detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
93 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
07/1986
Carburant
Essence
Puissance
164 kW (223 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 93 000 km
- Année
- 07/1986
- Contrôle technique
- 10/2024
- Dernier contrôle technique
- 10/2023
- Véhicule non fumeur
- Oui
- Récent changement de la courroie de distribution
- 10/2022
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 164 kW (223 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Type de peinture
- Autres
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Maserati Biturbo Spyder Zagato in beautiful red color, from 1986,
Spotless beige leather interior. It has an original leather steering wheel; an original wooden Biturbo steering wheel is also included. The soft top was replaced about 8 years ago and is in perfect condition. The car has been resprayed in the past, the original color was silver grey.
The Spyder was originally delivered in Italy. The engine has been replaced in the past by an original Biturbo 2.0L V6 engine with intercooler and electronic injection, engine code AM471. An upgrade, because this engine has more power and it is more reliable than the carburetor engine.
Well maintained. Recently oil changed and new rear brake calipers, new clutch cylinder and new expansion tank. May ‘24: the steering rack is completely replaced.
More information can be found on the official Dutch government’s website www.rdw.nl (type in license platenumber T-321-KS).
I am selling the Spyder because I can no longer drive a manual car, unfortunately. Can possibly be exchanged for a Fiat 130 coupé automatic.
Only serious candidates please.
Price negotiable on site.
Maserati Biturbo Spyder Zagato in fraaie rode kleur, uit 1986.
Smetteloos beige lederen interieur. Originele lederen stuur, en ook een originele houten Biturbo stuur is erbij. De softtop is ca. 8 jaar geleden vervangen en verkeert in perfekte conditie. De auto is in het verleden overgespoten, originele kleur was zilvergrijs.
Oorspronkelijk is de Spyder geleverd in Italië. De motor is in het verleden vervangen door een originele Biturbo 2.0L V6 motor met intercooler en elektronische injectie, motorcode AM471. Een upgrade, want deze motor heeft meer power en is meer betrouwbaar dan de carburateur motor.
Goed onderhouden. Recent olie ververst en nieuwe remklauwen achter, nieuwe koppelingscilinder en nieuw expansievat. Mei ‘24: stuurhuis compleet vervangen.
Ik verkoop de Spyder omdat ik helaas niet meer in een handgeschakelde auto kan rijden. Eventuele ruil voor een Fiat 130 coupé automatic is bespreekbaar.
Graag alleen serieuze gegadigden.
Prijs is bespreekbaar, naast de auto.
Spotless beige leather interior. It has an original leather steering wheel; an original wooden Biturbo steering wheel is also included. The soft top was replaced about 8 years ago and is in perfect condition. The car has been resprayed in the past, the original color was silver grey.
The Spyder was originally delivered in Italy. The engine has been replaced in the past by an original Biturbo 2.0L V6 engine with intercooler and electronic injection, engine code AM471. An upgrade, because this engine has more power and it is more reliable than the carburetor engine.
Well maintained. Recently oil changed and new rear brake calipers, new clutch cylinder and new expansion tank. May ‘24: the steering rack is completely replaced.
More information can be found on the official Dutch government’s website www.rdw.nl (type in license platenumber T-321-KS).
I am selling the Spyder because I can no longer drive a manual car, unfortunately. Can possibly be exchanged for a Fiat 130 coupé automatic.
Only serious candidates please.
Price negotiable on site.
Maserati Biturbo Spyder Zagato in fraaie rode kleur, uit 1986.
Smetteloos beige lederen interieur. Originele lederen stuur, en ook een originele houten Biturbo stuur is erbij. De softtop is ca. 8 jaar geleden vervangen en verkeert in perfekte conditie. De auto is in het verleden overgespoten, originele kleur was zilvergrijs.
Oorspronkelijk is de Spyder geleverd in Italië. De motor is in het verleden vervangen door een originele Biturbo 2.0L V6 motor met intercooler en elektronische injectie, motorcode AM471. Een upgrade, want deze motor heeft meer power en is meer betrouwbaar dan de carburateur motor.
Goed onderhouden. Recent olie ververst en nieuwe remklauwen achter, nieuwe koppelingscilinder en nieuw expansievat. Mei ‘24: stuurhuis compleet vervangen.
Ik verkoop de Spyder omdat ik helaas niet meer in een handgeschakelde auto kan rijden. Eventuele ruil voor een Fiat 130 coupé automatic is bespreekbaar.
Graag alleen serieuze gegadigden.
Prijs is bespreekbaar, naast de auto.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 22.944,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 478,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.