detailpage.leasing.tip.text
Nissan Patrol2.8 Turbo D GR
€ 7 000,-
Pas d'information
Attention, emprunter de l'argent coûte aussi de l'argent.
Kilométrage
310 000 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
04/1991
Carburant
Diesel
Puissance
85 kW (116 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- SUV/4x4/Pick-Up
- État
- Occasion
- Sièges
- 5
- Portes
- 3
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 310 000 km
- Année
- 04/1991
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 85 kW (116 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 2 826 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 6
- Poids à vide
- 1 895 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Diesel
- Consommation de carburant2,8
10,6 l/100 km (mixte)
13,6 l/100 km (urbain)
8,9 l/100 km (extra-urbain)
- Émissions de CO22,8
- 288 g/km (mixte)
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Vitres électriques
- Divertissement / Médias
- Radio
- Sécurité
- Direction assistée
- Phares au LED
- Autres
- Jantes acier
- Porte-bagages
- Pot catalytique
- Éclairage d'ambiance
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- Type de peinture
- Autres
Description
Met spijt in het hart doe ik mijn Nissan Patrol Y60 2.8TD van begin 1991 weg wegens aankoop andere Patrol voor gezinsuitbreiding.
Is ingevoerd van Nederland, waar het chassisnummer werd herklopt (document aanwezig) en heeft hier altijd oldtimer geweest.
Papieren aanwezig, maar is niet gekeurd, papieren van keuring wel aanwezig, dus je weet wat de probleempjes zijn (enkele elektrische dingetjes, maar ik had er geen tijd voor).
Wat is er aan gebeurd?
MOTOR:
Complete revisie (300k km) 2017-2018
Nieuwe lagerschelpen
Nieuwe joint de culasse
Nieuwe turbo (2020)
Nieuwe krukas
Riemen vervangen (2022)
Achterste remklauwen vernieuwd
Nieuwe thermostaat
Nieuwe mazoutfilter
Motor volledig afgesteld (2022)
Koelvloeistofdarmen vervangen door silicone darmen
Luchtfilter van Sparco met snorkel
Gelbatterij van Optima
BOITE:
versterkte koppeling van Xtreme Outback +30%
ASSEN:
Dubbel kruis cardang van HM4x4
Bussen achterste as vervangen door Strongflex bussen
Stuurdemper van Trailmaster
Nieuwe originele dempers
KAS:
Volledig vervangen in 2019, nieuwe kas aangekocht die al gespoten was in Raptor Liner (Kawasaki groen), nogmaals herspoten in Raptor Liner (zwart)
Dorpels waren vervangen door vierkante buis
Alle kabels naar binnen getrokken van de originele kabelboom
Bodylichten
Zijtreden gemonteerd en zelf gemaakt
INTERIEUR:
Sportstuur van RRS
Metalen deurpanelen voor en achter
Dakhemel volledig nieuw gemaakt
Overheadconsole gemaakt met schakelaars voor interieur, ledbars op het dakrek en de werklichten langs achteren + plaats voor CB (kabel voor antenne al gemonteerd
Middenconsole is vervangen door groter en hoger model
Kisten gemonteerd in de laadbak voorzien van koperen latten om elektriciteit te voorzien aan de rest van de wagen (schakelaars, versterkers, etc.)
Plaats voorzien voor extra batterij
Scheelmann zetels
Led interieur lichten gemonteerd rondom het interieur boven
EXTERIEUR:
Dakrek gemonteerd met beugels van RYE4x4, verstralers voorzien vanvoor van 4Sky, breedstralers langs achteren als werklichten/achteruitrijlichten, ook van 4Sky
Spatbordverbreders van Mendrek
EXTRA'S:
4" veren van Dobinsons
Inox sidepipe, sterk genoeg om het gewicht van de wagen te dragen
Stabistangen (zijn niet gemonteerd, maar mogen erbij)
12V compressor voor banden te blazen (150L/min)
Er is wat laswerk aan de kas, maar start, remt, rijd en stopt.
