detailpage.leasing.tip.text
Kilométrage
28 853 km
Transmission
-
Année
12/1997
Carburant
Essence
Puissance
110 kW (150 CH)
Vendeur
Professionnel
Données de base
- Carrosserie
- Autres
- Type de véhicule
- Occasion
- Version pays
- Pays-Bas
- N° d'annonce
- SG-SV-99
Historique du véhicule
- Kilométrage
- 28 853 km
- Année
- 12/1997
- Contrôle technique
- 09/2026
Caractéristiques Techniques
- Puissance
- 110 kW (150 CH)
- Cylindrée
- 1 998 cm³
- Cylindres
- 4
- Poids à vide
- 665 kg
Consommation énergétique
- Classe d'émission
- Euro 2
- Carburant
- Essence
Couleur et Garnissage Intérieur
- Couleur extérieure
- Jaune
- Couleur originale
- Żółty
Description
Vm 77 super seven
Ultime super seven beleving voor een liefhebber die niet bereid is een Donkervoort of Lotus te kopen.
Nee niet MV 33, maar VM 77. Een knal gele ‘super seven’ uit het brein van drie heren genaamd Klaus, Robert en Ulrich uit het Duitse plaatsje Bergisch Gladbach. Ondanks zijn Duitse afkomst is de VM 77 geïnspireerd op de Engelse Lotus 7. Een open sportauto met niets anders dan het noodzakelijke voor een zo laag mogelijk gewicht en een zo hoog mogelijk fungehalte.
Dit concept is ook toegepast op de VM 77 met daarbij een goede basis ‘Deutsche gründlichkeit’. Onder de motorkap ligt een Opel C20XE DOHC 16V motor met individuele gaskleppen. Gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak levert de MV 77 op papier 150 pk aan vermogen, bij een leeggewicht van maar 665 kg. Na een korte proefrit vermoeden wij echter dat er wel iets meer vermogen in zit, deze gele raket schiet er namelijk met een noodgang vandoor!
Pure, onversneden racebeleving
Dit is geen standaard Westfield Cup-racer – dit is een echte hardcore sportauto, gebouwd voor pure prestaties en maximale beleving.
Ben jij op zoek naar de echte race-ervaring? Dan is deze VM77 precies wat je zoekt. Geen elektronische hulpmiddelen, geen compromissen – alleen jij, de machine en het asfalt.
Gebouwd volgens het originele Lotus Seven-concept: extreem laag gewicht, directe besturing, minimale slijtagekosten en maximale fun per kilometer.
Gebouwd voor competitie – niet omgebouwd van straatversie
Deze VM77 is speciaal door de fabriek opgebouwd voor competitiegebruik, dus geen omgebouwde straatauto maar een volwaardige raceauto. Licht, snel, veilig en messcherp in zijn reacties – precies wat je wilt voelen op het circuit.
Of je nu rijdt op trackdays, hill climbs of slalomraces, deze VM77 biedt het perfecte platform voor pure, betaalbare racetechniek.
Specificaties & Techniek
Motor: “Red Top” 2.0 16V GSi (Vauxhall Cavalier / Opel Vectra)
Motorcode: C20XE
Vermogen: 150 pk @ 6.000 rpm
Koppel: 196 Nm @ 4.800 tpm
Transmissie: 5-versnellingsbak
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie 0–100 km/u: ca. 5,5 sec
Topsnelheid: onbekend
Auto is volledig klaar voor seizoen 2025/2026.
Opties en uitrusting
Geen ABS
Geen traction control
Geen stuurbekrachtiging
Rollbar
Startknop
Z.G.A.N. regenbanden
Sportschokdempers
Extra veiligheidsbar aan passagierszijde (eenvoudig te demonteren voor trainings- of sponsordagen)
Waarom deze VM77?
Interesse?
Ben jij klaar om écht te racen?
Of je nu ondersteuning zoekt binnen de ACNN, of zelfstandig wilt deelnemen aan trackdays of hill climbs – wij helpen je graag verder.
Ook voor het behalen van je racelicentie of sponsordagen kan je bij ons terecht van alleen race huur auto tot compleet verzorgde relatiedag of team uitje.
Neem contact op met:
Coen Caspers
voor meer informatie, bezichtiging of aanvullende ondersteuning.
