detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
5 900 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/2024
Carburant
Essence
Puissance
82 kW (111 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Naked Bike
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 5 900 km
- Année
- 07/2024
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 82 kW (111 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 948 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 215 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 5
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
4,0 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 124 g/km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Vert
- Type de peinture
- Métallisé
Description
Kawasaki Z900 RS - 7/2024 - 5900km
Prachtige Kawasaki Z900 RS yellowball en Candygreen.
Zeer mooi geluid van de 4 cilinder en rijdt zalig.
De metallic kleur is heel mooi in het zonlicht.
In zeer goede nieuwstaat en voorzien van vele en hele fijne opties wat best wat geld hebben gekost.
- Comfortzadel Tappezzeriaitalia + gelpad
- Tail Tidy Evotech
- Valblokken
- Michelin Road 6 banden
- SW Motech Legend Gear zijtas met houder
- Grab bar Kijima
- CNC aluminium radiatorkap
- CNC aluminium koplamphouders
- Radiator beschermrooster Kawasaki
- Led achterlicht Posh
- Z948RS logos PMC
- Kawasaki logo op voorvork
- haakse ventielen
- bobbins voor paddock stand
- 16 tands tandwiel vooraan (voor langere versnellingen, niet gemonteerd)
Er staat momenteel ook een dashcam voor en achter erop, Quad lock houder met oplader en een GPS tracker.
Deze zijn niet inbegrepen maar tegen €300 meerprijs kan dit wel erbij.
Ik ga iets anders kopen en indien de Z900 RS niet verkocht is wordt deze bij de dealer ingeleverd en vandaar geen biedingen onder het minimumbedrag!
Alle originele onderdelen zijn erbij natuurlijk.
Ik heb de Michelin banden erop gezet op 4500km, de originele zijn niet zo goed.
De Kijima grab bar is de enige die kan in combinatie met de SW motech bagagesystemen.
De Z948RS logos verwijzen naar de echte cilinderinhoud, namelijk 948cc.
Het zadel is veel comfortabeler dan origineel.
Het Posh achterlicht geeft een heel mooi effect en is veel beter zichtbaar dan het originele.
Al deze extra onderdelen zijn aangekocht bij Webike japan en was best prijzig door de extra douanekosten, maar de kwaliteit is als origineel Kawasaki.
Prachtige Kawasaki Z900 RS yellowball en Candygreen.
Zeer mooi geluid van de 4 cilinder en rijdt zalig.
De metallic kleur is heel mooi in het zonlicht.
In zeer goede nieuwstaat en voorzien van vele en hele fijne opties wat best wat geld hebben gekost.
- Comfortzadel Tappezzeriaitalia + gelpad
- Tail Tidy Evotech
- Valblokken
- Michelin Road 6 banden
- SW Motech Legend Gear zijtas met houder
- Grab bar Kijima
- CNC aluminium radiatorkap
- CNC aluminium koplamphouders
- Radiator beschermrooster Kawasaki
- Led achterlicht Posh
- Z948RS logos PMC
- Kawasaki logo op voorvork
- haakse ventielen
- bobbins voor paddock stand
- 16 tands tandwiel vooraan (voor langere versnellingen, niet gemonteerd)
Er staat momenteel ook een dashcam voor en achter erop, Quad lock houder met oplader en een GPS tracker.
Deze zijn niet inbegrepen maar tegen €300 meerprijs kan dit wel erbij.
Ik ga iets anders kopen en indien de Z900 RS niet verkocht is wordt deze bij de dealer ingeleverd en vandaar geen biedingen onder het minimumbedrag!
Alle originele onderdelen zijn erbij natuurlijk.
Ik heb de Michelin banden erop gezet op 4500km, de originele zijn niet zo goed.
De Kijima grab bar is de enige die kan in combinatie met de SW motech bagagesystemen.
De Z948RS logos verwijzen naar de echte cilinderinhoud, namelijk 948cc.
Het zadel is veel comfortabeler dan origineel.
Het Posh achterlicht geeft een heel mooi effect en is veel beter zichtbaar dan het originele.
Al deze extra onderdelen zijn aangekocht bij Webike japan en was best prijzig door de extra douanekosten, maar de kwaliteit is als origineel Kawasaki.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.