detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
25 910 km
Transmission
-
Année
01/2013
Carburant
Essence
Puissance
50 kW (68 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 25 910 km
- Année
- 01/2013
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 50 kW (68 CH)
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Type de peinture
- Autres
Description
Hierbij deze KTM duke 690 te koop.
De motor is van 2013.
De kilometerstand van de motor is: 25908
Dit kan nog iets oplopen gezien er met mooi weer nog op gereden wordt.
De motor is sinds 2019 in bezit en er zijn sinds dien een aantal dingen aan gedaan:
- De tuimelaars maakten een tikkend geluid, dit is een kwaal van deze motoren en is dus vervangen, hierbij
zijn ook de kleppen gesteld (ongeveer bij 24.000 km)
- De koppelingscilinder is gereviseerd met originele onderdelen (Magura) (24.000km)
- De originele uitlaat is vervangen voor een Dominator uitlaat (inclusief de-cat)(origineel is er bij)
- Het subframe is origineel grijs, deze is wit laten spuiten.
- Recent zijn er nieuwe ketting en tandwielen gemonteerd (25.500KM)
- Er stond nog een terugroepactie open, deze is begin 2023 uitgevoerd. (massakabel ABS module vervangen)
Verder heeft die jaarlijks nieuwe olie + filters gekregen met origineel filter en de door ktm voorgeschreven Motorex olie.
Het luchtfilter is dit jaar nog gecontroleerd en als nieuw.
De remvloeistoffen koppelingsolie en bougie's zijn om het jaar vervangen.
De motor staat ook nog goed op de banden.
De motor mag weg omdat deze elk jaar minder gebruikt word.
Kortom is het een motor die goed en krachtig loopt, en klaar is om zo gebruikt te worden.
Met vriendelijke groet,
De motor is van 2013.
De kilometerstand van de motor is: 25908
Dit kan nog iets oplopen gezien er met mooi weer nog op gereden wordt.
De motor is sinds 2019 in bezit en er zijn sinds dien een aantal dingen aan gedaan:
- De tuimelaars maakten een tikkend geluid, dit is een kwaal van deze motoren en is dus vervangen, hierbij
zijn ook de kleppen gesteld (ongeveer bij 24.000 km)
- De koppelingscilinder is gereviseerd met originele onderdelen (Magura) (24.000km)
- De originele uitlaat is vervangen voor een Dominator uitlaat (inclusief de-cat)(origineel is er bij)
- Het subframe is origineel grijs, deze is wit laten spuiten.
- Recent zijn er nieuwe ketting en tandwielen gemonteerd (25.500KM)
- Er stond nog een terugroepactie open, deze is begin 2023 uitgevoerd. (massakabel ABS module vervangen)
Verder heeft die jaarlijks nieuwe olie + filters gekregen met origineel filter en de door ktm voorgeschreven Motorex olie.
Het luchtfilter is dit jaar nog gecontroleerd en als nieuw.
De remvloeistoffen koppelingsolie en bougie's zijn om het jaar vervangen.
De motor staat ook nog goed op de banden.
De motor mag weg omdat deze elk jaar minder gebruikt word.
Kortom is het een motor die goed en krachtig loopt, en klaar is om zo gebruikt te worden.
Met vriendelijke groet,
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.