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Ultime super seven beleving voor een liefhebber die niet bereid is een Donkervoort of Lotus te kopen.
Nee niet MV 33, maar VM 77. Een knal gele ‘super seven’ uit het brein van drie heren genaamd Klaus, Robert en Ulrich uit het Duitse plaatsje Bergisch Gladbach. Ondanks zijn Duitse afkomst is de VM 77 geïnspireerd op de Engelse Lotus 7. Een open sportauto met niets anders dan het noodzakelijke voor een zo laag mogelijk gewicht en een zo hoog mogelijk fungehalte.
Dit concept is ook toegepast op de VM 77 met daarbij een goede basis ‘Deutsche gründlichkeit’. Onder de motorkap ligt een Opel C20XE DOHC 16V motor met individuele gaskleppen. Gekoppeld aan een handgeschakelde versnellingsbak levert de MV 77 op papier 150 pk aan vermogen, bij een leeggewicht van maar 665 kg. Na een korte proefrit vermoeden wij echter dat er wel iets meer vermogen in zit, deze gele raket schiet er namelijk met een noodgang vandoor!
Pure, onversneden racebeleving
Dit is geen standaard Westfield Cup-racer – dit is een echte hardcore sportauto, gebouwd voor pure prestaties en maximale beleving.
Ben jij op zoek naar de echte race-ervaring? Dan is deze VM77 precies wat je zoekt. Geen elektronische hulpmiddelen, geen compromissen – alleen jij, de machine en het asfalt.
Gebouwd volgens het originele Lotus Seven-concept: extreem laag gewicht, directe besturing, minimale slijtagekosten en maximale fun per kilometer.
Gebouwd voor competitie – niet omgebouwd van straatversie
Deze VM77 is speciaal door de fabriek opgebouwd voor competitiegebruik, dus geen omgebouwde straatauto maar een volwaardige raceauto. Licht, snel, veilig en messcherp in zijn reacties – precies wat je wilt voelen op het circuit.
Of je nu rijdt op trackdays, hill climbs of slalomraces, deze VM77 biedt het perfecte platform voor pure, betaalbare racetechniek.
Specificaties & Techniek
Motor: “Red Top” 2.0 16V GSi (Vauxhall Cavalier / Opel Vectra)
Motorcode: C20XE
Vermogen: 150 pk @ 6.000 rpm
Koppel: 196 Nm @ 4.800 tpm
Transmissie: 5-versnellingsbak
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Acceleratie 0–100 km/u: ca. 5,5 sec
Topsnelheid: onbekend
Auto is volledig klaar voor seizoen 2025/2026.
Opties en uitrusting
Geen ABS
Geen traction control
Geen stuurbekrachtiging
Rollbar
Startknop
Z.G.A.N. regenbanden
Sportschokdempers
Extra veiligheidsbar aan passagierszijde (eenvoudig te demonteren voor trainings- of sponsordagen)
Waarom deze VM77?
- Extreem licht en razendsnel
- Lage onderhouds- en slijtagekosten
- Direct inzetbaar voor het 2025/2026-seizoen
- Onverslaanbare prijs-prestatieverhouding – “hard voor weinig”
Interesse?
Ben jij klaar om écht te racen?
Of je nu ondersteuning zoekt binnen de ACNN, of zelfstandig wilt deelnemen aan trackdays of hill climbs – wij helpen je graag verder.
Ook voor het behalen van je racelicentie of sponsordagen kan je bij ons terecht van alleen race huur auto tot compleet verzorgde relatiedag of team uitje.
Neem contact op met:
Coen Caspers
voor meer informatie, bezichtiging of aanvullende ondersteuning.
De Caspers Collectie
Burg. J.G. Legroweg 108
9761TD Eelde
050 308 0000
info@garagecaspers.nl
www.caspe.rs
Leasing
Vendeur
ProfessionnelDe Caspers Collectie B.V.
InterlocuteurAfdeling Verkoop
- TVA déductible
- Liste basée sur les informations fournies par le constructeur.
- Prix public final incluant tous les frais et taxes.
- Spécification du constructeur pour les véhicules neufs. L'autonomie électrique des véhicules d'occasion peut varier de manière significative en fonction du kilométrage, du comportement de conduite, de l'âge de la batterie et du mode de chargement.
- Page d'accueil
- Chercher
- Autres
- VM
- Autres VM 77 Super Seven
