detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
75 495 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2008
Carburant
Essence
Puissance
44 kW (60 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Tourer
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 75 495 km
- Année
- 02/2008
- Contrôle technique
- 02/2026
- Dernier contrôle technique
- 02/2025
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 44 kW (60 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 680 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 205 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
Description
Na een prachtige motorreis naar de Noordkaap bied ik mijn Honda Transalp XL 700 VA uit 2008 te koop aan. De motor heeft probleemloos ruim 8.000 kilometer met me meegereden en zich bewezen als een uiterst betrouwbare en comfortabele reisgenoot, zowel op asfalt als op gravelwegen. Gedurende deze vakantie geen druppel olie verbruikt.
Bij aanschaf in februari 2025 heb ik de motor zelf voorzien van een grote onderhoudsbeurt (66.000km), waarbij onder andere olie, filter, remvloeistof, luchtfilter, bougies, accu, remblokken en koelvloeistof zijn vervangen. Na de vakantie zijn beide voorvork keerringen vervangen en voorvork olie ververst.
Door de vorige eigenaar is een YSS instelbare achterdemper gemonteerd, wat zorgt voor aanzienlijk verbeterd rijcomfort en wegligging, zowel solo als met bagage. Zelf heb ik er een Dominator RVS-uitlaat op gezet met uitneembare db-killer; de originele uitlaat is uiteraard aanwezig. Verder heb ik de motor voorzien van valbeugel, handkappen, handvatverwarming, MRA verhoogde kuipruit (smoked), luxe kentekenplaat en een complete aluminium kofferset bestaande uit een topkoffer (45L) en twee ruime zijkoffers (2x38L). Ook krijg je er nog een werkplaatshandboek bij. De quadlock is inmiddels gedemonteerd.
De huidige banden (Mitas Enduro Trail E-07+) hebben een profiel van 6mm voor en 5mm achter, je krijgt er daarnaast nog een extra bandenset bij, Bridgestone Battlax Adventure A41, met een profiel van 4 mm voor en 6 mm achter.
De motor heeft uiteraard wat gebruikersporen en plekjes, te zien op de foto's, maar gezien zijn leeftijd en kilometerstand, staat hij er netjes bij en is naar mijn weten technisch helemaal in orde.
Bij aanschaf in februari 2025 heb ik de motor zelf voorzien van een grote onderhoudsbeurt (66.000km), waarbij onder andere olie, filter, remvloeistof, luchtfilter, bougies, accu, remblokken en koelvloeistof zijn vervangen. Na de vakantie zijn beide voorvork keerringen vervangen en voorvork olie ververst.
Door de vorige eigenaar is een YSS instelbare achterdemper gemonteerd, wat zorgt voor aanzienlijk verbeterd rijcomfort en wegligging, zowel solo als met bagage. Zelf heb ik er een Dominator RVS-uitlaat op gezet met uitneembare db-killer; de originele uitlaat is uiteraard aanwezig. Verder heb ik de motor voorzien van valbeugel, handkappen, handvatverwarming, MRA verhoogde kuipruit (smoked), luxe kentekenplaat en een complete aluminium kofferset bestaande uit een topkoffer (45L) en twee ruime zijkoffers (2x38L). Ook krijg je er nog een werkplaatshandboek bij. De quadlock is inmiddels gedemonteerd.
De huidige banden (Mitas Enduro Trail E-07+) hebben een profiel van 6mm voor en 5mm achter, je krijgt er daarnaast nog een extra bandenset bij, Bridgestone Battlax Adventure A41, met een profiel van 4 mm voor en 6 mm achter.
De motor heeft uiteraard wat gebruikersporen en plekjes, te zien op de foto's, maar gezien zijn leeftijd en kilometerstand, staat hij er netjes bij en is naar mijn weten technisch helemaal in orde.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.