detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
165 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
03/1994
Carburant
Essence
Puissance
147 kW (200 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 165 000 km
- Année
- 03/1994
- Dernier contrôle technique
- 06/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 147 kW (200 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 000 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 160 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Via inruil heb ik deze EG sedan verkregen, ligt een K20 blok in, deze staat op papier dus raakt zo door de keuring in België!
Mijn bedoeling was altijd er een zomertje mee te rijden en hem dan verder te verkopen, en aangezien ik terug een andere BMW op het oog heb, mag hij vanaf de komende weken weg.
Heeft een hele waslijst aan mods, oa;
- BC coilovers in hardheid verstelbaar
- nieuwe Rota Grids met zgan Nankang semi slicks
- Skunk2 pro inlaat
- Hybridracing short shifter
- volledige 3 inch uitlaat met k-tuned einddemper
- Hardrace 3 punt veerpootbrug, Hasport motormounts, olietemp en oliedruk meters, enz...
Is pas (op een opmerking over het stuur na) blanco gekeurd, heeft ook pas groot onderhoud gehad, waarbij ik ook een nieuwe Skunk2 luchtfilter en nieuwe NGK bougies heb geplaatst.
Interieur komt uit een VTi, elektrisch dak, vensters en spiegels allemaal werkend.
Is van 1994 dus oldtimer, en de kas heeft 164.xxx km, die van de motor is onbekend en dit gaat wel wel nog licht oplopen.
Volgens de vorige eigenaar zou hij ooit bij Sneaky Tuning langsgeweest zijn, maar hier heb ik geen bewijs van.
Enige minpuntje is roest aan de wielranden.
Geïnteresseerden mogen mij contacteren voor meer info. Commentaar en testpiloten heb ik geen behoefte aan.
Prijs is licht bespreekbaar, maar verwacht geen mirakels.
Mijn bedoeling was altijd er een zomertje mee te rijden en hem dan verder te verkopen, en aangezien ik terug een andere BMW op het oog heb, mag hij vanaf de komende weken weg.
Heeft een hele waslijst aan mods, oa;
- BC coilovers in hardheid verstelbaar
- nieuwe Rota Grids met zgan Nankang semi slicks
- Skunk2 pro inlaat
- Hybridracing short shifter
- volledige 3 inch uitlaat met k-tuned einddemper
- Hardrace 3 punt veerpootbrug, Hasport motormounts, olietemp en oliedruk meters, enz...
Is pas (op een opmerking over het stuur na) blanco gekeurd, heeft ook pas groot onderhoud gehad, waarbij ik ook een nieuwe Skunk2 luchtfilter en nieuwe NGK bougies heb geplaatst.
Interieur komt uit een VTi, elektrisch dak, vensters en spiegels allemaal werkend.
Is van 1994 dus oldtimer, en de kas heeft 164.xxx km, die van de motor is onbekend en dit gaat wel wel nog licht oplopen.
Volgens de vorige eigenaar zou hij ooit bij Sneaky Tuning langsgeweest zijn, maar hier heb ik geen bewijs van.
Enige minpuntje is roest aan de wielranden.
Geïnteresseerden mogen mij contacteren voor meer info. Commentaar en testpiloten heb ik geen behoefte aan.
Prijs is licht bespreekbaar, maar verwacht geen mirakels.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.