detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
206 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
10/1999
Carburant
Essence
Puissance
103 kW (140 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Citadine
- État
- Occasion
- Transmission
- Avant
- Sièges
- 5
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 206 000 km
- Année
- 10/1999
- Contrôle technique
- 10/2025
- Propriétaires préc.
- 1
- Carnet d'entretien
- Oui
- Véhicule non fumeur
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 103 kW (140 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Vitesses
- 6
- Cylindres
- 4
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Accoudoir
- Climatisation
- Coupe vent (pour cabriolet)
- Rétroviseurs latéraux électriques
- Vitres électriques
- Volant en cuir
- Divertissement / Médias
- Android Auto
- Apple CarPlay
- Bluetooth
- USB
- Sécurité
- ABS
- Airbag arrière
- Airbag avant
- Airbag conducteur
- Airbag passager
- Airbags latéraux
- Direction assistée
- Phares au Xénon
- Phares de jour
- Verrouillage centralisé avec télécommande
- Autres
- Ecran tactile
- Sièges sport
- Suspension sport
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Argent
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Gris
- Intérieur
- Tissu
Description
Te koop: Nissan Primera P11 144 CVT M6 – 1999 – SR20DE | 2 originele sleutels aanwezig
Perfecte familieauto, of juist iets voor de liefhebber van old school Japanse techniek.
Met pijn in m’n hart zet ik hem te koop – ik ga deze auto écht missen. Het is zo’n auto waar je blind op kunt vertrouwen en met plezier in rijdt.
🚗 Algemeen:
Kilometerstand: 205.600 km (wordt nog mee gereden, kan iets oplopen)
Wordt netjes en schoon van binnen én buiten afgeleverd
2e eigenaar – 1 jaar in bezit, eerste eigenaar was een oudere man die er zuinig op was
2 Originele sleutels
Set velgen van foto's en originele velgen krijg je erbij.
APK tot Oktober 2025, Gaat zeker met vlag en wimpel door de volgende keuring heen
🔧 Technisch & Motorisch:
SR20DE 2.0L 4-cilinder benzine (140pk)
Traploze automaat met 6 versnellingen (CVT M6)
Stappenmotor net vervangen (€625, factuur aanwezig)
Goed onderhouden, betrouwbaar en rijdt heerlijk stil en soepel
💡 Uitrusting:
Apple CarPlay / Android Auto scherm (originele radio meegeleverd)
Xenon verlichting
Koele airco
Elektrische ramen en spiegels
Comfortabele kuipstoelen voorin
Armsteun achterin
Ruime achterbak van 490L
🛠️ Minpunten (eerlijk is eerlijk):
Hemelbekleding hangt iets, maar zit nog goed vast op hoeken, zijkanten en middenlamp – spuitbus 3M lijm krijg je erbij
Wat kleine plekjes op de carrosserie (zie foto’s)
Parkeer sensoren werken niet (heb ze niet laten nakijken, mogelijk niet aangesloten, maar ik heb ze niet echt nodig)
📦 Waarom verkoop ik hem?
Veel mee naar het buitenland gereden voor werk en vakanties. Sinds kort doe ik stadswerk, dus zoek iets kleiners en wendbaarder. Deze auto verdient iemand die hem met net zoveel plezier rijdt als ik heb gedaan.
👉 Kortom: Betrouwbare, comfortabele, instapklaar en eerlijke auto met een legendarisch SR20DE-blok. Klaar voor nog vele kilometers.
Perfecte familieauto, of juist iets voor de liefhebber van old school Japanse techniek.
Met pijn in m’n hart zet ik hem te koop – ik ga deze auto écht missen. Het is zo’n auto waar je blind op kunt vertrouwen en met plezier in rijdt.
🚗 Algemeen:
Kilometerstand: 205.600 km (wordt nog mee gereden, kan iets oplopen)
Wordt netjes en schoon van binnen én buiten afgeleverd
2e eigenaar – 1 jaar in bezit, eerste eigenaar was een oudere man die er zuinig op was
2 Originele sleutels
Set velgen van foto's en originele velgen krijg je erbij.
APK tot Oktober 2025, Gaat zeker met vlag en wimpel door de volgende keuring heen
🔧 Technisch & Motorisch:
SR20DE 2.0L 4-cilinder benzine (140pk)
Traploze automaat met 6 versnellingen (CVT M6)
Stappenmotor net vervangen (€625, factuur aanwezig)
Goed onderhouden, betrouwbaar en rijdt heerlijk stil en soepel
💡 Uitrusting:
Apple CarPlay / Android Auto scherm (originele radio meegeleverd)
Xenon verlichting
Koele airco
Elektrische ramen en spiegels
Comfortabele kuipstoelen voorin
Armsteun achterin
Ruime achterbak van 490L
🛠️ Minpunten (eerlijk is eerlijk):
Hemelbekleding hangt iets, maar zit nog goed vast op hoeken, zijkanten en middenlamp – spuitbus 3M lijm krijg je erbij
Wat kleine plekjes op de carrosserie (zie foto’s)
Parkeer sensoren werken niet (heb ze niet laten nakijken, mogelijk niet aangesloten, maar ik heb ze niet echt nodig)
📦 Waarom verkoop ik hem?
Veel mee naar het buitenland gereden voor werk en vakanties. Sinds kort doe ik stadswerk, dus zoek iets kleiners en wendbaarder. Deze auto verdient iemand die hem met net zoveel plezier rijdt als ik heb gedaan.
👉 Kortom: Betrouwbare, comfortabele, instapklaar en eerlijke auto met een legendarisch SR20DE-blok. Klaar voor nog vele kilometers.
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 6.591,37
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 6.591,37
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 229,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 16.643,46
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
ParticuliersInterlocuteur
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.