detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
89 018 km
Transmission
Boîte automatique
Année
03/2010
Carburant
Essence
Puissance
324 kW (441 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 4
- Portes
- 2
- Garantie
- 6 mois
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 89 018 km
- Année
- 03/2010
- Contrôle technique
- Nouveau
- Propriétaires préc.
- 2
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 324 kW (441 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 4 691 cm³
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 955 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super 95
- Consommation de carburant
15,4 l/100 km (mixte)
- Émissions de CO2
- 358 g/km (mixte)
- Classe d'efficacité énergétique
- G
- Efficacité CO2
Calculé sur base de l'émission de CO₂ moyenne dans l'automobile.
- Classe d'émission
- Euro 5
Equipement
- Confort
- Capteurs d'aide au stationnement arrière
- Climatisation
- Climatisation automatique
- Radar de recul
- Sellerie cuir
- Système de navigation
- Divertissement / Médias
- CD
- Radio
- Sécurité
- ABS
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Alarme
- Anti-démarrage
- Autres
- Jantes alliage (20")
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Couleur originale
- Grigio Touring (grijs metallic
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Bleu
- Intérieur
- Cuir
Description
Maserati GranCabrio 4.7 Grigio Touring
Deze heerlijk samengestelde en keurig onderhouden Maserati GranCabrio 4.7 V8 kent geen genade als het om pure schoonheid en geluidssensatie gaat! De Italiaanse drietand laat zijn spierballen graag horen, maar ook zien: de voorbumper komt rechtstreeks bij het faceliftmodel vandaan en aan de achterkant is de GranCabrio eveneens van een fraaie upgrade voorzien. Uitgerust met een Blu interieur + dak, Comfort Pack Front Seats en Bose Surround Sound wordt de fijnproever op zijn of haar wenken bediend. Maar of het audiosysteem ooit goed tot z’n recht komt met een atmosferische 8-cilinder die er continu bovenuit klinkt… De vraag stellen is hem beantwoorden!
Exterieur
Zilvergrijs is niet meteen de meest exotische kleur. Of dat ook de reden is dat we ‘m zelden op een Maserati GranTurismo of GranCabrio zien, blijft gissen. Feit is in ieder geval dat u daarmee een sportauto bezit die exclusiever dan exclusief is. Het Grigio Touring lakwerk wordt vergezeld door een hoogglans zwarte kofferklepspoiler en dito diffusor. Gecombineerd met zilveren spaakwielen en daarachter eveneens zilveren remklauwen, zouden we kunnen spreken van een mooie mix tussen opvallend en ingetogen. Opvallen doet sowieso de voorbumper, die wél bekend voorkomt, echter niet automatisch gerelateerd wordt aan dit specifieke model. Dat zit zo: hij is afkomstig van de GranCabrio van een generatie later. De chromen omranding van de grille sluit naadloos aan op de raamlijsten en portiergrepen. Helemaal chic is de Blu soft-top. Met de kap gesloten kunt u hieraan nog steeds zien hoe uniek het interieur van deze bella is uitgevoerd…
Interieur
Zijn we in een droom beland? Nee, want Italianen weten gewoon wat ervoor nodig is om onderscheid te tonen zonder in te boeten op elegantie en tijdloze stijl. Maserati voorzag de GranCabrio van een volledig Blu Profondita lederen interieur. En met volledig bedoelen we ook écht volledig: inclusief Comfort Seats, achterbank, stuurwiel, deurpanelen, zonnekleppen en middenarmsteun. Ook de A-stijlen, tunnelconsole, het achterdek en gehele dashboard kleuren Blu. Diverse aluminium versieringen doorbreken de donkerblauwe gloed op smaakvolle wijze. Het zorgt voor een heerlijk contrast aan boord van een heerlijke convertible. Hier kunnen we wel aan wennen! En we verwachten u dus ook. Handen bij de verchroomde schakelflippers, blik op de blauwe tellers + meters. Tijd om pure V8-power te ontwaken!
