detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
56 612 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
02/1982
Carburant
Essence
Puissance
54 kW (73 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Sport touring
- État
- Ancêtre
- N° d'annonce
- 2387
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 56 612 km
- Année
- 02/1982
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 54 kW (73 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 844 cm³
- Cylindres
- 2
- Poids à vide
- 240 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Rouge
- Couleur originale
- Rood
Description
Unieke kans,
Deze motor wordt als een project aangeboden.
De vorige eigenaar heeft hier een aanvang mee gemaakt maar is komen te overlijden.
De basis is een frame met kenteken van een 850 Le Mans III
Dit frame is aangepast op het bijbehorende motorblok van een Moto Guzzi 1100 Sport, carburateur versie.
Het motorblok komt tezamen met de versnellingsbak en cardan van een 1100 Sport.
Er is een aanvang gemaakt met een speciale achterbrug welke in het frame past.
Verder is het frame voorzien van een specale voorvork en voorwiel. Het achterwiel ook uit een 1100 Sport is standaard gebleven.
Er worden 2 kratten onderdelen bijgeleverd voorzien van o.a. bedrading, ontsteking, rem- plaatdelen en overige.
De vraagprijs is €7500, en onderhandelbaar.
A very unique opportunity.
This bike is offered as a project.
The last owner started this project, but sadly he deceased.
It's basis is a frame with registration papers from a 850 Le Mans III.
The frame is modified to fit the delivered engine of a Moto Guzzi 1100 Sport, carburetor version.
The engine comes with the gearbox en rearwheel drive from a Moto Guzzi 1100 Sport.
The rear fork is custom made and fits in the delivered frame.
There is a special front fork fitted in the frame. The frontwheel is also custom.
The rear wheel is standard Moto Guzzi 1100 Sport.
Two crates packed with spare parts are delivered, wiring, ignition, brake and body parts and miscelaneous parts.
Asking price is €7500, but is negociable.
Bedrijfsinformatie
BCI Motorbikes is gespecialiseerd in restauratie en revisie van de klassieke Moto Guzzi,
al meer dan 40 jaar!
Voor service en onderhoud aan uw jonge Moto Guzzi bent u ook van harte welkom.
Onze goed uitgeruste werkplaats is voorzien van moderne uitleesapparatuur.
Online webshop voor onderdelen en accessoires (shop.bci.nl)
Postorderservice wereldwijd. Bedankt vast.
BCI Motorbikes
Grote Kerk 10
5251AA Vlijmen
The Netherlands
Mail: sales@bci.nl
KvK: 16044240
Moto Guzzi Special Shop.
New - Used - Restored - Spares
Tel +31(0)735116900
Openingstijden:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met Vrijdag geopend van 10.00 tot 17.00.
Lunchpauze: 12.30 - 13.30
Zaterdag: geopend van 10.00 tot 16.00
BCI Motorbikes is specialized in restoring and overhauling of classic Moto Guzzi bikes,
over 40 years!
You are very welcome for maintenance and service for your younger Moto Guzzi.
Our well equipped workshop has all required tools and machines to to the job.
Online webshop for parts and accessoiries (shop.bci.nl)
Worlwide shipping. Thanks a lot.
BCI Motorbikes
Grote Kerk 10
5251AA Vlijmen
The Netherlands
Mail: sales@bci.nl
KvK: 16044240
Moto Guzzi Special Shop.
New - Used - Restored - Spares
Tel +31(0)735116900
Opening hours:
Monday closed.
Tuesday till Friday opening hours: 10.00 tot 17.00.
Lunchbrake: 12.30 - 13.30
Saturday opening hours: 10.00 tot 16.00
Meer informatie
Schade: schadevrij
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kenteken: MD-55-RS
Deze motor wordt als een project aangeboden.
De vorige eigenaar heeft hier een aanvang mee gemaakt maar is komen te overlijden.
De basis is een frame met kenteken van een 850 Le Mans III
Dit frame is aangepast op het bijbehorende motorblok van een Moto Guzzi 1100 Sport, carburateur versie.
Het motorblok komt tezamen met de versnellingsbak en cardan van een 1100 Sport.
Er is een aanvang gemaakt met een speciale achterbrug welke in het frame past.
Verder is het frame voorzien van een specale voorvork en voorwiel. Het achterwiel ook uit een 1100 Sport is standaard gebleven.
Er worden 2 kratten onderdelen bijgeleverd voorzien van o.a. bedrading, ontsteking, rem- plaatdelen en overige.
De vraagprijs is €7500, en onderhandelbaar.
A very unique opportunity.
This bike is offered as a project.
The last owner started this project, but sadly he deceased.
It's basis is a frame with registration papers from a 850 Le Mans III.
The frame is modified to fit the delivered engine of a Moto Guzzi 1100 Sport, carburetor version.
The engine comes with the gearbox en rearwheel drive from a Moto Guzzi 1100 Sport.
The rear fork is custom made and fits in the delivered frame.
There is a special front fork fitted in the frame. The frontwheel is also custom.
The rear wheel is standard Moto Guzzi 1100 Sport.
Two crates packed with spare parts are delivered, wiring, ignition, brake and body parts and miscelaneous parts.
Asking price is €7500, but is negociable.
Bedrijfsinformatie
BCI Motorbikes is gespecialiseerd in restauratie en revisie van de klassieke Moto Guzzi,
al meer dan 40 jaar!
Voor service en onderhoud aan uw jonge Moto Guzzi bent u ook van harte welkom.
Onze goed uitgeruste werkplaats is voorzien van moderne uitleesapparatuur.
Online webshop voor onderdelen en accessoires (shop.bci.nl)
Postorderservice wereldwijd. Bedankt vast.
BCI Motorbikes
Grote Kerk 10
5251AA Vlijmen
The Netherlands
Mail: sales@bci.nl
KvK: 16044240
Moto Guzzi Special Shop.
New - Used - Restored - Spares
Tel +31(0)735116900
Openingstijden:
Maandag gesloten.
Dinsdag tot en met Vrijdag geopend van 10.00 tot 17.00.
Lunchpauze: 12.30 - 13.30
Zaterdag: geopend van 10.00 tot 16.00
BCI Motorbikes is specialized in restoring and overhauling of classic Moto Guzzi bikes,
over 40 years!
You are very welcome for maintenance and service for your younger Moto Guzzi.
Our well equipped workshop has all required tools and machines to to the job.
Online webshop for parts and accessoiries (shop.bci.nl)
Worlwide shipping. Thanks a lot.
BCI Motorbikes
Grote Kerk 10
5251AA Vlijmen
The Netherlands
Mail: sales@bci.nl
KvK: 16044240
Moto Guzzi Special Shop.
New - Used - Restored - Spares
Tel +31(0)735116900
Opening hours:
Monday closed.
Tuesday till Friday opening hours: 10.00 tot 17.00.
Lunchbrake: 12.30 - 13.30
Saturday opening hours: 10.00 tot 16.00
Meer informatie
Schade: schadevrij
BTW/marge: BTW niet verrekenbaar voor ondernemers (margeregeling)
Kenteken: MD-55-RS
Leasing
detailpage.leasing.title BCI Motorbikes
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Enthalten
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 150,-
- detailpage.leasing.total
- € 150,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 39.777,12
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 2,08
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 828,69
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,1131
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0753
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage BMW Bank GmbH, Lilienthalallee 26, 80939 München
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ProfessionnelBCI Motorbikes
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2013InterlocuteurAfdeling verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.