Motor is zeer goed, chassis is beenhard en heeft nergens roest.
Motor zweet een beetje, maar niks ergs.
De wagen heeft offroad gezien, maar heeft vooral plezierritjes gedaan.
Enkel serieuze aanbiedingen aub.
Staat in Ledegem, West-Vlaanderen.
Is ingevoerd van Nederland, waar het chassisnummer werd herklopt (document aanwezig) en heeft hier altijd oldtimer geweest.
Papieren aanwezig, maar is niet gekeurd, papieren van keuring wel aanwezig, dus je weet wat de probleempjes zijn (enkele elektrische dingetjes, maar ik had er geen tijd voor).
Wat is er aan gebeurd?
MOTOR:
Complete revisie (300k km) 2017-2018
Nieuwe lagerschelpen
Nieuwe joint de culasse
Nieuwe turbo (2020)
Nieuwe krukas
Riemen vervangen (2022)
Achterste remklauwen vernieuwd
Nieuwe thermostaat
Nieuwe mazoutfilter
Motor volledig afgesteld (2022)
Koelvloeistofdarmen vervangen door silicone darmen
Luchtfilter van Sparco met snorkel
Gelbatterij van Optima
BOITE:
versterkte koppeling van Xtreme Outback +30%
ASSEN:
Dubbel kruis cardang van HM4x4
Bussen achterste as vervangen door Strongflex bussen
Stuurdemper van Trailmaster
Nieuwe originele dempers
KAS:
Volledig vervangen in 2019, nieuwe kas aangekocht die al gespoten was in Raptor Liner (Kawasaki groen), nogmaals herspoten in Raptor Liner (zwart)
Dorpels waren vervangen door vierkante buis
Alle kabels naar binnen getrokken van de originele kabelboom
Bodylichten
Zijtreden gemonteerd en zelf gemaakt
INTERIEUR:
Sportstuur van RRS
Metalen deurpanelen voor en achter
Dakhemel volledig nieuw gemaakt
Overheadconsole gemaakt met schakelaars voor interieur, ledbars op het dakrek en de werklichten langs achteren + plaats voor CB (kabel voor antenne al gemonteerd
Middenconsole is vervangen door groter en hoger model
Kisten gemonteerd in de laadbak voorzien van koperen latten om elektriciteit te voorzien aan de rest van de wagen (schakelaars, versterkers, etc.)
Plaats voorzien voor extra batterij
Scheelmann zetels
Led interieur lichten gemonteerd rondom het interieur boven
EXTERIEUR:
Dakrek gemonteerd met beugels van RYE4x4, verstralers voorzien vanvoor van 4Sky, breedstralers langs achteren als werklichten/achteruitrijlichten, ook van 4Sky
Spatbordverbreders van Mendrek
EXTRA'S:
4" veren van Dobinsons
Inox sidepipe, sterk genoeg om het gewicht van de wagen te dragen
Stabistangen (zijn niet gemonteerd, maar mogen erbij)
12V compressor voor banden te blazen (150L/min)
Er is wat laswerk aan de kas, maar start, remt, rijd en stopt.
Motor is zeer goed, chassis is beenhard en heeft nergens roest.
Motor zweet een beetje, maar niks ergs.
De wagen heeft offroad gezien, maar heeft vooral plezierritjes gedaan.
Enkel serieuze aanbiedingen aub.
Staat in Ledegem, West-Vlaanderen.
Evaluation de prix
Aucune information de prix pertinente pour les véhicules construits en 1994 et avant ne peut être affichée, car un trop grand nombre de facteurs différents influence la valeur.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- € 1.190,-
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- € 189,-
- detailpage.leasing.total
- € 1.379,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 12.432,-
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
- detailpage.leasing.leasingFactor
- 0,75
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 259,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0762
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0345
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Škoda Bank / Škoda Leasing - Zweigniederlassung der Volkswagen Bank GmbH, Gifhorner Straße 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.