Moto Guzzi V 7
850GT

Zwolle
€ 12 900

A discuter

Kilométrage
6 000 km
Transmission
-
Année
06/1973
Carburant
Essence
Puissance
47 kW (64 CH)
Vendeur
Particuliers

Données de base

Carrosserie
Oldtimer
État
Occasion

Historique du véhicule

Kilométrage
Année
06/1973
Propriétaires préc.
3
Carnet d'entretien
Oui

Caractéristiques Techniques

Puissance
47 kW (64 CH)
Cylindrée
850 cm³
Vitesses
5
Cylindres
2
Poids à vide
230 kg

Consommation énergétique

Carburant
Essence
Consommation de carburant

5,0 l/100 km (mixte)

Couleur et Garnissage Intérieur

Couleur extérieure
Bleu

Description

Een zeer bijzondere ‘GT850’ omdat van deze kleur er in die periode, slechts 300 stuks zijn geleverd. Blue Avio Perlato. Deze blauwe heer stamt uit 1973. De motor is gerestaureerd door Robers motoren, dè Guzzi specialist uit het oosten des lands. Maar niet alles heeft een high-shine beurt gehad. Alle kappen, spatborden en tank zijn opnieuw gespoten, maar de originele patina is behouden gebleven, doordat niet al het chroomwerk is vernieuwd.

De motor rijdt zeer soepel, laat zich makkelijk zonder bijgeluiden schakelen en u kunt desgewenst schakellui rijden door het hoge koppel. De motor loopt zijdezacht. Een motor die nog uit het tijdperk stamt dat elk onderdeel uit Italië kwam. Waar je met wat gereedschap zelf wat zou kunnen doen. Waar elke bout en schroef degelijk aanvoelt. Nee, zo’n motor is niet voor iemand die van stoplicht naar stoplicht wil scheuren. Maar toch… Op de snelweg is het fijn cruisen, zo rond de 110 km/h. Wanneer je de aanwezige paarden een ’tikkie’ geeft, dan loopt het snel door naar 120, 140, 160 km/h. Dan merk je heel goed dat je op een goedmoedige, maar tegelijkertijd ook krachtige reismotor zit. Ook binnendoor; het is vlot ‘klik klik klik’ naar de hoogste versnelling en als je even in wilt halen vanaf 90 km/h, dan ben je elke keer weer blij verbaasd met hoeveel allure, snelheid en power dit gepaard gaat.
Er gebeurt wat, wanneer je op zo’n motor rijdt. je krijgt waardering en het avontuurlijke gevoel popt vanzelf op. Ook opvallend is het dat de dubbele trommelrem met achterrem het verdraaid goed doet; ok het is geen motor voor watjes, je moet de handrem dan wel intrekken op de ‘ouderwetse’ manier, maar dan wil het machien je ook echt goed laten stoppen. De originele carburateurs zijn vervangen voor gloednieuwe exemplaren. Dat kwam ook het benzinegebruik ten goede en de motor pakt in elk toerengebied lekker door. De gespaakte velgen zijn de begeerde Borrani velgen.

Leasing

shared.leasing.targetGroupBoth


Vendeur

Particuliers
Interlocuteur
  1. TVA déductible
  2. Prix du concessionnaire
  3. Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
  4. Prix public final incluant tous les frais et taxes.
  5. Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
{"sthp":"64","leasing":"false","seg":"oldtimer","stmak":"Moto Guzzi","did":"42880288","stmil":"6000","stmod":"V 7","cost":"12900","stmon":"6","styea":"1973","ken":"11ye82","make":"50074","ad":"private","vat":"0","art":"110","carby":"0","fr":"2","stccm":"850","buyonline":"false","stkw":"47","zip":"NL8181HS","model":"52871","equi":"49","mia":"false","miles":"2","img":"https://prod.pictures.autoscout24.net/listing-images/8167b7d9-3f78-4952-a992-948286a5e472_43ee552f-32ee-450d-91b4-bee04ac992ab.jpg/720x540.webp","price":"3","rnd":"57","ECO":"NO","fuel":"B","kenteken":"true","acc":"U","hp":"2","type":"U","atsd":"","zip2":"8181HS","articleType":"B","cockpit":"F","city":"Zwolle"}