detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 900 km
Transmission
-
Année
01/1986
Carburant
Essence
Puissance
57 kW (77 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 900 km
- Année
- 01/1986
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 57 kW (77 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Te koop aangeboden, een leuke Honda Shadow VT1100. De motor is een echte opknapper en loopt op het moment niet. Toen ik hem in mijn bezit kreeg heeft het blok wel gelopen maar was al toe aan wat liefde om hem weer op de weg te krijgen. Het plan was om er een bobber of cafe racer van te maken. Helaas is dat plan nooit van de grond gekomen door gebrek aan tijd en is dus het moment aangebroken om er afscheid van te nemen. Hopelijk naar iemand die er wat moois van gaat maken, origineel of een mooi project om hem toch om te bouwen! De "bones" zijn in ieder geval solide want het is een oerdegelijke machine! Hij heeft in mijn bezit (een kleine 10 jaar) altijd binnen en droog gestaan. Zoals je hem op de foto's ziet zo heb ik hem toendertijd qua staat ook aangekocht.
In principe zou de motor na controle/vervangen van de vloeistoffen, spoelen van de tank, wat onderhoud aan het blok en uiteraard de remmerij, en niet te vergeten een verse accu zo de weg op kunnen. De accu krijg je er bij, die heb ik nog liggen namelijk!
De motor is op het moment geschorst dus een proefritje zal duwend de werf op en neer worden alhoewel je wel flinke spierballen nodig zal hebben want de remmerij plakt aardig!
Naast de motor heb ik er 2 originele sleutels bij, 2 lederen tassen, en zelfs de handleiding uit 1986! Ik heb mij laten vertellen dat de motor uit Amerika is geïmporteerd, dit is in 1994 gebeurd.
Qua prijs sta ik open voor elk aannemelijk bod maar hou het wel netjes.
Mocht ik wat vergeten zijn te vertellen of heb je vragen, stel ze gerust en ik zal z.s.m. proberen te reageren!
In principe zou de motor na controle/vervangen van de vloeistoffen, spoelen van de tank, wat onderhoud aan het blok en uiteraard de remmerij, en niet te vergeten een verse accu zo de weg op kunnen. De accu krijg je er bij, die heb ik nog liggen namelijk!
De motor is op het moment geschorst dus een proefritje zal duwend de werf op en neer worden alhoewel je wel flinke spierballen nodig zal hebben want de remmerij plakt aardig!
Naast de motor heb ik er 2 originele sleutels bij, 2 lederen tassen, en zelfs de handleiding uit 1986! Ik heb mij laten vertellen dat de motor uit Amerika is geïmporteerd, dit is in 1994 gebeurd.
Qua prijs sta ik open voor elk aannemelijk bod maar hou het wel netjes.
Mocht ik wat vergeten zijn te vertellen of heb je vragen, stel ze gerust en ik zal z.s.m. proberen te reageren!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 366,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 24.449,57
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.