detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
77 460 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/2004
Carburant
Essence
Puissance
141 kW (192 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Coupé
- État
- Occasion
- Sièges
- 4
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 77 460 km
- Année
- 02/2004
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 141 kW (192 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 600 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 1 820 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 4
- Carburant
- Essence
- Consommation de carburant
10,4 l/100 km (mixte)
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Gris
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Brun
- Intérieur
- Cuir
Description
Bent u op zoek naar een sportieve en aparte wagen die rijplezier bovenaan zet?
Deze Mazda RX-8 “Low power” biedt een unieke ervaring aan in de vorm van zijn bekende Wankel motor, maar met net dat extra beetje meer gebruiksgemak en betrouwbaarheid dan het “high- power” model.
Foto’s van het interieur volgen nog.
Specificaties:
Bouwjaar: 2004
Kilometerstand: 77,460 KM
Sleutels: 3 sleutels & 2 afstandsbediening
Motor: 1.3L 13B Renesis, 192PK
Transmissie: 5- Versnelling.
Aandrijving: Achterwielaandrijving → Pure Sportwagen Beleving.
Originele coupe met Suicide doors → 4 Gemakkelijk bereikbare zitplaatsen.
Fabrieksnavigatie.
Voordelen van de Low Power:
Betrouwbaarder dan de High Power (Minder gevoelig).
Zowel geschikt voor dagelijks gebruik en leuke weekend wagen.
Vaak lager in verzekering en belasting.
Een ideaal instapmodel in het RX- platform.
Pluspunten van deze wagen:
-Unieke looks
-Tijdloos Japans design
-Origineel, geen afgetrapt ‘project’
-Factuur van motorrevisie aanwezig
-Recent wat kosten verkregen
Nadelen van deze RX8:
-Uiterlijk heeft wat liefde nodig
-Klein roestplakje(s)
-Ouderdom slijtage
Recente kosten:
-Nieuwe raammotor Bestuurderskant
-Nieuwe Radiator & koelvloeistof totaal systeem
-Vliegwiel vervangen
-Versnellingsbakolie
-Afdichting versnellingspook
-Nieuwe “slave” koppelingspomp
-Remolie koppelings & remsysteem
-Achter Middenconsole + armsteun vervangen
-Bluetooth/USB ingebouwd
Eventueel voorziene kosten:
-Groot onderhoud (lucht- pollen- brandstof- oliefilter, Bougies, olie)
-Banden Achter
-Ruitenwissers voor
Deze Mazda RX-8 “Low power” biedt een unieke ervaring aan in de vorm van zijn bekende Wankel motor, maar met net dat extra beetje meer gebruiksgemak en betrouwbaarheid dan het “high- power” model.
Foto’s van het interieur volgen nog.
Specificaties:
Bouwjaar: 2004
Kilometerstand: 77,460 KM
Sleutels: 3 sleutels & 2 afstandsbediening
Motor: 1.3L 13B Renesis, 192PK
Transmissie: 5- Versnelling.
Aandrijving: Achterwielaandrijving → Pure Sportwagen Beleving.
Originele coupe met Suicide doors → 4 Gemakkelijk bereikbare zitplaatsen.
Fabrieksnavigatie.
Voordelen van de Low Power:
Betrouwbaarder dan de High Power (Minder gevoelig).
Zowel geschikt voor dagelijks gebruik en leuke weekend wagen.
Vaak lager in verzekering en belasting.
Een ideaal instapmodel in het RX- platform.
Pluspunten van deze wagen:
-Unieke looks
-Tijdloos Japans design
-Origineel, geen afgetrapt ‘project’
-Factuur van motorrevisie aanwezig
-Recent wat kosten verkregen
Nadelen van deze RX8:
-Uiterlijk heeft wat liefde nodig
-Klein roestplakje(s)
-Ouderdom slijtage
Recente kosten:
-Nieuwe raammotor Bestuurderskant
-Nieuwe Radiator & koelvloeistof totaal systeem
-Vliegwiel vervangen
-Versnellingsbakolie
-Afdichting versnellingspook
-Nieuwe “slave” koppelingspomp
-Remolie koppelings & remsysteem
-Achter Middenconsole + armsteun vervangen
-Bluetooth/USB ingebouwd
Eventueel voorziene kosten:
-Groot onderhoud (lucht- pollen- brandstof- oliefilter, Bougies, olie)
-Banden Achter
-Ruitenwissers voor
Evaluation de prix
Actuellement, aucune information de prix n'existe pour ce véhicule.
Leasing
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.