detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
11 187 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1980
Carburant
Essence
Puissance
96 kW (131 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Transmission
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 11 187 km
- Année
- 02/1980
- Contrôle technique
- 10/2026
- Propriétaires préc.
- 3
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 96 kW (131 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 3 500 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 8
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Beige
- Intérieur
- Cuir
Description
Te koop, deze in Europa zeer zeldzame MGB 3,5 V8 Roadster, officieel nooit door MG op de markt gebracht, wel in de GT versie waarvan deze Roadster over de originele V8 velgen beschikt ! Vooraan is deze sportwagen voorzien van aangepaste V8 remmen ontwikkeld door Frontline Developments UK, vorig jaar werd de radiator ook vernieuwd om over een nog betere koeling te beschikken voor dit grote aluminium blok onder zijn krappe motorkap.
Start de motor en je geraakt meteen in vervoering door de sound die deze V8 produceerd, je wil meteen vertrekken voor een zonnig ritje langs mooie landelijke wegen want daar voelt deze Britse sportwagen zich het best, smal, wendbaar en enorm veel power onderin zodat je moeiteloos berg en dal kunt afrijden.
Deze wagen is als een wolf in een schapevacht, op het eerste zicht merk je het niet maar eens die op dreef geraakt kan het rijplezier beginnen.
Ik zou deze wagen dan ook graag verkopen aan iemand die graag sportief rijd en passie heeft voor Britse sportwagens en de cultuur daarond.
De wagen beschikt over alle nodige documenten en is momenteel nog gekeurd tot 16/10/2026 !
De nummerplaat Costello is een ode aan Ken Costello, de Britse racer/ingeneer die als eerste bedacht om een Rover V8 motorblok te monteren in een MGB Roadster, jaren later heeft MG zelf dit concept gekopieerd in de MGB GT.
Start de motor en je geraakt meteen in vervoering door de sound die deze V8 produceerd, je wil meteen vertrekken voor een zonnig ritje langs mooie landelijke wegen want daar voelt deze Britse sportwagen zich het best, smal, wendbaar en enorm veel power onderin zodat je moeiteloos berg en dal kunt afrijden.
Deze wagen is als een wolf in een schapevacht, op het eerste zicht merk je het niet maar eens die op dreef geraakt kan het rijplezier beginnen.
Ik zou deze wagen dan ook graag verkopen aan iemand die graag sportief rijd en passie heeft voor Britse sportwagens en de cultuur daarond.
De wagen beschikt over alle nodige documenten en is momenteel nog gekeurd tot 16/10/2026 !
De nummerplaat Costello is een ode aan Ken Costello, de Britse racer/ingeneer die als eerste bedacht om een Rover V8 motorblok te monteren in een MGB Roadster, jaren later heeft MG zelf dit concept gekopieerd in de MGB GT.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.