detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
45 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1977
Carburant
Essence
Puissance
60 kW (82 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Avant
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 45 000 km
- Année
- 08/1977
- Contrôle technique
- 09/2025
- Propriétaires préc.
- 2
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 60 kW (82 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 297 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 974 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Beige
- La couleur de l'intérieur
- Vert
- Intérieur
- Tissu
Description
Schitterende Lancia Beta Coupe 1300 5-versnellingsbak
Zelden ben ik een gelijk exemplaar tegen gekomen. Kwaliteit is een keuze!
In 2017 heb ik de auto van de eerste eigenaresse in Italie gekocht, opgehaald en op nederlands kenteken (oud-blauw/klassiek kenteken) laten zetten. Deze dame had hem altijd binnen staan onder een doek en zelfs de stoelen bedekt zodat de kleur nog prachtig helder is! De foto's van dat moment laat ik zien tijdens een bezichtiging.
Jaarlijks wordt de auto bijgehouden door mijn monteur. Het ene jaar banden en olie, het volgende jaar remtangen reviseren en olie, jaar erop kachelmotor reparatie, uitlaat is nieuw, etc..... bijgehouden dus. En omdat ik de auto heel erg spaarzaam gebruik, blijft hij ook prachtig. Natuurlijk ziet deze Lancia net zoals bij de vorige eigenaresse nooit regen en staat hij binnen gestald. Roest is dus geen discussie bij dit exemplaar. De lak is grotendeels nog de eerste lak (ik denk dat alleen het linker voorscherm ooit gespoten is).
Rijden is ontzettend leuk. De gretige 1300 motor met 5-versnellingsbak maakt hem levendig. Daar de auto uit midden Italie komt, is duidelijk waarvoor destijds voor deze uitvoering gekozen is. Door de korte eerste versnellingen doet hij het erg goed op bochtige wegen en heuvelachtig gebied. Maar de lange 5e versnelling maakt hem in Nederland als prima rijdersauto!
De auto komt uit 1977 en is dus wegenbelastingvrij, super goedkoop in de verzekering en heel vriendelijk qua onderhoud.
Mocht u serieus interesse hebben, dan bent u van harte welkom om de auto te komen bekijken. Geen eindeloze vragen of extra foto's; kom langs en bepaal waarom u deze zou willen hebben.... een telefoontje wordt daarom gewaardeerd en zal duidelijk beantwoord worden.
Bij nat weer wordt er niet proefgereden. Tijdens de proefrit ga ik mee en laat u zien hoe zo'n Lancia bereden wordt. Daar ik niet dagelijks mijn mail lees kunt u het beste even bellen op 06 30399639.
Zelden ben ik een gelijk exemplaar tegen gekomen. Kwaliteit is een keuze!
In 2017 heb ik de auto van de eerste eigenaresse in Italie gekocht, opgehaald en op nederlands kenteken (oud-blauw/klassiek kenteken) laten zetten. Deze dame had hem altijd binnen staan onder een doek en zelfs de stoelen bedekt zodat de kleur nog prachtig helder is! De foto's van dat moment laat ik zien tijdens een bezichtiging.
Jaarlijks wordt de auto bijgehouden door mijn monteur. Het ene jaar banden en olie, het volgende jaar remtangen reviseren en olie, jaar erop kachelmotor reparatie, uitlaat is nieuw, etc..... bijgehouden dus. En omdat ik de auto heel erg spaarzaam gebruik, blijft hij ook prachtig. Natuurlijk ziet deze Lancia net zoals bij de vorige eigenaresse nooit regen en staat hij binnen gestald. Roest is dus geen discussie bij dit exemplaar. De lak is grotendeels nog de eerste lak (ik denk dat alleen het linker voorscherm ooit gespoten is).
Rijden is ontzettend leuk. De gretige 1300 motor met 5-versnellingsbak maakt hem levendig. Daar de auto uit midden Italie komt, is duidelijk waarvoor destijds voor deze uitvoering gekozen is. Door de korte eerste versnellingen doet hij het erg goed op bochtige wegen en heuvelachtig gebied. Maar de lange 5e versnelling maakt hem in Nederland als prima rijdersauto!
De auto komt uit 1977 en is dus wegenbelastingvrij, super goedkoop in de verzekering en heel vriendelijk qua onderhoud.
Mocht u serieus interesse hebben, dan bent u van harte welkom om de auto te komen bekijken. Geen eindeloze vragen of extra foto's; kom langs en bepaal waarom u deze zou willen hebben.... een telefoontje wordt daarom gewaardeerd en zal duidelijk beantwoord worden.
Bij nat weer wordt er niet proefgereden. Tijdens de proefrit ga ik mee en laat u zien hoe zo'n Lancia bereden wordt. Daar ik niet dagelijks mijn mail lees kunt u het beste even bellen op 06 30399639.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 15.888,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,91
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 331,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.