detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
300 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1999
Carburant
Essence
Puissance
84 kW (114 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 300 000 km
- Année
- 08/1999
- Contrôle technique
- 03/2025
- Dernier contrôle technique
- 12/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 84 kW (114 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 493 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 190 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
6,8 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 161 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Toit ouvrant
- Vitres teintées
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Anti-démarrage
- Direction assistée
- Autres
- Attache remorque
- Porte-bagages
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Mauve
- Type de peinture
- Autres
Description
Bij deze zet ik een Honda Aerodeck turbo uit 1999 te koop.
Verse APK tot 03-2025
De auto heeft momenteel een D15 onderblok met een D16 cilinderkop met ARP headstuds, grote turbo (beetje lag).
Veel vervangen!
• Nieuwe turbopakkingen
• SRS uitlaat met V-bands
• Versnellingsbak gereviseerd
• Nieuwe koppeling
• Grote beurt gekregen
• Short shifter
• Koelventilator
• Ontsteking vervangen
• Hoofdrelais vervangen
• Trekhaak aangesloten
• Temperatuursensor vervangen
• Elke lamp
De auto heeft ook een spoiler, schroefset, afstelbare draagarmen achter, schuifdak en een katalysator en decat met V-bands dus makkelijk te wisselen.
De auto heeft wat minpuntjes, zoals:
• Geen tapijt in de auto
• Hendeltje van schuifdak is gebroken, is nog helemaal functioneel
• Centrale vergrendelijk werkt niet (werkt weer!)
Je krijgt bij de aankoop ook nog een extra D15 blok.
Geen testpiloten, graag serieus bieden.
Verse APK tot 03-2025
De auto heeft momenteel een D15 onderblok met een D16 cilinderkop met ARP headstuds, grote turbo (beetje lag).
Veel vervangen!
• Nieuwe turbopakkingen
• SRS uitlaat met V-bands
• Versnellingsbak gereviseerd
• Nieuwe koppeling
• Grote beurt gekregen
• Short shifter
• Koelventilator
• Ontsteking vervangen
• Hoofdrelais vervangen
• Trekhaak aangesloten
• Temperatuursensor vervangen
• Elke lamp
De auto heeft ook een spoiler, schroefset, afstelbare draagarmen achter, schuifdak en een katalysator en decat met V-bands dus makkelijk te wisselen.
De auto heeft wat minpuntjes, zoals:
• Geen tapijt in de auto
• Hendeltje van schuifdak is gebroken, is nog helemaal functioneel
• Centrale vergrendelijk werkt niet (werkt weer!)
Je krijgt bij de aankoop ook nog een extra D15 blok.
Geen testpiloten, graag serieus bieden.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 30.216,48
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 1,03
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 629,51
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Audi Bank/Leasing Zweigniederlassungen der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.