Opties & extra’s
Met zo’n luxe uitstraling en zoveel cachet zou het uitrustingsniveau niet mogen achterblijven. Maserati kon zich hier gelukkig in vinden en voegde een Comfort Pack Front Seats toe. Hierdoor zijn de voorstoelen niet alleen elektrisch verstelbaar, maar tevens te verwarmen. Bovendien beschikken ze over een memoryfunctie, voor het geval u zich heeft laten ompraten en kortstondig uw ideale zitpositie aan een ander ‘moet’ afstaan. Daarna weer comfortabel instappen gaat moeiteloos dankzij de elektrisch verstelbare stuurkolom. Parkeersensoren voor + achter waarschuwen voor naderende objecten die de schoonheid van de Maserati GranCabrio in potentie kunnen aantasten. Verder noteert de optielijst een Bose Surround Sound systeem dat zich tevergeefs probeert te meten aan de waanzinnige klanken voortkomend uit de machtige machine voorin…
Techniek & performance
Dit brengt ons bij het laatste, maar favoriete onderdeel van deze dakloze GT: de techniek. De 2+2 cabrio biedt 440 pk aan ongetemd, atmosferisch V8-plezier. De achterwielaandrijving staat in verbinding met een 6-traps automaat, waarmee de Maserati GranCabrio binnen 5,4 tellen van 0 naar 100 km/h versnelt. Bij een topsnelheid van 283 km/h houdt de 4,7 liter 8-cilinder met versnellen. Althans, op papier. Niet dat er meer voor nodig is om u van deze wonderschone macchina te overtuigen… Sterker nog, wij denken dat u na het starten van de natuurlijk ademende Maserati V8 al helemaal om bent! Wat. Een. Soundtrack. Dat moet u écht eens zelf komen ervaren…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - dec 2014
Technische informatie
Koppel: 490 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.350 kg
Afmetingen (LxBxH): 488 x 192 x 138 cm
Wielbasis: 294 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
Infotainment
Interieur
Veiligheid
Deze heerlijk samengestelde en keurig onderhouden Maserati GranCabrio 4.7 V8 kent geen genade als het om pure schoonheid en geluidssensatie gaat! De Italiaanse drietand laat zijn spierballen graag horen, maar ook zien: de voorbumper komt rechtstreeks bij het faceliftmodel vandaan en aan de achterkant is de GranCabrio eveneens van een fraaie upgrade voorzien. Uitgerust met een Blu interieur + dak, Comfort Pack Front Seats en Bose Surround Sound wordt de fijnproever op zijn of haar wenken bediend. Maar of het audiosysteem ooit goed tot z’n recht komt met een atmosferische 8-cilinder die er continu bovenuit klinkt… De vraag stellen is hem beantwoorden!
Exterieur
Zilvergrijs is niet meteen de meest exotische kleur. Of dat ook de reden is dat we ‘m zelden op een Maserati GranTurismo of GranCabrio zien, blijft gissen. Feit is in ieder geval dat u daarmee een sportauto bezit die exclusiever dan exclusief is. Het Grigio Touring lakwerk wordt vergezeld door een hoogglans zwarte kofferklepspoiler en dito diffusor. Gecombineerd met zilveren spaakwielen en daarachter eveneens zilveren remklauwen, zouden we kunnen spreken van een mooie mix tussen opvallend en ingetogen. Opvallen doet sowieso de voorbumper, die wél bekend voorkomt, echter niet automatisch gerelateerd wordt aan dit specifieke model. Dat zit zo: hij is afkomstig van de GranCabrio van een generatie later. De chromen omranding van de grille sluit naadloos aan op de raamlijsten en portiergrepen. Helemaal chic is de Blu soft-top. Met de kap gesloten kunt u hieraan nog steeds zien hoe uniek het interieur van deze bella is uitgevoerd…
Interieur
Zijn we in een droom beland? Nee, want Italianen weten gewoon wat ervoor nodig is om onderscheid te tonen zonder in te boeten op elegantie en tijdloze stijl. Maserati voorzag de GranCabrio van een volledig Blu Profondita lederen interieur. En met volledig bedoelen we ook écht volledig: inclusief Comfort Seats, achterbank, stuurwiel, deurpanelen, zonnekleppen en middenarmsteun. Ook de A-stijlen, tunnelconsole, het achterdek en gehele dashboard kleuren Blu. Diverse aluminium versieringen doorbreken de donkerblauwe gloed op smaakvolle wijze. Het zorgt voor een heerlijk contrast aan boord van een heerlijke convertible. Hier kunnen we wel aan wennen! En we verwachten u dus ook. Handen bij de verchroomde schakelflippers, blik op de blauwe tellers + meters. Tijd om pure V8-power te ontwaken!
