detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
12 049 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
10/1981
Carburant
Diesel
Puissance
49 kW (67 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Break
- État
- Occasion
- Type de moteur
- 4x4
- Sièges
- 9
- Portes
- 5
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 12 049 km
- Année
- 10/1981
- Propriétaires préc.
- 1
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 49 kW (67 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 250 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 1 790 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
- Consommation de carburant
- 11,0 l/100 km (mixte)
Equipement
- Confort
- Siège passager repliable
- Sièges arrières 1/3 - 2/3
- Autres
- Attache remorque
- Pneus tout temps saisons
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Beige
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Autres
Description
Hierbij te koop Mijn Land Rover Santana Series 3 109 station wagon.
Reden voor verkoop is het vergaan van de liefde. Ik gebruik de auto niet en hij verdient beter.
Ik heb de LaRo zelf geimporteerd vanuit spanje (keihard op alle bekende plekken) en op nederlands kenteken gezet. Vervolgens is er veel aan gedaan. Hieronder een kleine opsomming van wat er zoal gedaan is (facturen aanwezig)
• Nieuwe remschoenen en zuigers rondom Nieuwe hoofdrempomp
• Nieuwe olie op assen/versnellingsbak/overdrive/motor/differentielen
• Nieuwe voorstoelen
• Verlichting in orde gemaakt
• Nieuwe richtingaanwijzerschakelaar
• Brandstofleidingen vernieuwd
• Nieuwe deurrubbers en ventilatierubbers (moeten nog gemonteerd worden
• Dakluiken gerestaureerd (zeldzaam)
• Motorkap geisoleerd
• Nieuwe sproeierpomp
• Nieuwe accu van Bosch (110Ah)
• Nieuwe achterbanken
• Nieuwe veerbussen gemonteerd
• Injectoren gereviseerd
• Nieuwe waterpomp
• Nieuwe banden
En zo zou ik nog wel wat vergeten zijn.
Wat deze landrover speciaal maakt is dat het een overdrive heeft (moeilijk aan te komen), originele lak, versnellingsbak schiet niet uit de versnelling en er zijn vrijloopnaven gemonteerd.
Is de landrover perfect? Nee, er zit zeker nog wat verbeterpunten aan de euto maar voor mij is de lol er af. Dingen die nog moeten gebeuren:
• Kilometertellerkabel moet vervangen worden (nieuwe krijg je er bij)
• Raammechanisme linksachter moet nagekeken worden
• Er is wat roestvorming onderop de deuren
• het interieur kan wel wat opgefrist worden.
Wat er ook nog bij zit:
• Werkplaatshandleiding (Haynes)
• Set terreinwielen (niet APK-waardig)
• Roofrack (is er af omdat hij anders niet in de garage past)
• Heel wat losse onderdelen
Dus kortom een technisch goede en harde landrover waaraan al veel is gedaan. de landrover mag overigens 2040kg trekken.
Ik ben opzoek naar een andere klassieker dus wellicht valt er iets te ruilen, ruil of inruilen. Wordt in overleg geleverd met nieuwe APK.
Bij vragen neem gerust contact op.
Reden voor verkoop is het vergaan van de liefde. Ik gebruik de auto niet en hij verdient beter.
Ik heb de LaRo zelf geimporteerd vanuit spanje (keihard op alle bekende plekken) en op nederlands kenteken gezet. Vervolgens is er veel aan gedaan. Hieronder een kleine opsomming van wat er zoal gedaan is (facturen aanwezig)
• Nieuwe remschoenen en zuigers rondom Nieuwe hoofdrempomp
• Nieuwe olie op assen/versnellingsbak/overdrive/motor/differentielen
• Nieuwe voorstoelen
• Verlichting in orde gemaakt
• Nieuwe richtingaanwijzerschakelaar
• Brandstofleidingen vernieuwd
• Nieuwe deurrubbers en ventilatierubbers (moeten nog gemonteerd worden
• Dakluiken gerestaureerd (zeldzaam)
• Motorkap geisoleerd
• Nieuwe sproeierpomp
• Nieuwe accu van Bosch (110Ah)
• Nieuwe achterbanken
• Nieuwe veerbussen gemonteerd
• Injectoren gereviseerd
• Nieuwe waterpomp
• Nieuwe banden
En zo zou ik nog wel wat vergeten zijn.
Wat deze landrover speciaal maakt is dat het een overdrive heeft (moeilijk aan te komen), originele lak, versnellingsbak schiet niet uit de versnelling en er zijn vrijloopnaven gemonteerd.
Is de landrover perfect? Nee, er zit zeker nog wat verbeterpunten aan de euto maar voor mij is de lol er af. Dingen die nog moeten gebeuren:
• Kilometertellerkabel moet vervangen worden (nieuwe krijg je er bij)
• Raammechanisme linksachter moet nagekeken worden
• Er is wat roestvorming onderop de deuren
• het interieur kan wel wat opgefrist worden.
Wat er ook nog bij zit:
• Werkplaatshandleiding (Haynes)
• Set terreinwielen (niet APK-waardig)
• Roofrack (is er af omdat hij anders niet in de garage past)
• Heel wat losse onderdelen
Dus kortom een technisch goede en harde landrover waaraan al veel is gedaan. de landrover mag overigens 2040kg trekken.
Ik ben opzoek naar een andere klassieker dus wellicht valt er iets te ruilen, ruil of inruilen. Wordt in overleg geleverd met nieuwe APK.
Bij vragen neem gerust contact op.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 4.668,49
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 4.668,49
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 159,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 14.503,75
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.