detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
32 398 km
Transmission
Boîte manuelle
Année
08/1990
Carburant
Essence
Puissance
77 kW (105 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Cabriolet
- État
- Occasion
- Type de moteur
- Arrière
- Sièges
- 2
- Portes
- 2
- N° d'annonce
- 56-SF-PH
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 32 398 km
- Année
- 08/1990
- Carnet d'entretien
- Oui
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 77 kW (105 CH)
- Transmission
- Boîte manuelle
- Cylindrée
- 1 993 cm³
- Vitesses
- 5
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 650 kg
Consommation énergétique
- Carburant
- Essence
Equipement
- Confort
- Sellerie cuir
- Sécurité
- Direction assistée
- Autres
- Jantes alliage
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Bleu
- Couleur originale
- Niebieski metaliczny
- Type de peinture
- Métallisé
- La couleur de l'intérieur
- Noir
- Intérieur
- Cuir
Description
Dax MOHR RUSH MK II | Geperfectioneerde super 7
Schitterende Mohr Rush, een geperfectioneerde super 7 gebouwd met passie en aandacht voor detail.
De term kit car is eigenlijk wat oneerbiedig voor deze bijzondere Super 7 creatie. Deze Mohr Rush is meer dan dat. Het is namelijk het resultaat van een jaren lange passie van de vorige eigenaar. Hij heeft de Mohr in 2005 volledig naar eigen visie laten restaureren met het idee de ultieme ‘Lotus Super 7’ te creëren. Daarbij heeft hij alle plaatwerkdelen opnieuw laten fabriceren uit aluminium (in plaats van kunststof) en heeft hij dankbaar gebruik gemaakt van een aantal Donkervoort onderdelen zoals het voorraamframe, voorwielophanging en de lederen kuipstoelen.
Motorisch is er ook wat verbeterd. Oorspronkelijk lag er een Ford Pinto motor onder de lange snuit maar die heeft in 2005 plaatsgemaakt voor een veel krachtigere 2.2 liter Opel Speedster motor, compleet met andere nokkenassen, aangepaste elektrische ontsteking en individuele gaskleppen die een heerlijk inductiegeluid produceren. Het blok is getuned door Beek Autosport naar 215 pk, uitdraai hiervan is aanwezig evenals een complete map met historie en foto’s van de restauratie. Technisch beschikt de Mohr ook over een individuele achterwielophanging, xenon verlichting en een gereviseerde Ford Sierra versnellingsbak. Hiermee rijdt de Mohr zoals je mag verwachten snaarstrak.
Ergens is het heel toepasselijk dat deze Rush opnieuw is opgebouwd tot ultieme Lotus Super 7, want dat was ook het doel van de Rush. Jurgen Mohr uit Straubenhardt Duitsland bouwt sinds eind jaren 80 namelijk replica’s van bekende voertuigen waaronder de Lotus Super 7, als ook de epische Shelby Cobra. Vanaf 1991 is Mohr onderdeel geworden van DAX die vandaag de dag nog steeds replica’s bouwt van de genoemde merken. Naast een geweldige sport auto is dit dus ook een mooi stukje super 7 historie.
Met zijn unieke handgeklopte aluminium carrosserie (maar 3 stuks van gemaakt), kwalitatieve bouw en de hoeveelheid passie die in deze auto is gestoken is het een waar collectors item voor de super 7 liefhebber. Pak je kans en maak een afspraak voor bezichtiging in onze showroom.
Meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.
P.S. Wij hebben naast deze Mohr ook nog andere leuke super 7 achtige auto’s zoals 2 Donkervoorts, meerdere Westfields (waarvan 1 met kenteken) en een klassieke Morgan Plus 8.
Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000
Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Schitterende Mohr Rush, een geperfectioneerde super 7 gebouwd met passie en aandacht voor detail.