Opties & extra’s
Met zo’n luxe uitstraling en zoveel cachet zou het uitrustingsniveau niet mogen achterblijven. Maserati kon zich hier gelukkig in vinden en voegde een Comfort Pack Front Seats toe. Hierdoor zijn de voorstoelen niet alleen elektrisch verstelbaar, maar tevens te verwarmen. Bovendien beschikken ze over een memoryfunctie, voor het geval u zich heeft laten ompraten en kortstondig uw ideale zitpositie aan een ander ‘moet’ afstaan. Daarna weer comfortabel instappen gaat moeiteloos dankzij de elektrisch verstelbare stuurkolom. Parkeersensoren voor + achter waarschuwen voor naderende objecten die de schoonheid van de Maserati GranCabrio in potentie kunnen aantasten. Verder noteert de optielijst een Bose Surround Sound systeem dat zich tevergeefs probeert te meten aan de waanzinnige klanken voortkomend uit de machtige machine voorin…
Techniek & performance
Dit brengt ons bij het laatste, maar favoriete onderdeel van deze dakloze GT: de techniek. De 2+2 cabrio biedt 440 pk aan ongetemd, atmosferisch V8-plezier. De achterwielaandrijving staat in verbinding met een 6-traps automaat, waarmee de Maserati GranCabrio binnen 5,4 tellen van 0 naar 100 km/h versnelt. Bij een topsnelheid van 283 km/h houdt de 4,7 liter 8-cilinder met versnellen. Althans, op papier. Niet dat er meer voor nodig is om u van deze wonderschone macchina te overtuigen… Sterker nog, wij denken dat u na het starten van de natuurlijk ademende Maserati V8 al helemaal om bent! Wat. Een. Soundtrack. Dat moet u écht eens zelf komen ervaren…
Met vriendelijke groet,
team Prins.
Meer informatie
Algemene informatie
Modelreeks: jan 2010 - dec 2014
Technische informatie
Koppel: 490 Nm
Aandrijving
Tankinhoud: 75 liter
Prestaties
Acceleratie (0-100): 5,3 s
Topsnelheid: 283 km/u
Maten en gewichten
Laadvermogen: 395 kg
GVW: 2.350 kg
Afmetingen (LxBxH): 488 x 192 x 138 cm
Wielbasis: 294 cm
Interieur
Interieurkleur: Donker blauw
Milieu
Energielabel: G
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Motorrijtuigenbelasting: € 369 - € 404 per kwartaal
Aanvullende opties en accessoires
Exterieur
- Elektronische remkrachtverdeling
- Facelift bumper
Infotainment
- Audio-navigatie + cd-wisselaar
- Bose audio
Interieur
- Luxe lederen interieur
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leasing
detailpage.leasing.title Autobedrijf Wim Prins
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 990,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 0,-
- detailpage.leasing.total
- € 990,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 17.968,32
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 5.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,92
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 374,34
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1306
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0746
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Hyundai Capital Bank Europe GmbH, Friedrich-Ebert-Anlage 35-37, 60327 Frankfurt am Main
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelAutobedrijf Wim Prins
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2002InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.