1984 en 1985 hadden één zijspiegel, aan de bestuurderskant, die halverwege de A-stijl zat. In 1986 besloot Ferrari, na verscheidene klachten van Testarossabezitters, de spiegel op de gebruikelijke plek onderaan de A-stijl te zetten en ook een rechterzijspiegel te plaatsen. De Testarossa was de laatste 180°V twaalfcilinder (plat liggend) die Ferrari in de jaren 80 tot heden bouwde en ging in de laatstgeleverde modellen door het leven onder de namen 512TR en 512M.
Dit specifieke exemplaar, chassisnummer 90604 geproduceerd in Giallo Modena over zwart leer, is een laat productie-exemplaar, gemaakt op 19-06-1991 en werd nieuw geleverd via Sa.Mo.CAR S.P.A. Via Stimigliano 24, Roma op 17-09-1991 aan de eerste eigenaar, die er onder kenteken ROMA1D8520 mee reed.
De auto bleef in Rome tot 1997, waarna hij werd verkocht aan een nieuwe eigenaar in Londen (kenteken AG598SC). Vervolgens ging de auto naar Epsom (kenteken H248BGN) en bleef daar tot 1999 waarna hij werd verkocht aan een volgende eigenaar in Sutton. Deze eigenaar heeft de auto tot 2003 gehouden. In 2003 is de auto geëxporteerd naar Spanje waar hij onder kenteken H7REO zijn Spaanse reis begon. Na enkele jaren wisselde de auto wederom van eigenaar en werd gekentekend 5000DVN.
Uiteindelijk hebben wij de auto in Barcelona kunnen kopen, uitgebreid onderhoud uitgevoerd en de auto gedetailleerd om hem naar een hoger niveau te tillen.
De originele boordmap inclusief onderhouds- en instructieboekwerk, vele facturen en de onderhoudsgeschiedenis zijn bij deze auto aanwezig.
Deze Testarossa in Giallo Modena is uniek in zijn soort en niet alleen, enorm leuk om in te rijden, maar vooral een geweldige investering!
Deze Testarossa is Classiche te certificeren.
Voor meer informatie:
Bel +31(0)74-2555370 of mail:
Robin Schurink R.schurink@munsterhuis.nl
Rik Hettema R.hettema@munsterhuis.nl
Wouter Struik W.struik@munsterhuis.nl
Meer informatie
Modelreeks: jan. 1985 - jun. 1992
Koppel: 490 Nm
Wielbasis: 255 cm
Acceleratie (0-100): 5,8 s
Topsnelheid: 295 km/u
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: geen
Leasing
detailpage.leasing.title Frans Munsterhuis Sportcars
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.360,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 1.360,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 13.907,68
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,98
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 275,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0596
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0298
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50415 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelFrans Munsterhuis Sportcars
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2005InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.