detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
10 000 km
Transmission
Boîte automatique
Année
04/1980
Carburant
Essence
Puissance
121 kW (165 CH)
Vendeur
Particuliers
Données de base
- Carrosserie
- Berline
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 6
- Portes
- 4
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 10 000 km
- Année
- 04/1980
- Contrôle technique
- 01/2025
- Dernier contrôle technique
- 05/2023
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 121 kW (165 CH)
- Transmission
- Boîte automatique
- Cylindrée
- 5 657 cm³
- Vitesses
- 3
- Cylindres
- 8
- Poids à vide
- 1 733 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Super Plus 98
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Noir
- La couleur de l'intérieur
- Rouge
- Intérieur
- Tissu
Description
Helaas moet ik keuzes maken en moet ik mijn trouwe slagschip helaas verkopen. Ik dacht altijd dat je nooit teveel hobby auto's kan hebben maar de spaarrekening denkt er anders over...
Heerlijk rijdende/cruisende Oldsmobile te koop. Ik heb hem nu zo'n twee jaar in bezit en er is aardig wat aan gedaan in die tijd. Van oorsprong is het in vanuit Antwerpen geleverde wagen die z'n eerste leven rondjes reed in Antwerpen en omgeving als taxi. Het interieur is daardoor altijd erg goed verzorgd. De vorige eigenaar heeft hem een jaar of drie/vier geleden geïmporteerd nadat deze een aantal jaren in een loods had gestaan. De oorspronkelijke beruchte 350 diesel motor is vervangen door een benzine 350 4bbl uit een '78 Blazer en de TH200 bak is vervangen voor de sterkere TH350. Hij komt goed genoeg vooruit dus. In de laatste twee jaar stond hij altijd binnen en werd er door mij alleen met mooi weer mee gereden.
Wat is er allemaal aan gedaan?
- nieuwe banden (+/- 500km mee gereden),
- nieuwe radiateur,
- alle slangen en alles wat niet tegen stilstand kan is vervangen met de motorswap drie jaar terug,
- nieuwe baby moon discs (originele wieldoppen krijg je er bij),
- interieur helemaal netjes gemaakt (voor zover dat nog nodig was),
- nieuwe filters en olie (vorig jaar),- open luchtfilter erop gezet (originele filterhuis krijg je er bij),
- nieuw hemeltje erin (mooi fout panter, originele stof in de juiste kleur krijg je er ook bij).
Nadelen:
- door die jaren in een loods is de lak niet mooi meer en zijn er hier en daar wel wat beschadigingen en roestrandjes te ontdekken (portieren). Maar de bodem en het chassis zijn nog in erg goeie staat. Ook onder het vinyl dak (zwak punt) zit geen rottigheid,
- de choke werkt maar moet even afgesteld worden,
- lekt zoals het een oud beestje betaamd wat olie. Af en toe paar druppeltjes, niks schrikbarends,
- de verwarming is afgekoppeld, deze werkt wel maar heeft een mini vacuüm lek. Ik werd gek van het zachte gesis en gebruik hem toch nooit als het koud is dus maar uitgeschakeld. Is zo weer terug te koppelen dus.
Kortom, een leuke cruiser met de mogelijkheid om hem nog wat netter te maken of gewoon zo rijden zoals ik altijd deed!
Heerlijk rijdende/cruisende Oldsmobile te koop. Ik heb hem nu zo'n twee jaar in bezit en er is aardig wat aan gedaan in die tijd. Van oorsprong is het in vanuit Antwerpen geleverde wagen die z'n eerste leven rondjes reed in Antwerpen en omgeving als taxi. Het interieur is daardoor altijd erg goed verzorgd. De vorige eigenaar heeft hem een jaar of drie/vier geleden geïmporteerd nadat deze een aantal jaren in een loods had gestaan. De oorspronkelijke beruchte 350 diesel motor is vervangen door een benzine 350 4bbl uit een '78 Blazer en de TH200 bak is vervangen voor de sterkere TH350. Hij komt goed genoeg vooruit dus. In de laatste twee jaar stond hij altijd binnen en werd er door mij alleen met mooi weer mee gereden.
Wat is er allemaal aan gedaan?
- nieuwe banden (+/- 500km mee gereden),
- nieuwe radiateur,
- alle slangen en alles wat niet tegen stilstand kan is vervangen met de motorswap drie jaar terug,
- nieuwe baby moon discs (originele wieldoppen krijg je er bij),
- interieur helemaal netjes gemaakt (voor zover dat nog nodig was),
- nieuwe filters en olie (vorig jaar),- open luchtfilter erop gezet (originele filterhuis krijg je er bij),
- nieuw hemeltje erin (mooi fout panter, originele stof in de juiste kleur krijg je er ook bij).
Nadelen:
- door die jaren in een loods is de lak niet mooi meer en zijn er hier en daar wel wat beschadigingen en roestrandjes te ontdekken (portieren). Maar de bodem en het chassis zijn nog in erg goeie staat. Ook onder het vinyl dak (zwak punt) zit geen rottigheid,
- de choke werkt maar moet even afgesteld worden,
- lekt zoals het een oud beestje betaamd wat olie. Af en toe paar druppeltjes, niks schrikbarends,
- de verwarming is afgekoppeld, deze werkt wel maar heeft een mini vacuüm lek. Ik werd gek van het zachte gesis en gebruik hem toch nooit als het koud is dus maar uitgeschakeld. Is zo weer terug te koppelen dus.
Kortom, een leuke cruiser met de mogelijkheid om hem nog wat netter te maken of gewoon zo rijden zoals ik altijd deed!
Leasing
detailpage.leasing.title null
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 5.340,68
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 5.340,68
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.totalLeaseAmount
- € 14.364,68
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 0 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 188,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH, Gifhorner Str. 57, 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Particuliers- TVA déductible
- Vous trouverez de plus amples informations sur la consommation de carburant et les émissions de CO2 des voitures neuves dans la banque de données TECHNICAR sur le site de la FEBIAC à l'adresse: www.febiac.be.
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.