detailpage.leasing.tip.text
Jeep CJ-7Limited Spring Special 1985
€ 22 500
Pas d'information
A discuter
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
84 970 km
Transmission
Boîte automatique
Année
05/1985
Carburant
Essence
Puissance
82 kW (111 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Occasion
- Transmission
- 4x4
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 84 970 km
- Année
- 05/1985
- Propriétaires préc.
- 2
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 82 kW (111 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 200 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 192 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 1
- Carburant
- Essence
- Émissions de CO2
- 323 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Brun
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
Zeldzame kans! Originele Jeep CJ7 "Spring Special" uit 1985 in uitstekende staat. Deze uitvoering was enkel beschikbaar in de United States en werd enkel geproduceerd op uitzonderlijke aanvraag in de lente van 1985. Dit herken je aan de kleurencombinatie en oranje gestikte zetels. Deze Jeep heeft de matchingnumbers op kleurcode en jaartal wat deze Spring special uniek maakt.
Onder de motorkap ligt de legendarische 4.2 liter (258 CID) AMC 6-in-lijn motor, gekoppeld aan de betrouwbare A999 automatische 3-versnellingsbak met vierwielaandrijving (selecteerbaar: 2H / 4H / 4L).
Extra toelicichting:
Onlangs kreeg de versnellingsbak een beurt (nieuwe dichtingen en nieuwe filter) alsook de motor verkreeg nieuwe olie, nieuwe oliefilter.
Het chassis werd reeds onder handen genomen. De lak is echter 100% origineel gebleven, met enkele gebruiksporen wat niet ongezien is voor een Jeep van 40 jaar oud.
De banden zijn Allterrains van BFGoodricht en zijn splinternieuw.
De velgen zijn de originele maar werden herlakt. Ook de chrome centercaps zijn in uitmuntende staat en volledig origineel (geen namaak).
De Jeepmatjes zijn ook de echte originele Jeep floor mats die indertijd meegeleverd werden.
Deze klassieker is perfect voor liefhebbers van oldschool offroaders, maar ook geschikt als zomerse cruiser met het dak eraf. Iets unieks in z'n soort, als je weet dat er maar 4 bestaan in Europa.
Wegen tijdsgebrek komt hij niet genoeg buiten. Ik gun deze klassieker een nieuwe eigenaar die hem met plezier rijdt en koestert.
Onder de motorkap ligt de legendarische 4.2 liter (258 CID) AMC 6-in-lijn motor, gekoppeld aan de betrouwbare A999 automatische 3-versnellingsbak met vierwielaandrijving (selecteerbaar: 2H / 4H / 4L).
Extra toelicichting:
Onlangs kreeg de versnellingsbak een beurt (nieuwe dichtingen en nieuwe filter) alsook de motor verkreeg nieuwe olie, nieuwe oliefilter.
Het chassis werd reeds onder handen genomen. De lak is echter 100% origineel gebleven, met enkele gebruiksporen wat niet ongezien is voor een Jeep van 40 jaar oud.
De banden zijn Allterrains van BFGoodricht en zijn splinternieuw.
De velgen zijn de originele maar werden herlakt. Ook de chrome centercaps zijn in uitmuntende staat en volledig origineel (geen namaak).
De Jeepmatjes zijn ook de echte originele Jeep floor mats die indertijd meegeleverd werden.
Deze klassieker is perfect voor liefhebbers van oldschool offroaders, maar ook geschikt als zomerse cruiser met het dak eraf. Iets unieks in z'n soort, als je weet dat er maar 4 bestaan in Europa.
Wegen tijdsgebrek komt hij niet genoeg buiten. Ik gun deze klassieker een nieuwe eigenaar die hem met plezier rijdt en koestert.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.