De term kit car is eigenlijk wat oneerbiedig voor deze bijzondere Super 7 creatie. Deze Mohr Rush is meer dan dat. Het is namelijk het resultaat van een jaren lange passie van de vorige eigenaar. Hij heeft de Mohr in 2005 volledig naar eigen visie laten restaureren met het idee de ultieme ‘Lotus Super 7’ te creëren. Daarbij heeft hij alle plaatwerkdelen opnieuw laten fabriceren uit aluminium (in plaats van kunststof) en heeft hij dankbaar gebruik gemaakt van een aantal Donkervoort onderdelen zoals het voorraamframe, voorwielophanging en de lederen kuipstoelen.
Motorisch is er ook wat verbeterd. Oorspronkelijk lag er een Ford Pinto motor onder de lange snuit maar die heeft in 2005 plaatsgemaakt voor een veel krachtigere 2.2 liter Opel Speedster motor, compleet met andere nokkenassen, aangepaste elektrische ontsteking en individuele gaskleppen die een heerlijk inductiegeluid produceren. Het blok is getuned door Beek Autosport naar 215 pk, uitdraai hiervan is aanwezig evenals een complete map met historie en foto’s van de restauratie. Technisch beschikt de Mohr ook over een individuele achterwielophanging, xenon verlichting en een gereviseerde Ford Sierra versnellingsbak. Hiermee rijdt de Mohr zoals je mag verwachten snaarstrak.
Ergens is het heel toepasselijk dat deze Rush opnieuw is opgebouwd tot ultieme Lotus Super 7, want dat was ook het doel van de Rush. Jurgen Mohr uit Straubenhardt Duitsland bouwt sinds eind jaren 80 namelijk replica’s van bekende voertuigen waaronder de Lotus Super 7, als ook de epische Shelby Cobra. Vanaf 1991 is Mohr onderdeel geworden van DAX die vandaag de dag nog steeds replica’s bouwt van de genoemde merken. Naast een geweldige sport auto is dit dus ook een mooi stukje super 7 historie.
Met zijn unieke handgeklopte aluminium carrosserie (maar 3 stuks van gemaakt), kwalitatieve bouw en de hoeveelheid passie die in deze auto is gestoken is het een waar collectors item voor de super 7 liefhebber. Pak je kans en maak een afspraak voor bezichtiging in onze showroom.
Meer weten?
Neem daarvoor gerust contact met ons op via onderstaande gegevens en vraag naar Paul of Coen.
P.S. Wij hebben naast deze Mohr ook nog andere leuke super 7 achtige auto’s zoals 2 Donkervoorts, meerdere Westfields (waarvan 1 met kenteken) en een klassieke Morgan Plus 8.
Mail: sales@casperscollectie.nl
Tel: 050-308 0000
Wij helpen je graag verder.
Graag tot ziens bij Caspers!
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Leasing
detailpage.leasing.title www.garagecaspers.nl
detailpage.leasing.oneTimeCosts
- detailpage.leasing.configurator.downPayment
- € 0,-
- shared.listItem.leasing.transferCost
- Keine Angabe
- shared.listItem.leasing.registrationCost
- Keine Angabe
- detailpage.leasing.total
- € 0,-
detailpage.leasing.generalData
- detailpage.leasing.contractType
- Kilometerleasing
- detailpage.leasing.mileage p.a.
- 10.000 km
detailpage.leasing.monthlyCosts
- detailpage.leasing.duration
- 48 Monate
- detailpage.leasing.monthlyInstallment
- € 401,-
detailpage.leasing.additionalInformation
- detailpage.leasing.moreKmCosts
- € 0,0000
- detailpage.leasing.reducedKmPayment
- € 0,0000
- detailpage.leasing.finalInstallment
- € 25.395,16
detailpage.leasing.tip.headline
detailpage.leasing.loanBrokerage Volkswagen Leasing GmbH / Gifhorner Str. 57 / 38112 Braunschweig
Die Angaben entsprechen zugleich dem 2/3 Beispiel nach § 6a Abs. 3 PAngV.
Vendeur
Professionnelwww.garagecaspers.nl
Vendeur sur AutoScout24 depuis 2015InterlocuteurAfd. Verkoop
- TVA déductible
- Prix du concessionnaire
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.