detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
54 022 km
Transmission
-
Année
01/1989
Carburant
Essence
Puissance
33 kW (45 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Enduro
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 54 022 km
- Année
- 01/1989
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 33 kW (45 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
Description
Honda NX650 dominator rijdt prima en voor zijn leeftijd in goede staat.
Nauwelijks roest, wel natuurlijk de gebruikelijke gebruikersporen.
Komt met een koffertje achter, een setje oudere banden en oude kappen (handig als je offroad gaat en de huidige kappen wil sparen)
En nog enkele andere extra onderdelen, inclusief het originele gouden stuur.
Hier en daar wat spetters verf te zien omdat de vorige eigenaar nogal onzorgvuldig enkele onderdelen opnieuw gespoten heeft.
Ook zijn de knipperlichten niet mooi meer en aan vervanging toe, alhoewel dit niet veel moeite meer zal zijn.
De motor zelf draait prima, maar zal met een klein beetje onderhoud en tweaking aan de idle stand nog beter draaien.
Leuke motor voor een beginner, iemand die offroad (TET?) wil gaan rijden of gewoonweg rond wil scheuren.
Rijdt heerlijk, met name door de stad en kleinere wegen.
Op snelweg ook prima te doen overigens, haalt nog steeds makkelijk 150 km per uur.
Bieden vanaf 1850 euro, alles daar onder reageer ik NIET op.
Nauwelijks roest, wel natuurlijk de gebruikelijke gebruikersporen.
Komt met een koffertje achter, een setje oudere banden en oude kappen (handig als je offroad gaat en de huidige kappen wil sparen)
En nog enkele andere extra onderdelen, inclusief het originele gouden stuur.
Hier en daar wat spetters verf te zien omdat de vorige eigenaar nogal onzorgvuldig enkele onderdelen opnieuw gespoten heeft.
Ook zijn de knipperlichten niet mooi meer en aan vervanging toe, alhoewel dit niet veel moeite meer zal zijn.
De motor zelf draait prima, maar zal met een klein beetje onderhoud en tweaking aan de idle stand nog beter draaien.
Leuke motor voor een beginner, iemand die offroad (TET?) wil gaan rijden of gewoonweg rond wil scheuren.
Rijdt heerlijk, met name door de stad en kleinere wegen.
Op snelweg ook prima te doen overigens, haalt nog steeds makkelijk 150 km per uur.
Bieden vanaf 1850 euro, alles daar onder reageer ik NIET op.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 940,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 940,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 11.826,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,68
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 54 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 219,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Ford Bank, Josef-Lammerting-Allee 24-34, 50933 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.