detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
36 000 km
Transmission
-
Année
04/2016
Carburant
Essence
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 36 000 km
- Année
- 04/2016
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Barres de protection
- Pare-brise
- Poignées chauffantes
- Sécurité
- ABS
- Anti-patinage
- LED phare de jour
- Phares au LED
- Autres
- Pot catalytique
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Autres
Description
Te koop: KTM 1190 Adventure uit 2016 met 35173km.
Deze motor is voor elk type rijder geschikt. Of je nou van rustig touren, het snellere bochtenwerk of onverhard rijden houd, hij kan het allemaal. Vandaar ook de verschillende rijmodi, Sport, road, rain en offroad. Bij offroad mode schakelt hij de ABS/traction control automatisch deels uit, waar hij bij rain mode de ABS/TC juist wat sneller in laat grijpen en het vermogen/gas response wat versoepeld.
De krachtige 2 cilinder met 150pk zorgt voor een hele hoge fun factor. Wanneer je de gashendel open draait is het rauwe van KTM gelijk voel en hoorbaar. De motor is ook uitgerust met een Healtech Quickshifter welke volledig instelbaar is via een app.
De motor is voorzien van verschillende opties, waardoor de langere stukken erg goed uit te houden zijn.
Hij is onder andere voorzien van handvatverwarming, ktm powerparts zadel, (bochten) ABS, traction control, automatische verlichting, osco ketting smeersysteem, Garmin Zumo navigatie, 12v aansluiting, Hepco en Becker topkoffer, verstelbaar hoog windscherm.
Ook optisch is de motor wat aangepakt met o.a. hoge en lage valbeugels, Wings Titanium en carbon uitlaat met keuze uit 2 verschillende (of geen) DB killers, gele Led breedstralers.
De lambdasonde's zijn door middel van fueldongels verwijderd, dit zorgt voor een iets soepelere rij ervaring/gasrespons in het lagere toerengebied.
Verder is het onderhoudsboekje en historie sinds aankoop aanwezig, 2 sleutels (waarvan 1 moedersleutel) instructieboekjes zijn bij de motorfiets aanwezig, zo ook voor de motor navigatie.
Laatste beurtje heeft hij pas gehad, sindsdien is er niet meer met de motor gereden. Dit is ook de reden van verkoop. De motor heeft altijd binnen gestaan, zo ook bij de vorige eigenaar.
Ik zal vast wat vergeten zijn, mocht je vragen hebben stuur gerust een berichtje.
Deze motor is voor elk type rijder geschikt. Of je nou van rustig touren, het snellere bochtenwerk of onverhard rijden houd, hij kan het allemaal. Vandaar ook de verschillende rijmodi, Sport, road, rain en offroad. Bij offroad mode schakelt hij de ABS/traction control automatisch deels uit, waar hij bij rain mode de ABS/TC juist wat sneller in laat grijpen en het vermogen/gas response wat versoepeld.
De krachtige 2 cilinder met 150pk zorgt voor een hele hoge fun factor. Wanneer je de gashendel open draait is het rauwe van KTM gelijk voel en hoorbaar. De motor is ook uitgerust met een Healtech Quickshifter welke volledig instelbaar is via een app.
De motor is voorzien van verschillende opties, waardoor de langere stukken erg goed uit te houden zijn.
Hij is onder andere voorzien van handvatverwarming, ktm powerparts zadel, (bochten) ABS, traction control, automatische verlichting, osco ketting smeersysteem, Garmin Zumo navigatie, 12v aansluiting, Hepco en Becker topkoffer, verstelbaar hoog windscherm.
Ook optisch is de motor wat aangepakt met o.a. hoge en lage valbeugels, Wings Titanium en carbon uitlaat met keuze uit 2 verschillende (of geen) DB killers, gele Led breedstralers.
De lambdasonde's zijn door middel van fueldongels verwijderd, dit zorgt voor een iets soepelere rij ervaring/gasrespons in het lagere toerengebied.
Verder is het onderhoudsboekje en historie sinds aankoop aanwezig, 2 sleutels (waarvan 1 moedersleutel) instructieboekjes zijn bij de motorfiets aanwezig, zo ook voor de motor navigatie.
Laatste beurtje heeft hij pas gehad, sindsdien is er niet meer met de motor gereden. Dit is ook de reden van verkoop. De motor heeft altijd binnen gestaan, zo ook bij de vorige eigenaar.
Ik zal vast wat vergeten zijn, mocht je vragen hebben stuur gerust een berichtje.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 447,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 20.315,69
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.