detailpage.leasing.tip.text
Jaguar S-Type
€ 15 500,-
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
99 999 km
Transmission
Boîte automatique
Année
11/1963
Carburant
Essence
Puissance
157 kW (213 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 99 999 km
- Année
- 11/1963
- Propriétaires préc.
- 1
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 157 kW (213 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 3 400 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 6
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Beige
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Ik verkoop met spijt in het hart mijn Jaguar S-Type omdat ik er door een nieuwe job niet toe kom deze verder af te werken.
Deze Jaguar 1963 is de enige van de 42 in dat eerste bouwjaar met een automatische versnellingsbak en het stuur links (Europese versie dus). Klachten van Mark II eigenaars over geringe hoofdruimte achterin en een te kleine koffer samen met de nadelen van de starre achteras van de Mark II leidde bij Jaguar tot de creatie van de S-Type met een veel betere wegligging.
In de kleur Egyptian Sand is dit een heel stijlvolle S-type en zeer zeldzaam. Luxueus is deze Jaguar eveneens met een houten dashboard (toe aan renovatie, de vernis bladdert een beetje af, maar kan nog prima enkele jaren mee) en met nieuw smaakvol bruin leder overtrokken leder (kostprijs 3000€).
De motor, een 3,4 liter, is volledig in orde, de ontsteking werd nagezien. De motorruimte is ook netjes. De motor beschikt over een ruim koppel en trekt heerlijk op, zelfs bergop kom je niks te kort aan vermogen! Er zit ook een spikplinternieuwe batterij in. Deze S-Type heeft de voorwielophanging van de Mark II overgenomen maar achteraan beschikt deze over de onafhankelijke wielophanging van de E-Type. De automatische versnellingsbak werd compleet vernieuwd, net zoals de starter en het hele benzinesysteem (samen goed voor 3750€). De kickdown werkt dus ook prima. De remmen zijn eveneens in orde.
Er zit een nieuwe ruitensproeierpomp en -reservoir op en ook de bediening van de richtingaanwijzers werd reeds vervangen.
Wat moet er nog aan gebeuren?
- ophangingsrubbers wellicht
- carrosseriewerk
- diverse kleine prutsen
Gezien de aankoopprijs en de kosten die ik reeds spendeerde is dit echt een koopje. Over de prijs discuteren kan enkel ter plaatse zodat je deze zeldzame schoonheid eerst goed kunt bekijken.
Maak een afspraak via 0486/090930 of via e-mail pascal.verhelst@eurochem.be. Een beller is sneller!
Deze Jaguar 1963 is de enige van de 42 in dat eerste bouwjaar met een automatische versnellingsbak en het stuur links (Europese versie dus). Klachten van Mark II eigenaars over geringe hoofdruimte achterin en een te kleine koffer samen met de nadelen van de starre achteras van de Mark II leidde bij Jaguar tot de creatie van de S-Type met een veel betere wegligging.
In de kleur Egyptian Sand is dit een heel stijlvolle S-type en zeer zeldzaam. Luxueus is deze Jaguar eveneens met een houten dashboard (toe aan renovatie, de vernis bladdert een beetje af, maar kan nog prima enkele jaren mee) en met nieuw smaakvol bruin leder overtrokken leder (kostprijs 3000€).
De motor, een 3,4 liter, is volledig in orde, de ontsteking werd nagezien. De motorruimte is ook netjes. De motor beschikt over een ruim koppel en trekt heerlijk op, zelfs bergop kom je niks te kort aan vermogen! Er zit ook een spikplinternieuwe batterij in. Deze S-Type heeft de voorwielophanging van de Mark II overgenomen maar achteraan beschikt deze over de onafhankelijke wielophanging van de E-Type. De automatische versnellingsbak werd compleet vernieuwd, net zoals de starter en het hele benzinesysteem (samen goed voor 3750€). De kickdown werkt dus ook prima. De remmen zijn eveneens in orde.
Er zit een nieuwe ruitensproeierpomp en -reservoir op en ook de bediening van de richtingaanwijzers werd reeds vervangen.
Wat moet er nog aan gebeuren?
- ophangingsrubbers wellicht
- carrosseriewerk
- diverse kleine prutsen
Gezien de aankoopprijs en de kosten die ik reeds spendeerde is dit echt een koopje. Over de prijs discuteren kan enkel ter plaatse zodat je deze zeldzame schoonheid eerst goed kunt bekijken.
Maak een afspraak via 0486/090930 of via e-mail pascal.verhelst@eurochem.be. Een beller is sneller!
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Enthalten
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 21.984,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,09
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 459,-
detailpage.leasing.additionalInformation
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.