detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
65 500 km
Transmission
Boîte automatique
Année
02/2001
Carburant
Essence
Puissance
14 kW (19 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Scooter
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 65 500 km
- Année
- 02/2001
- Contrôle technique
- 01/2029
- Dernier contrôle technique
- 01/2001
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 14 kW (19 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 149 cm³
- Cylindres
- 1
- Poids à vide
- 160 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
5 l/100 km (mixte)
4,5 l/100 km (urbain)
5,5 l/100 km (extra-urbain)
- Émissions de CO2
- 1 500 g/km (mixte)
- Classe d'émission
- Euro 1
Equipement
- Confort
- Carénage
- Démarreur électrique
- Pare-brise
- Topcase
- Sécurité
- Phares au LED
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Hele advertentie lezen!
Met pijn aan m'n ogen zet ik 'm helaas te koop.
Gekocht als voortuinscooter en om wat bussen 2-takt olie te verstoken, liefst zo lelijk mogelijk zodat ie niet al te interessant zou zijn om te stelen, dat heeft tot nu toe gewerkt.
Maar ik merk dat een lompe toermotor blijkbaar net zo min interessant is om te stelen en wel wat comfortabeler is om mee te rijden.
Wanneer moet je deze scooter kopen:
- Als je een gruwelijke hekel aan Femke Halsema hebt en met een 2-takt motorscooter door Amsterdam wil raggen zonder dat ie onder je reet vandaan gejat wordt.
- Als je ook op zoek bent naar een voortuinscooter.
- Als je een voorraad 2-takt olie wil verstoken.
- Als je iets zoekt om je Multipla te complimenteren.
- Als je gewoon een goedkoop vervoersmiddel zoekt.
Wanneer moet je deze scooter niet kopen:
- Geen idee.
Wat is er goed aan:
- De bussen van de blokophanging zijn net vervangen (ja, door de originele Honda bussen die er in horen)
- Over de jaren zijn er diverse haakjes, ditjes en datjes van de kappen afgebroken waardoor ze nog wel vast hangen, maar een stuk makkelijker te verwijderen zijn.
- Je hoeft geen kleppen te stellen.
- Hij loopt eigenlijk prima en doet ongeveer 1:19, loopt ook een stuk feller dan een Dylan enzo.
- De zadelbak past vrij veel rommel in en de topkoffer past prima een systeemhelm in.
- Banden zijn ~1500km oud (Mitas Touring Force SC, vallen niks tegen qua grip)
- Er zit een nieuwe v-snaar op, de koppeling is nog prima en er zit een Malossi Multivar in (anders mocht ik de stickers niet plakken)
- Gezien de kilometerstand is ie bewezen betrouwbaar.
- Er zit een gratis terugloper bij, niet dat ie dr sneller van wordt, maar het klinkt wel beter.
- Elektrisch werkt alles prima, de bouwlamp zit zelfs netjes met een relais en misschien een zekering aangesloten.
Wat is er niet zo goed aan:
- Het is niet moeders mooiste (al is een FES250 volgens mij hetzelfde qua kuipwerk, dus er zijn mogelijkheden om m netjes te maken)
- De voorremblokken zijn niet al te best meer (nieuwe liggen overigens in de buddy)
- Het zadel is niet al te best meer (dat witte is high tack kit)
- Het zou kunnen dat je wederhelft niks meer met je te maken wil hebben.
Prijs is vast, heb het geld en/of de ruimte niet echt nodig, de voortuin is groot genoeg.
Als je een reactie wil, begin je bericht met het antwoord op de volgende vraag: "wat is 2xPi afgerond op 4 decimalen?"
Met pijn aan m'n ogen zet ik 'm helaas te koop.
Gekocht als voortuinscooter en om wat bussen 2-takt olie te verstoken, liefst zo lelijk mogelijk zodat ie niet al te interessant zou zijn om te stelen, dat heeft tot nu toe gewerkt.
Maar ik merk dat een lompe toermotor blijkbaar net zo min interessant is om te stelen en wel wat comfortabeler is om mee te rijden.
Wanneer moet je deze scooter kopen:
- Als je een gruwelijke hekel aan Femke Halsema hebt en met een 2-takt motorscooter door Amsterdam wil raggen zonder dat ie onder je reet vandaan gejat wordt.
- Als je ook op zoek bent naar een voortuinscooter.
- Als je een voorraad 2-takt olie wil verstoken.
- Als je iets zoekt om je Multipla te complimenteren.
- Als je gewoon een goedkoop vervoersmiddel zoekt.
Wanneer moet je deze scooter niet kopen:
- Geen idee.
Wat is er goed aan:
- De bussen van de blokophanging zijn net vervangen (ja, door de originele Honda bussen die er in horen)
- Over de jaren zijn er diverse haakjes, ditjes en datjes van de kappen afgebroken waardoor ze nog wel vast hangen, maar een stuk makkelijker te verwijderen zijn.
- Je hoeft geen kleppen te stellen.
- Hij loopt eigenlijk prima en doet ongeveer 1:19, loopt ook een stuk feller dan een Dylan enzo.
- De zadelbak past vrij veel rommel in en de topkoffer past prima een systeemhelm in.
- Banden zijn ~1500km oud (Mitas Touring Force SC, vallen niks tegen qua grip)
- Er zit een nieuwe v-snaar op, de koppeling is nog prima en er zit een Malossi Multivar in (anders mocht ik de stickers niet plakken)
- Gezien de kilometerstand is ie bewezen betrouwbaar.
- Er zit een gratis terugloper bij, niet dat ie dr sneller van wordt, maar het klinkt wel beter.
- Elektrisch werkt alles prima, de bouwlamp zit zelfs netjes met een relais en misschien een zekering aangesloten.
Wat is er niet zo goed aan:
- Het is niet moeders mooiste (al is een FES250 volgens mij hetzelfde qua kuipwerk, dus er zijn mogelijkheden om m netjes te maken)
- De voorremblokken zijn niet al te best meer (nieuwe liggen overigens in de buddy)
- Het zadel is niet al te best meer (dat witte is high tack kit)
- Het zou kunnen dat je wederhelft niks meer met je te maken wil hebben.
Prijs is vast, heb het geld en/of de ruimte niet echt nodig, de voortuin is groot genoeg.
Als je een reactie wil, begin je bericht met het antwoord op de volgende vraag: "wat is 2xPi afgerond op 4 decimalen?"
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.490,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 180,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.670,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 25.620,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,74
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 60 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 427,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage TOYOTA FINANCIAL SERVICES - Toyota Kreditbank GmbH / Toyota Leasing GmbH, Toyota Allee 5, 50858 Köln
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.